دردسر برای نتفلیکس؛ شرکت‌کنندگان در «اسکویید گیم» کار را به دادگاه می‌کشانند

جمعه ۳ آذر ۱۴۰۲ - ۱۶:۰۰
مطالعه 2 دقیقه
ایستادن شرکت‌کنندگان مسابقه‌ی تلویزیونی Squid Game: The Challenge
مسابقه‌ی تلویزیونی جدید نتفلیکس بر اساس سریال اسکویید گیم، برای این شرکت دردسرساز شد.
تبلیغات

شرکت‌کنندگان در مجموعه‌ی جدید Squid Game: The Challenge پس از این ادعا که در جریان فیلمبرداری، آسیب دیده‌اند، تهدید به اقدام قانونی علیه نتفلیکس و تولیدکنندگان این سریال کردند.

یک شرکت حقوقی در بریتانیا به نمایندگی از دو شرکت‌کننده که نامشان فاش نشده است می‌گوید هنگام تیراندازی در شرایط سرد در بریتانیا دچار هیپوترمی و آسیب عصبی شده‌اند.

ادعای شرکت‌کنندگان مربوط به تجربه‌ی آن‌ها از بازی افتتاحیه‌ی این برنامه با نام نور قرمز، نور سبز (Red Light, Green Light) است که در آن بازیکنان باید از توجه یک عروسک رباتیک تهدیدآمیز فرار کنند.

این بازی در استودیوی کاردینگتون، یکی از پایگاه‌های سابق نیروی هوایی سلطنتی بریتانیا در بدفورد، در جریان یک روز سرد فیلمبرداری شد. نتفلیکس در آن زمان تأیید کرد که سه شرکت‌کننده از ۴۵۶ شرکت‌کننده‌ی این مجموعه نیاز به توجه پزشکی دارند.

شرکت حقوقی Express Solicies می‌گوید که این شرکت‌کنندگان با بی حرکت ماندن برای مدت طولانی در طول فیلمبرداری و تلاش برای ماندن در رقابت، سلامت خود را به‌خطر انداخته‌اند.

دنیل اسلید، مدیرعامل Express Solicies، می‌گوید: «شرکت‌کنندگان فکر می‌کردند که در یک کار سرگرم‌کننده قرار گرفته‌‌اند و افرادی که آسیب دیدند انتظار همچین چیزی را نداشتند. آن‌ها به دلیل قرارگرفتن در موقعیت‌های استرس‌زا در هوای سرد دچار آسیب شده‌اند.»

سخنگوی مجموعه‌ی تلویزیونی Squid game: The Challenge گفت: «هیچ شکایتی از سوی هیچ یک از شرکت‌کنندگان این مجموعه تنظیم نشده است. ما رفاه شرکت‌کنندگان خود را بسیار جدی می‌گیریم.»

به گزارش ددلاین این مجموعه‌ی تلویزیونی پس از حوادث پزشکی رخ داده، تحت بازرسی ایمنی مستقل قرار گرفته است. سازمان بهداشت و ایمنی بریتانیا (HSE) به تهیه‌کنندگان یادآوری کرد که برنامه‌ریزی درستی برای ریسک در خلق دوباره‌ی این درام پر سر و صدا‌ی کره‌ای داشته باشند، اما در نهایت به این نتیجه رسید که هیچ اقدام دیگری لازم نیست.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات