بهترین ماشین‌های ظرفشویی ال‌جی [اسفند ۱۴۰۲]

چهارشنبه ۱۶ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۴:۳۰
مطالعه 6 دقیقه
بهترین ماشین های ظرفشویی ال جی
درمورد خرید ماشین ظرفشویی ال‌جی تصمیم‌تان را گرفته‌اید، ولی نمی‌دانید کدام مدل برایتان مناسب‌تر است؟ با معرفی بهترین ظرفشویی‌های ال‌جی همراهمان باشید.
تبلیغات

خرید ماشین ظرفشویی شاید به‌اندازه‌ی یخچال فریزر و ماشین لباسشویی ضرورت نداشته باشد، ولی با زندگی‌های پرمشغله‌ی امروزی، به یکی از وسیله‌های ضروری برای آشپزخانه‌‌های شلوغ تبدیل شده است و برای کسی که می‌خواهد بهترین خرید ممکن را داشته باشد، ال جی اگر بهترین انتخاب نباشد، قطعاً در فهرست بهترین‌ها قرار می‌گیرد.

اگر قصد خرید یکی از مدل‌های ماشین ظرفشویی ال جی را دارید، در ادامه فهرستی از بهترین مدل‌های ال جی را براساس قیمت و کیفیت معرفی می‌کنیم تا در انتخاب بهترین مدل مناسب با بودجه‌تان سردرگم نشوید. مدل‌های انتخابی ما، علاوه‌بر اینکه در بازار ایران موجود هستند، بهترین ویژگی‌های ماشین ظرفشویی‌های ال جی را در خود جای داده‌اند و تا سال‌ها شما را از خرید ماشین ظرفشویی جدید بی‌نیاز می‌کنند.

پیش از شروع، اگر درمورد خرید ماشین ظرفشویی ال جی مطمئن نیستید، بد نیست نیم‌نگاهی هم به مقاله‌ی بهترین ماشین‌ های ظرفشویی ایرانی و خارجی بازار داشته باشید.

بهترین ماشین ظرفشویی ال جی

درادامه فهرستی از بهترین مدل‌های ماشین ظرفشویی ال جی را براساس قیمت‌های مختلف معرفی می‌کنیم. مدل‌های زیر همگی از قابلیت QuadWash که با چهار بازوی شست‌و‌شو، فرآیند شستن ظروف را انجام می‌دهد و موتور دایرکت درایو اینورتر بهره می‌برند که علاوه‌بر عملکرد قوی و طول عمر بالا، باعث می‌شود صدای ماشین هنگام کار به کمترین حالت خود برسد.

بهترین ماشین ظرفشویی ال جی تا 30 میلیون تومان

ظرفشویی ال جی DFC612FV از نمای جلو

ماشین ظرفشویی ال جی DFC612

برای افرادی که می‌خواهند خرید ماشین ظرفشویی حتی‌الامکان هزینه‌ی کمی روی دستشان بگذارد، ظرفشویی DFC612 انتخاب هوشمندانه‌ای به‌حساب می‌آید. این مدل که در سال ۲۰۲۳ روانه‌ی بازار شده است، درمقایسه‌با مدل‌های گران‌تر، تنها ۵ برنامه‌ی شست‌وشو دارد که از جمله‌ی آن‌ها می‌توان به Auto برای شست‌وشوی خودکار ظروف براساس میزان کثیفی، برنامه Turbo برای سرعت‌بخشیدن به فرایند شست‌وشو در مواقع ضروری و برنامه‌ی Eco برای شستن ظرف‌ها با کمترین میزان مصرف آب اشاره کرد.

ظرفشویی QuadWash ال جی، مانند دیگر مدل‌های موجود در مقاله از موتور دایرکت درایو اینورتر بهره می‌برد که علاوه‌بر عملکرد بالا، کمترین سروصدای ممکن را ایجاد می‌کند. از قابلیت‌های دیگر آن می‌توان به Dual Zone Wash یا شست‌وشوی دومنطقه‌ای اشاره کرد که امکان شست‌وشوی هم‌زمان ظروف ظریف و ظروف حجیم‌تر را فراهم می‌آورد.

در مواقعی که می‌خواهید ظروف کثیف با سرعت بیشتری شسته شوند، می‌توانید از چرخه‌ی توربو برای شست‌وشو در کمتر از ۱ ساعت استفاده کنید. افزون‌بر شست‌وشوی تمیز ظروف، دمای آب در طول چرخه به ۸۰ درجه‌ی سانتی‌گراد می‌رسد تا ظرف‌ها در بهداشتی‌ترین حالت ممکن شسته شوند. قیمت ماشین ظرفشویی ال جی درحال‌حاضر حدوداً ۳۰ میلیون‌ تومان است.

بهترین ماشین ظرفشویی ال جی تا 35 میلیون

ماشین ظرفشویی ال جی DFB512FW از نمای جلو

ماشین ظرفشویی ال جی DFB512

هرچند تولید ماشین ظرفشویی ال جی DFB512 به سال ۲۰۱۸ برمی‌گردد، هنوزهم در بازار به‌عنوان یکی از بهترین مدل‌های ۱۴ نفره‌ی ال جی شناخته می‌شود که امکانات قابل توجهی را در اختیارتان قرار می‌دهد.

ظرفشویی DFB512 برخلاف مدل قبلی ۹ برنامه‌ی شست‌وشو ارائه می‌دهد که از مهم‌ترین آن‌ها می‌توان به برنامه‌های Express و Turbo برای شست‌وشوی سریع‌تر ظروف و حالت Auto اشاره کرد که براساس میزان کثیفی ظروف، زمان و میزان شست‌وشو را به‌طور خودکار تعیین می‌کند. موتور دایرکت اینورتر دستگاه، مصرف انرژی و سروصدای حاصل از شست‌وشو را تاحد قابل توجهی کاهش می‌دهد؛ ولی اگر می‌خواهید مصرف انرژی را به‌ کمترین حالت برسانید، می‌توانید از برنامه‌ی Eco نیز استفاده کنید.

مدل مذکور، درمجموع دو قفسه دارد و از سبد سوم بهره نمی‌برد؛ بااین‌حال، امکان تنظیم فاصله‌ی میان سبدها نیز وجود دارد تا بتوانید ظروف سنگین و قابلمه‌های بزرگ را به‌راحتی درون ماشین قرار دهید. به‌علاوه، نیازی نیست برای روشن‌کردن ماشین صبر کنید تا کاملاً پر شود و می‌توانید بدون پرکردن ظرفیت ماشین، آن را روشن کنید. گفتنی است که این مدل از قابلیت اتصال به وای‌فای پشتیبانی نمی‌کند. قیمت ماشین ظرفشویی ال جی DFB512 حدوداً ۳۵ میلیون تومان است.

بهترین ماشین ظرفشویی ال جی تا 45 میلیون

ماشین ظرفشویی ال جی DFB425FP از نمای جلو

ماشین ظرفشویی ال جی DFB425

اگر می‌خواهید با صرف هزینه‌ی بیشتر، یکی از مدل‌های هوشمند ظرفشویی ال جی را خریداری کنید، ظرفشویی DFB425 گزینه‌ی مناسبی است که با پشتیبانی از قابلیت SmartThinQ به‌ شما امکان می‌دهد از طریق وای‌فای به دستگاه متصل شوید و از راه دور آن را کنترل کنید.

افزون‌بر هوشمند بودن، آنچه ظرفشویی ال جی DFB425 را از مدل‌های قبلی متمایز می‌کند، طراحی سه‌قفسه‌ای آن است که به‌ شما فضای بیشتری برای قراردادن ظروف می‌دهد. از قفسه‌ی سوم می‌توانید برای قاشق‌ و چنگال‌ یا فنجان‌های کوچک استفاده کنید. همچنین می‌توانید ارتفاع قفسه‌های دوم و سوم را به‌گونه‌ای تنظیم کنید که فضای بیشتری برای ظروف بزرگ در اختیارتان قرار گیرد.

قابلیت TrueSteam برای شست‌وشوی ظروف و کاهش لکه‌ها با بخار آب، قابلیت Half Load برای شست‌وشو با حداقل میزان مصرف آب، چرخه‌ی توربو برای شستن ظرف‌ها در کمتر از یک‌ساعت و همچنین امکان تأخیر در فرآیند شست‌وشو از ۱ تا ۱۲ ساعت و سیستم عیب‌یابی هوشمند از دیگر امکانات ماشین ظرفشویی ال جی DFB425 به‌شمار می‌آیند.

بهترین ماشین ظرفشویی ال جی تا 60 میلیون

ماشین ظرفشویی ال جی DFC335HM از نمای جلو

ماشین ظرفشویی ال جی DFC335

اگر دوست دارید بهترین ماشین ظرفشویی ال جی را خریداری کنید، ظرفشویی DFC335 یکی از بهترین مدل‌های موجود در بازار است که تمام قابلیت‌های لازم را در اختیارتان قرار می‌دهد.

ظرفشویی DFC335 دارای ۱۰ برنامه‌ی شست‌وشوی مختلف از جمله Eco برای شست‌وشوی ظروف با حداقل مصرف آب و انرژی، برنامه Delicate برای شست‌وشوی ظروف ظریف و حساس، برنامه Auto برای شستن خودکار ظروف براساس میزان کثیفی آن‌ها و برنامه Refresh برای از بین‌بردن گردوخاک روی ظرف‌ها بدون نیاز به‌ استفاده‌ از مواد شوینده بهره می‌برد.

در صورت نیاز به برنامه‌های بیشتر، این امکان را دارید که از طریق Download Cycle چرخه‌های شست‌وشوی جدیدتری را دانلود کنید؛ ولی از همه‌ی این‌ها مهم‌تر، بازشدن خودکار در ماشین بعد از تمام‌شدن فرآیند شستن است که باعث می‌شود هوای تازه در داخل دستگاه جریان پیدا کند و ظروف زودتر خشک شوند.

ال جی DFC335 نیز مثل مدل قبلی از سه قفسه‌ی جداگانه بهره می‌برد که می‌توان ارتفاع آن‌ها را براساس اندازه‌ی ظروف تنظیم کرد. قابلیت شست‌وشو با نصف ظرفیت نیز فراهم است و نیازی نیست برای پرشدن ماشین صبر کنید. میزان صدای ۴۱ دسی‌بل، امکان اتصال به وای‌فای و امکان کنترل دستگاه از راه دور و برچسب مصرف انرژی +++A از دیگر مشخصات این ماشین ظرفشویی هستند.

سوالات متداول زومیت

  • بهترین ماشین ظرفشویی ال جی کدام مدل است؟

    از بهترین مدل‌های ظرفشویی ال جی موجود در بازار ایران می‌توان به مدل DFC335 اشاره کرد که با قیمت حدوداً ۶۰ میلیون تومان به‌فروش می‌رسد و تمام ویژگی‌های لازم همچون موتور اینورتر دایرکت، میزان نویز ۴۱ دسی‌بل، ۱۰ برنامه‌ی شست‌وشو و بازشدن در ماشین پس از اتمام فرآیند شستشوی ظروف را ارائه می‌دهد.

  • ارزان‌ ترین ماشین ظرفشویی ال جی کدام است؟

    اگر قصد خرید ارزان‌ترین ظرفشویی ال جی را دارید، پیشنهاد ما یکی از مدل‌های DFC612 و DFB512 است که برخلاف مدل‌های گران‌تر، از دو قفسه برخوردار شده‌اند و قابلیت اتصال به‌ وای‌فای نیز ندارند. با صرف‌نظر از این موارد، گزینه‌های مناسبی در محدوده ۳۰ تا ۳۵ میلیون برای خرید به‌شمار می‌آیند.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات