تعدیل نیرو در کسب‌و‌کار گیمینگ آمازون؛ ۱۸۰ نفر اخراج شدند

سه‌شنبه ۲۳ آبان ۱۴۰۲ - ۱۸:۳۵
مطالعه 1 دقیقه
لوگو آمازون / Amazon طرح گرافیکی طلایی
اخراج ۱۸۰ کارمند واحد بازی آمازون در روزهای اخیر درواقع بخشی از برنامه‌های گسترده‌تر تجدید ساختار این شرکت محسوب می‌شود.
تبلیغات

آمازون ۱۸۰ کارمند شاغل در واحد بازی خود را اخراج کرد. رویترز می‌نویسد که این اخراج‌ها بر کل تیم بازی و همه‌ی کارکنانی تأثیر گذاشت که در کانال Crown توییچ با حمایت آمازون فعالیت می‌کردند. گفته می‌شود دلیل تعدیل نیروی جدید غول خرده‌فروشی جهان تمرکز مجدد منابع روی حوزه‌های رشد‌پذیر مانند بازی‌های ماهانه‌ی رایگان برای مشتریان سرویس پرایم بوده است.

کریستف هارتمن، معاون واحد بازی آمازون، با ارسال ایمیلی اعلام کرد:

پس‌از بازسازی اولیه‌ی ما در آوریل، مشخص شد باید منابع خود را بیشتر روی بخش‌هایی متمرکز کنیم که بیشترین ظرفیت را برای پیشبرد کسب‌وکارمان دارند. به مشتریان خود گوش دادیم و می‌دانیم ارائه‌ی بازی‌های رایگان ماهانه را بیشتر از هر‌چیزی دوست دارند. بدین‌ترتیب، در حال اصلاح مزایای پرایم هستیم تا این سرویس را جذاب‌تر کنیم.
- کریستف هارتمن، آمازون

طبق گزارش‌ها، آمازون روز گذشته خبر اخراج‌شدن کارمندانش را به آن‌ها اعلام کرد.

کانال Crown آمازون در توییچ که پس‌ از اخراج کارکنانش به فعالیتش پایان می‌دهد، شامل محتوای اورجینال بود. هدف این کانال ارائه‌ی احساسی شبیه تلویزیون سنتی بود که برنامه‌های را با حمایت‌های تبلیغاتی منتشر می‌کرد و حامیان مالی بزرگی مثل اینتل داشت.

اخراج ۱۸۰ کارمند آمازون بخشی از برنامه‌ی گسترده‌ی تجدید ساختار این شرکت محسوب می‌شود. ماه آوریل نیز، آمازون بیش‌ از ۱۰۰ نفر از کارکنان واحد بازی خود را اخراج کرد. طبق گزارش‌ها، این خرده‌فروش آنلاین از پاییز سال گذشته تاکنون، ۲۷ هزار شغل را تعدیل کرده است.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات