بهترین یخچال فریزرهای ال‌جی در بازار ایران [فروردین ۱۴۰۳]

شنبه ۱۸ فروردین ۱۴۰۳ - ۱۶:۳۰
مطالعه 11 دقیقه
بهترین یخچال فریزرهای ال جی در بازار ایران
اگر قصد خرید یخچال فریزر ال‌جی دارید و می‌خواهید بهترین مدل‌ها را در ظرفیت مورد نظرتان بشناسید، راهنمای خرید بهترین یخچال فریز الجی به شما کمک می‌کند.
تبلیغات

یخچال فریزر یکی از مهم‌ترین لوازم خانگی است؛ ازاین‌رو خرید محصول باکیفیت و قابل‌اعتماد اهمیت زیادی دارد. با توجه به قیمت بالای لوازم خانگی همه‌ی ما دوست داریم محصولی که می‌خریم عمر طولانی داشته باشد و در درازمدت به تعمیر و خرج نیفتد.

ال‌جی بهترین انتخابی است که می‌توانید در محصولات برقی داشته باشید. یخچال فریزر ال‌جی از بهترین یخچال فریزرهای بازار هستند که در ازای قیمتی که دارند، کیفیت و دوام طولانی را برایتان به ارمغان می‌آورند.

محصولات ال‌جی در زمینه‌ی تکنولوژی پیشرو هستند و این موضوع در مورد یخچال فریزرهای چند سال گذشته تاکنون این شرکت خوش‌نام صدق می‌کند. در مقاله‌ی پیش رو بهترین یخچال فریزرهای ال‌جی از مدل‌های ساید بای ساید، دوقلو و بالا پایین دو در را به شما معرفی کرده‌ایم.

اگر از نیازهایتان آگاه نیستید و پیش از خرید یخچال فریزر به اطلاعات بیشتری نیاز دارید یا می‌خواهید با توجه به قیمت یخچال فریزر، مدل مدنظرتان را انتخاب کنید، توصیه می‌کنیم مقاله راهنمای خرید یخچال فریزر را مطالعه کنید و به مقاله‌ی بهترین یخچال فریزر ایرانی و خارجی نیز سر بزنید.

بهترین یخچال فریزر بالا پایین ال‌جی

یخچال فریزر ال جی GR-F882

یخچال فریزر ال جی LG GR-F882

اگر به دنبال یک یخچال و فریزر خوش‌ساخت با قیمت مناسب‌ از برند ال‌جی می‌گردید و تأکید خاصی بر ساید بای ساید بودن آن ندارید، یخچال فریزر ال جی F882 یا GR-F882HLHU بهترین انتخابی محسوب می‌شود که در حال حاضر می‌توانید داشته باشید. یخچال فریزر ال جی GR-F882HLHU از سری محصولات بالا پایین و یا دو در ال‌جی، محصول سال ۲۰۱۸ است که از دو بخش جداگانه فریزر در قسمت بالایی و یخچال در قسمت پایینی تشکیل شده است.

در مشخصات ال جی F882 ظرفیت کلی آن ۷۶۰ لیتر معادل با ۲۷ فوت ذکر شده؛ اما در واقعیت، ظرفیت قابل استفاده‌ی آن ۶۳۰ لیتر معادل با ۲۲ فوت است که ۴۵۴ لیتر آن به یخچال و ۱۷۶ لیتر به فریزر اختصاص دارد و گزینه‌ای مناسب برای خانواده‌هایی با جمعیت متوسط به‌حساب می‌آید. این محصول همچنین با ابعاد مناسبی که دارد می‌تواند داخل کابینت قرار بگیرد.

یخچال فریزر ال جی GR-F882HLHU از موتور اینورتر خطی برخوردار است و از گاز R600a برای خنک کردن یخچال و فریزر استفاده می‌کند.

یخچال فریزر هوشمند ال جی از اینترنت اشیاء و نرم‌افزار LG ThinQ پشتیبانی می‌کند تا بتوانید آن را از راه دور کنترل و مدیریت کنید. علاوه بر این می‌توانید هشدارهای مربوط به یخچال را از طریق این برنامه دریافت کنید. از سیستم عیب‌یابی هوشمند دستگاه، در‌صورت بروز هر‌گونه مشکلی شما را با تولید بوق‌های مخصوص آگاه می‌کند تا از طریق اپ ال‌جی مشکل را حل کنید.

یخچال فریزر ال جی F882 از فناوری +Multi Air Flow، Door Cooling و +Hygiene FRESH برخوردار است و با قابلیت Fresh 0 Zone از یخ‌زدگی مواد غذایی و اتلاف انرژی جلوگیری می‌کند.

بهترین یخچال فریزر ساید بای ساید ال‌ جی

یخچال فریزر ال جی X267

یخچال فریزر ال جی LG InstaView X267 از نمای سه رخ جلو

یخچال فریزر ال جی X267 یا GCX-267PH یخچال فریزر ۲۴ فوتی ۲۰۲۰ ال جی به‌شمار می‌آید. ظرفیت کلی این محصول ۶۶۸ لیتر و ظرفیت واقعی آن ۶۰۱ لیتر است که ۴۰۵ لیتر به یخچال و ۱۹۶ لیتر به فریزر اختصاص دارد.

یخچال فریزر ال جی X267 مثل تمام مدل‌هایی که در ادامه معرفی می‌کنیم به کمپرسور اینورتر خطی مجهز شده است که علاوه‌بر تولید صدای کمتر، مصرف برق کمتر و عملکرد مطلوب‌تری دارد.

کیفیت ساخت موتورهای یخچال فریزر ال‌ جی به حدی خوب است که شرکت عمر و عملکرد درست آن را تا ۱۰ سال ضمانت می‌کند. در تمام مدل‌های یخچال و فریزر ال جی از گاز مبرد R600a استفاده می شود که افزون‌‌بر خنک‌کنندگی بهتر نسبت به گازهای مبرد قدیمی‌تر، با محیط زیست سازگاری بیشتری دارد.

یخچال فریزر هوشمند ال جی X267 وای فای داخلی دارد و از اینترنت اشیاء پشتیبانی می‌کند. با نصب نرم‌افزار LG ThinQ در گوشی خود می‌توانید یخچال فریزر را کنترل کنید. سیستم عیب‌یاب هوشمند (Smart Diagnosis) یخچال فریزر ال جی مشکلات و نقص‌های احتمالی به‌وجودآمده را به شما اطلاع می‌دهد و راه‌حل مناسب آن را از طریق اپ LG ThinQ در اختیارتان می‌گذارد.

قابلیت Door in Door و اینستاویو (InstaView) به زیبایی ظاهری یخچال افزده و کارایی آن را بالاتر برده است. این قابلیت‌ها، با جلوگیری از باز و بسته شدن بی‌مورد در یخچال، باعث می‌شوند تا دمای داخل یخچال حفظ و در مصرف انرژی صرفه‌جویی شود. با دو بار ضربه زدن به پنل شیشه‌ای حساس به ضربه در قسمت Door-in-Door، چراغ داخل یخچال روشن می‌شود تا بدون نیاز به باز کردن در یخچال، محتویات آن را مشاهده کنید. در ادامه به توضیح سایر ویژگی‌های این مدل می‌پردازیم:

  • تکنولوژی LINEAR Cooling جهت حفظ و کنترل دقیق دما از بروز نوسانات دما جلوگیری می‌کند تا مواد غذایی ماندگاری طولانی‌تری داشته باشند.
  • Multi Air Flow یا سیستم تهویه‌ی هوای چندگانه، سرما را به‌شکل یکنواخت بین طبقات یخچال و فریزر پخش می‌کند.
  • تکنولوژی +Door Cooling قفسه‌ها و طبقات روی در یخچال و فریزر را سریع‌تر و به‌طور یکنواخت خنک می‌کند.
  • قابلیت Express Cool که با فعال کردن آن، دمای یخچال سریع‌تر کاهش پیدا می‌کند و خنک می‌شود.
  • قابلیت Express Freeze که با فعال کردن آن، دمای فریزر سریع‌تر کاهش پیدا می‌کند و خنک می‌شود. این قابلیت زمانی کاربرد دارد که دستگاه برای مدت طولانی خاموش مانده است و می‌خواهید در سریع‌ترین زمان ممکن دمای آن به مقدار ایدئال برسد.
  • فناوری +Hygiene Fresh باکتری‌ها و بوی بد یخچال را از بین می‌برد. فن نیز هوای داخل یخچال را می‌مکد و از فیلترهای چندلایه پیشرفته عبور می‌دهد تا هوا را تصفیه کند.
  • سیستم SpacePlus Ice یخ‌ساز اتوماتیک با طراحی باریک جهت اشغال فضای کمتر و سیستم یخ ریز با قابلیت تولید یخ حبه‌ای و یخ خرد.
  • کشوی Fresh Balancer برای تنظیم رطوبت کشوی مخصوص سبزی و میوه به‌منظور افزایش ماندگاری مواد غذایی.
  • کشوی Moist Balance Crisper برای حفظ رطوبت و جلوگیری از خشک شدن میوه و سبزیجات.
  • کشوی Freezing Zone برای نگهداری از مواد غذایی گوشتی و ماندگاری طولانی مدت بدون یخ زدن.

یخچال فریزر ال جی J287

یخچال فریزر ال جی LG GCJ-287 نمای جلو

یخچال فریزر ال جی J287 یا به‌طور دقیق‌تر GCJ-287GNW، محصول سال ۲۰۲۲ ال جی، به پیشرفته‌ترین فناوری‌های ال جی مجهز است. در مشخصات این یخچال فریزر ساید بای ساید، اندازه‌ی آن ۲۴ فوت با مجموع ظرفیت ۶۷۴ لیتر اعلام شده؛ اما در واقعیت ظرفیت آن ۶۱۱ فوت معادل ۲۲ فوت است.

ال جی J287 موتور اینورتر خطی دارد و از گاز R600a برای خنک کردن یخچال فریزر استفاده می‌کند.

در بخش فریزر دو کشوی Freezing Zone با حفظ رطوبت مواد غذایی برای مدت طولانی و در بخش یخچال دو کشوی Fresh Zone برای نگهداری میوه و سبزیجات تعبیه شده است. به یخ‌ریز و آب‌ریز مجهر است که یخ‌ریز قابلیت تولید یخ حبه‌ای یا خرد را دارد. برای تامین آب از طریق لوله‌کشی به آب شهری متصل می‌شود و دستگاه حتماً باید در جوار لوله‌ی آب سرد قرار بگیرد. همچنین تکنولوژی UVnano و با استفاده از نور فرابنفش در هنگام خروج آب آن را ضد‌عفونی می‌کند. با استفاده از دکمه Self Care این قابلیت به‌صورت دستی فعال می‌شود.

تکنولوژی LINEAR Cooling، سیستم خنک‌کننده Multi Air Flow،‌ تکنولوژی +Door Cooling، قابلیت Express Cool و Express Freeze است که باعث ایجاد سرمایش سریع تر در یخچال، فریزر می‌شود. یخچال فریزر ال جی J287 سیستم تهویه بهداشتی ندارد اما به کمک سیستم بوگیر (Deodorizer) از پخش شدن بوی مواد غذایی داخل فضای یخچال جلوگیری می‌کند.

یخچال فریزر هوشمند ال جی J287 قابلیت اتصال به اینترنت را دارد و از اینترنت اشیاء پشتیبانی می‌کند. با نصب نرم‌افزار LG ThinQ در گوشی خود می‌توانید یخچال فریزر را کنترل کنید. سیستم عیب‌یاب هوشمند (Smart Diagnosis) برای اطلاع از نقص‌های احتمالی مفید است و راه‌حل مناسب آن را از طریق اپ LG ThinQ به شما پیشنهاد می‌دهد.

یخچال فریزر ال جی GC-J348

یخچال فریزر ال جی GC-J348

یخچال فریزر ال جی GC-J348CQFS یا J348 رنگ سفید، محصول سال ۲۰۲۲ ال جی است که در بازار با اسامی یخچال فریزر ال جی GCJ348 یا GC-J348 یا یخچال فریزر ال جی 348 یا GC-J348C نیز معرفی می‌شود.

یخچال فریزر ساید بای ساید دو در ۳۱ فوت ال جی، با ظرفیت ۸۶۲ لیتری در مقایسه با یخچال فریزرهای ساید بای ساید معمولی عمق بیشتری دارد و برای خانواده‌های پرجمعیت مناسب است.

ال جی GC-J348CQFS موتور اینورتر خطی دارد و از گاز R600a برای خنک کردن دستگاه استفاده می‌کند. مثل سایر مدل‌های معرفی‌شده، هوشمند است و از اینترنت اشیاء پشتیبانی می‌کند. با نصب نرم‌افزار LG ThinQ در گوشی خود می‌توانید یخچال فریزر را کنترل کنید. سیستم عیب‌یاب هوشمند (Smart Diagnosis) برای اطلاع از نقص‌های احتمالی به کمکتان می‌آید و از طریق اپ LG ThinQ راه‌حل‌هایی را پیش پایتان قرار می‌دهد.

یخچال فریزر ال جی GC-J348CQFS از قابلیت Door in Door برای دسترسی به مواد غذایی پراستفاده بدون باز کردن در اصلی یخچال استفاده می‌کند. مجهز به سیستم یخ‌ساز خودکار و کم‌جا با قابلیت اتصال به آب شهری است که می‌تواند یخ خرد و حبه‌ای تولید کند.

سیستم تهویه هوای Multi Air Flow برای توزیع هوای سرد یکنواخت در کل یخچال و فریز و تکنولوژی +Door Cooling برای سرمایش سریع، تکنولوژی UVnano و +Hygiene FRESH برای از بین بردن باکتری‌ها و بوی موادغذایی داخل یخچال، قابلیت Express Freeze برای انجماد سریع در فریزر و یخ‌ساز، دو کشو میوه و سبزیجات با قابلیت Fresh Balancer و کشوی Moist Balance Crisper برای تنظیم رطوبت و افزایش ماندگاری از دیگر ویژگی‌های این محصول است.

این محصول تفاوت خاصی با مدل جدیدتر یخچال فریزر ال جی X348 ندارد؛ اما اگر قابلیت اینستاویو (InstaView) برایتان مهم است، می‌توانید با هزینه بیشتر ال جی X348 را خریداری کنید.

یخچال فریزر ال جی X348

یخچال فریزر ال جی X348

اگر به دنبال یک یخچال فریزر مدرن و جادار می‌گردید، یخچال فریزر ال جی X348 یا به‌طور دقیق‌تر GR-X348CSF که در بازار به اسامی GR-X348 یا GRX348 نیز شناخته می‌شود، یکی از جدیدترین مدل‌هال ال‌جی ساخت سال ۲۰۲۳ در بازار ایران است.

یخچال فریزر دو در ال‌جی با ۳۱ فوت و گنجایشی برابر با ۸۶۲ لیتر، یکی از بزرگ‌ترین یخچال فریزر‌های هوشمند ال جی محسوب می‌شود. با توجه به ابعاد و ظرفیت، این مدل برای خانواده‌هایی با جمعیت متوسط یا پرجمعیت و پررفت‌وآمد، مناسب است.

یخچال فریزر X348 ال‌جی موتور اینورتر خطی دارد و از گاز R600a برای خنک کردن یخچال و فریزر استفاده می‌کند.

یخچال فریزر هوشمند ال جی X348 دارای وای فای داخلی است و قابلیت اتصال به اینترنت را دارد و از اینترنت اشیاء بهره می‌برد. با نصب نرم‌افزار LG ThinQ در گوشی خود می‌توانید، یخچال فریزر را کنترل کنید. سیستم عیب‌یاب هوشمند (Smart Diagnosis) یخچال فریزر ال جی مشکلات و نقص‌های احتمالی به‌وجودآمده را از طریق اپ LG ThinQ به شما اطلاع می‌دهد.

قابلیت Door in Door و اینستاویو (InstaView) به زیبایی ظاهری یخچال افزده و کارایی آن را بالاتر برده است. این قابلیت‌ها، با جلوگیری از باز و بست شدن بی‌مورد در یخچال، باعث می‌شوند تا دمای داخل یخچال حفظ و در مصرف انرژی صرفه‌جویی شود. با دو بار ضربه زدن به پنل شیشه‌ای حساس به ضربه در قسمت Door-in-Door، چراغ داخل یخچال روشن می‌شود تا بدون نیاز به باز کردن در یخچال، محتویات آن را مشاهده کنید.

یخچال فریزر ال جی X348 از قابلیت‌های سیستم تهویه هوای چندگانه، فناوری +Hygiene Fresh و +Door Cooling، قابلیت Express Cool و Express Freeze بهره می‌برد. همچنین برای نگهداری بهتر مواد غذایی به کشو‌های Fresh Balancer و Moist Balance Crisper مجهز شده است.

بهترین یخچال فریزر دوقلو ال‌جی

یخچال فریزر ال جی F411 و B414

یخچال فریزر ال جی LG F411 B414 نمای جلو

یخچال فریزر دوقلو ال‌جی B414 و F411 بهترین یخچال فریزر دوقلو ال جی و یکی از بهترین یخچال فریزرهای خارجی به شمار می‌رود. این محصول شامل یک یخچال و فریزر کامل با موتور و کمپرسور جداگانه است که می‌توانند جدا از هم قرار بگیرند. کمپرسور اینورتر هوشمند به‌کاررفته در یخچال دوقلو کره‌ای‌ها با ضمانت ۱۰ ساله‌ی ال‌جی نسبت به کمپرسورهای معمولی و قدیمی، کارایی و طول عمر بهتری دارد و صدای کمی تولید می‌کند.

یخچال فریزر دوقلو ال‌جی با ظرفیت ۷۶۶ لیتر، ۴۱۱ لیتر را به یخچال و ۳۵۵ لیتر را به فریزر اختصاص داده است.

یخچال فریزر هوشمند ال جی با توانایی اتصال به وای فای از اینترنت اشیاء و نرم‌افزار LG ThinQ پشتیبانی می‌کند. با نصب برنامه روی گوشی می‌توانید یخچال را مدیریت و کنترل کنید. این مدل به‌عنوان بهترین یخچال فریزر دوقلو خارجی به سیستم عیب‌یاب هوشمند نیز مجهز است.

به کمک قابلیت Eco Friendly یا Vacation Mode یخچال و فریزر در حالت کم‌مصرف قرار می‌گیرند و انرژی کمتری مصرف می‌کنند تا در نهایت مواد غذایی داخل یخچال را سالم و تازه نگه دارند. قابلیت Door Reversible برای تنظیم و تغییر جهت باز شدن درها به سمت چپ یا راست یکی از ویژگی‌های برجسته‌ی محصول است. آب‌ریز با مخزن آب،‌ تکنولوژی Door Cooling+ برای سرمایش سریع‌تر، سیستم تهویه‌هوای Multi Air Flow برای توزیع هوای سرد یکنواخت و قابلیت سرمایش و انجماد سریع از مشخصات این مدل از بهترین مارک یخچال فریزر دوقلو هستند.

سوالات متداول زومیت

  • بهترین یخچال فریزر ساید بای ساید ال جی چیست؟

    یخچال فریزر ال جی X267 یا GCX-267PH یخچال فریزر ۲۴ فوتی ۲۰۲۰ ال جی است. ظرفیت کلی این محصول ۶۶۸ لیتر و ظرفیت واقعی آن ۶۰۱ لیتر محسوب می‌شود که ۴۰۵ لیتر به یخچال و ۱۹۶ لیتر به فریزر اختصاص دارد. قابلیت Door in Door و اینستاویو (InstaView) به زیبایی ظاهری یخچال افزده و کارایی آن را بالاتر می‌برد.

  • بهترین یخچال فریزر دو در ال جی چیست؟

    اگر به دنبال یک یخچال و فریزر خوش‌ساخت با قیمت مناسب‌ از برند ال‌جی می‌گردید، یخچال فریزر ال جی F882 یا GR-F882HLHU بهترین انتخابی است که در حال حاضر می‌توانید داشته باشید.

  • بهترین یخچال فریزر دوقلو ال جی چیست؟

    یخچال فریزر دوقلو ال‌جی B414 و F411 بهترین بهترین یخچال فریزر دوقلو ال جی و یکی از بهترین یخچال فریزرهای خارجی به شمار می‌رود. این محصول شامل یک یخچال و فریزر کامل با موتور و کمپرسور جداگانه است که می‌توانند جدا از هم قرار بگیرند.

  • بزرگ ترین یحچل فریزر ال جی کدام است؟

    اگر به دنبال یک یخچال فریزر مدرن و جادار می‌گردید، یخچال فریزر ال جی X348 یا به‌طور دقیق‌تر GR-X348CSF که در بازار به اسامی GR-X348 یا GRX348 نیز شناخته می‌شود، یکی از جدیدترین مدل‌هال ال‌جی ساخت سال ۲۰۲۳ در بازار ایران است. یخچال فریزر دو در ال‌جی با ۳۱ فوت و گنجایشی برابر با ۸۶۲ لیتر، یکی از بزرگ‌ترین یخچال فریزر‌های هوشمند ال جی محسوب می‌شود. با توجه به ابعاد و ظرفیت، این مدل برای خانواده‌هایی با جمعیت متوسط یا پرجمعیت و پررفت‌وآمد، مناسب است.

داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات