پرتره‌های ثبت‌شده با لنز ۴۰۰ میلی‌متری f/2.8 G Master سونی

دوشنبه ۱۲ شهریور ۱۳۹۷ - ۱۸:۴۵
مطالعه 2 دقیقه
به‌تازگی عکاسی حرفه‌ای موفق‌شده به‌مدت ۱۵ دقیقه، لنز موردانتظار ۴۰۰ میلی‌متری f/2.8 G Master سونی را در اختیار بگیرد و چندین تصویر را با آن ثبت کند.
تبلیغات

میگل کویلس، عکاس حرفه‌ای، اخیرا توانسته به لنز موردانتظار و گران‌قیمت جدید سونی، یعنی Sony FE 400mm f/2.8 GM OSS دسترسی پیدا کند. این لنز ۱۲ هزار دلاری که قرار است اواخر سپتامبر امسال به‌بازار عرضه شود، لنزی سوپرتله است و از اکثر رقبای خود سبک‌وزن‌تر است.

این عکاس شناخته‌شده توانسته است با همکاری مدلی به نام فیل سالیوان، پرتره‌های جالبی را در خیابان‌های بروکلین ثبت کند. وی برای گرفتن این تصاویر درکنار لنز سوپرتله‌ی یادشده، از دوربین Sony a7R III استفاده کرده است.

Sony FE 400mm f/2.8 GM OSS

در ادامه می‌توانید تعدادی از پرتره‌هایی را که کویلس توانسته با ۱۵ دقیقه در اختیار داشتن این لنز ثبت کند، مشاهده کنید:

نمونه عکس لنز 400 میلی متری سونی

f/2.8, 1/1000s, ISO 250

نمونه عکس لنز 400 میلی متری سونی

f/2.8, 1/1000s, ISO 250

نمونه عکس لنز 400 میلی متری سونی

f/2.8, 1/1000s, ISO 400

این عکاس پس از تجربه‌ی به‌نسبت کوتاهش با FE 400mm f/2.8 GM می‌گوید که عملکرد قابلیت Eye Autofocus این لنز، وی را شگفت‌زده کرده است:

فرقی نداشت که از فاصله‌ی بسیار دور (برای ثبت تصویر کامل از بدن) تصاویر را ثبت کنم یا فاصله‌ی نزدیک؛ این قابلیت بسیار عالی عمل می‌کرد. اگر عکاس حرفه‌ای هستید و می‌خواهید پرتره‌هایی متفاوت خلق کنید، لنز ۴۰۰ میلی‌متری f/2.8 G Master سونی می‌تواند انتخاب بسیار خوبی باشد.

با همه‌ی این‌ها، نباید فراموش کرد که این لنز قدرتمند، ۱۲ هزار دلار قیمت دارد. درضمن برای آشنایی کامل با این لنز، می‌توانید به این مطلب مراجعه کنید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات