تیم مدیریت مایکروسافت زبانزد خاص و عام است

پنج‌شنبه ۲۳ آذر ۱۴۰۲ - ۱۴:۴۶
مطالعه 1 دقیقه
لوگو مایکروسافت / Microsoft روی ساختمان مرکزی شرکت
مایکروسافت در چهارمین سال متوالی، بالاتر از اپل و انویدیا، به‌عنوان بهترین شرکت در زمینه‌ی مدیریت شناخته شد.
تبلیغات

مؤسسه‌ی تحقیقاتی داکر که به رتبه‌بندی شرکت‌ها می‌پردازد، تیم مدیریتی مایکروسافت را به‌عنوان به بهترین تیم مدیریتی بالاتر از اپل و انویدیا انتخاب کرد. معیار مؤسسه‌ی داکر در انتخاب مایکروسافت، رشد شرکت، حفظ کارکنان و رضایت مشتریان بوده است.

در بخش امتیازدهی به شرکت‌ها در مؤسسه‌ی تحقیقاتی داکر، مایکروسافت امتیاز ۱۴۸ را دریافت کرد که به‌جز بخش رضایت مشتریان، در همه‌ی بخش‌ها از شرکت‌های دیگر برتر بود.

مجله‌ی تایم در ماه سپتامبر (شهریور و مهر)، مایکروسافت را به‌عنوان بهترین شرکت از نظر رضایت مشتریان انتخاب کرده بود.

به‌گزارش وال‌استریت‌ ژورنال، مایکروسافت در صدر جدول برترین شرکت‌های سال ۲۰۲۳ جاخوش کرده و اپل جایگاه دوم را به‌خود اختصاص داده است.

در رتبه‌ی سوم لیست برترین شرکت‌های سال ۲۰۲۳ به انتخاب مؤسسه‌ی تحقیقاتی داکر، انویدیا قرار دارد. تیم سبز در سه‌ماهه‌ی سوم سال ۲۰۲۳ به درآمد ۱۸٫۱۲ میلیارد دلار و سود ۱۰٫۴۲ میلیارد دلاری دست یافت.

سرمایه‌گذاری چند میلیارد دلاری مایکروسافت درزمینه‌ی هوش مصنوعی، باعث رضایت مشتریان شده است. این چهارمین سال متوالی است که مایکروسافت به‌لطف تیم مدیریت خود، در مقام اول برترین شرکت سال قرار می‌گیرد.

مایکل کلی، مدیر اجرایی مؤسسه‌ی تحقیقاتی داکر، از حفظ جایگاه اول برترین شرکت‌های سال توسط مایکروسافت گفت و معتقد است که این شرکت‌ها وارد چرخه‌ای شده‌اند تا به موفقیت‌های بیشتری دست یابند.

ساتیا نادلا، مدیرعامل مایکروسافت، اشاره‌ی زیادی به اهمیت کارکنان و همدلی با آن‌ها در اداره‌ی موفقیت‌آمیز هر کسب‌وکاری کرده است.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات