بهترین ماوس های گیمینگ لاجیتک از G203 تا G502 Lightspeed [آبان ۱۴۰۲]

چهارشنبه ۳ آبان ۱۴۰۲ - ۱۶:۳۰
مطالعه 5 دقیقه
بهترین ماوس گیمینگ لاجیتک
ماوس‌های گیمینگ لاجیتک جزو بهترین محصولات برای گیمرها هستند. براساس نیاز و بودجه‌تان می‌توانید از بین مدل‌های معرفی‌شده در مقاله، انتخاب کنید.
تبلیغات

خرید ماوس گیمینگ یکی از دغدغه‌های گیمرها در هر سطحی است. مطمئناً می‌دانید که لاجیتک و ریزر از مطرح‌ترین و پرفروش‌ترین ماوس‌های گیمینگ دنیا هستند که موس‌‌های متنوعی برای گیمرها تولید می‌کنند. در مقاله بهترین ماوس‌های گیمینگ ریزر بهترین‌های بازار را به شما معرفی کردیم و در این مقاله نیز به‌سراغ بهترین ماوس‌های گیمینگ لاجیتک که ارزش خرید بالایی دارند، خواهیم رفت.

بهترین موس‌ های گیمینگ لاجیتک

  • لاجیتک G203
  • لاجیتک G502 Hero
  • لاجیتک G502 X
  • لاجیتک G502 Lightspeed

توجه داشته باشید که در نگارش مقاله‌ی پیش رو، به موجود بودن محصولات در بازار ایران نیز نگاهی داشته‌ایم و از ذکر مواردی که ممکن است جزو بهترین‌ها باشند، اما در بازار کشور ناموجود هستند، صرف نظر کرده‌ایم. برای کسب اطلاعات بیشتر درباره‌ی نکات مهم خرید موس گیمینگ، به راهنمای خرید بهترین موس های گیمینگ بازار سر بزنید.

بهترین ماوس‌ های گیمینگ لاجیتک

ماوس‌های سری G لاجیتک، موس‌های مخصوص بازی این برند هستند. خانواده G502 یکی از پرطرفدارترین‌ها در بین این سری است که مدل‌های این مقاله را نیز شامل می‌شود. بین مدل‌های زیر، می‌توانید با‌توجه به سبک بازی و بودجه‌ی خود، گزینه مناسب را از فهرست انتخاب کنید.

لاجیتک G203

ماوس گیمینگ لاجیتک G203

ماوس گیمینگ سیمی لاجیتک G203 یک ماوس بازی عالی برای بازی‌های FPS یا اکشن اول شخص است. این محصول نسبت به قیمت پایینی که نسبت به سایر موس‌های بازی لاجیتک دارد، بدنه‌ی خوش‌ساخت و تأخیر کلیک فوق‌العاده پایینی را ارائه می‌کند. حسگر ۸۰۰۰DPI به‌کاررفته در آن خیلی فوق‌العاده نیست، اما عملکرد خوبی در اکثر بازی‌های کژوال دارد.

طراحی متقارن G203 برای هر نوع گیرش ماوس، صرف‌نظر از اندازه‌‌ی دست، ایده‌آل است. ۶ دکمه قابل برنامه‌ریزی و اسکرول پله‌ای دارد و پایه‌های آن نیز به‌راحتی روی میز یا ماوس‌‌پد می‌لغزند.

بد نیست اشاره کنیم که ماوس لاجیتک G300s قیمت پایین‌تری دارد، اما G203 در مقایسه با آن ساخت بهتر، تأخیر بسیار کمتر، و محدوده CPI گسترده‌تری را در اختیارتان قرار می‌دهد و امکان سفارشی‌سازی بیشتری را فراهم می‌کند.

لاجیتک G502 Hero

ماوس گیمینگ لاجیتک G502 Hero

ماوس گیمینگ لاجیتک G502 Hero با اتصال سیمی، سنسور ۲۵۶۰۰DPI، امکان ذخیره‌سازی تا ۵ پروفایل، قابلیت تنظیم وزن، ۱۱ دکمه قابل برنامه‌ریزی، نورپردازی و قیمت مناسبی که در قبال ویژگی‌هایش ارائه می‌کند، یکی از شناخته‌شده‌ترین موس‌های گیمینگ در میان گیمرها است.

سنسور اپتیکال Hero 25K، دکمه اسنیپینگ اختصاصی و اسکرول دوگانه نرم و پله‌ای ویژگی‌های ارزشمند G502 Hero است. پنج وزنه ۳.۶ گرمی قابل جابه‌جایی برای آن درنظر گرفته شده است تا وزن ۱۲۱ گرمی آن را تا ۱۳۹ گرم سفارشی کنید. جنس کف تفلون PTFE بادوام برای گیمرهایی که ترجیح می‌دهند از ماوس سیمی استفاده کنند و ماوسی را می‌خواهند که بتواند در هر سبک بازی‌‌ای کاربردی باشد، G502 Hero بهترین گزینه برایشان به‌شمار می‌آید.

این مدل موس Logitech در مقایسه با مدل‌های دیگری که قیمت تقریباً یکسانی با آن داشتند مثل لاجیتک G603 و G305، G403 و G402 Hyperion Fury برتری دارد. برای مثال G402 Hyperion Fury تأخیر کلیک کمتر، سنسور سازگارتر و وزن کمتری دارد. درنهایت فاصله لیفت‌آف کوتاه‌تر، دکمه‌های قابل برنامه‌ریزی بیشتر و چرخ اسکرول بهتر G502 Hero در درازمدت خرید آن را توجیه می‌کند.

لاجیتک G502 X

موس گیمینگ G502 x

موس گیمینگ لاجیتک G502 X نسخه به‌روز‌شده G502 HERO است. سوئیچ‌های راست و چپ در این مدل ارتقا یافته‌اند، وزن به میزان قابل‌توجهی کاهش پیدا کرده (۸۹ گرم) و کیفیت کف موس بالا رفته است. درحالی‌که ظاهر این دو ماوس بسیار شبیه به‌هم است، G502 X از طراحی ظریف‌تری برخوردار است اما از نورپرداری RGB خبری نیست. دکمه‌های کناری در این مدل برای دسترسی آسان‌تر جابه‌جا شده‌اند.

سنسور اپتیکال با حداکثر حساسیت ۲۵۶۰۰DPI، از طریق کلید اختصاصی قابل تنظیم است. از دیگر ویژگی‌های G502 X می‌توان به ۱۳ دکمه‌ی قابل‌برنامه‌ریزی اپتیکال، اسکرول نرم و افقی و امکان ذخیره‌سازی پروفایل اشاره کرد.

لاجیتک G502 Lightspeed

ماوس گیمینگ لاجیتک G502 lightspeed

می‌توان ماوس مخصوص بازی لاجیتک G502 Lightspeed را بهترین موس گیمینگ لاجیتک دانست که به‌صورت سیمی و بی‌سیم قابل استفاده است.

این مدل با حداکثر حساسیت ۲۵۶۰۰DPI، یک ماوس گیمینگ بسیار خوش‌ساخت و باکیفیت محسوب می‌شود. سنسور آن محدوده CPI بسیار وسیعی دارد می‌تواند در حرکات کُند و سریع ماوس به‌طور قابل‌توجهی ثبات خود را حفظ کند. تأخیر کلیک فوق‌العاده‌ای آن نیز نسبت به حرکات مکان‌نما بسیار نرم و پاسخگو است.

لاجیتک G502 LIGHTSPEED به دلیل شکل و وجود استراحت‌گاه شست برای گیرش Palm یا کف دست مناسب‌تر است؛ اما به دلیل فول‌سایز بودن و فارغ از نوع گیرش، شاید برای دست‌های کوچک‌تر اندکی مشکل‌زا باشد.

یکی از ویژگی‌های جالب G502 LIGHTSPEED وجود وزنه‌هایی است که با کاهش و افزایششان می‌توانید وزن ماوس را برای اهداف مختلف در بازی‌های متفاوت، تغییر دهید. ۱۱ دکمه قابل‌برنامه‌ریزی و نورپردازی LIGHTSYNC RGB با قابلیت هماهنگ شدن با محتوای در حال پخش و شخصی‌سازی از طریق نرم‌افزار از دیگر ویژگی‌های جذاب موس G502 LIGHTSPEED به شمار می‌رود.

سوالات متداول زومیت

  • بهترین ماوس گیمینگ لاجیتک کدام مدل است؟

    می‌توان ماوس مخصوص بازی لاجیتک G502 Lightspeed را بهترین موس گیمینگ لاجیتک دانست که به‌صورت سیمی و بی‌سیم قابل استفاده است.

  • بهترین و ارزان‌ترین ماوس گیمینگ لاجیتک کدام مدل است؟

    ماوس گیمینگ سیمی لاجیتک G203 یک ماوس بازی عالی برای بازی‌های FPS است. این محصول نسبت به قیمت پایینی که نسبت به سایر موس‌های بازی لاجیتک دارد، بدنه‌ی خوش‌ساخت و تأخیر کلیک فوق‌العاده پایینی دارد. حسگر ۸۰۰۰DPI به‌کاررفته در آن خیلی فوق‌العاده نیست، اما عملکرد خوبی در اکثر بازی‌های کژوال دارد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات