مدل جدید Apple TV احتمالاً دوربین خواهد داشت

دوشنبه ۲۰ فروردین ۱۴۰۳ - ۱۴:۱۵
مطالعه 1 دقیقه
اپل تی وی 4K
نسل بعدی اپل تی‌وی ممکن است برای تماس‌های تصویری فیس‌تایم و سایر اپلیکیشن‌ها به دوربین مجهز شود.
تبلیغات

طبق اعلام مارک گرمن از بلومبرگ، نسل بعدی اپل تی‌وی احتمالاً از دوربین بهره خواهد برد. کاربران می‌توانند از دوربین برای برقراری تماس‌های ویدیویی فیس‌تایم و سایر اپلیکیشن‌ها استفاده کنند.

به‌لطف اضافه‌شدن فیس‌تایم به tvOS 17، کاربران حالا می‌توانند با استفاده از دوربین گوشی یا تبلتِ متصل به آن، تماس‌های ویدیویی برقرار کنند. مجهز‌شدن اپل‌ تی‌وی به دوربین اختصاصی، نیاز به استفاده از دستگاه جانبی را برای برقراری تماس‌های تصویری از بین خواهد برد.

گرمن در خبرنامه‌ی Power On خود اعلام کرد اپل تی‌وی به دوربین داخلی با پشتیبانی‌ از کنترل‌های مبتنی‌بر ژست‌ حرکتی مجهز خواهد شد، اما جزئیات بیشتری در این مورد ارائه نداد. iOS 17 ،macOS Sonoma و tvOS 17 هنگام برقراری تماس‌های ویدیویی در فیس‌تایم و سایر اپلیکیشن‌های مشابه از ژست‌های حرکتی برای انجام برخی کارها پشتیبانی می‌کنند. به‌ عنوان مثال، با بالا بردن دو انگشت شست می‌توانید جلوه‌ی آتش‌بازی را به‌نمایش دربیاورید.

گرمن در بخش دیگری از توضیحاتش گفت اپل ایده‌ی ساخت نمایشگر هوشمند سبک‌وزن و قابل‌ استفاده در کل خانه را نیز در نظر دارد: «اپل همچنان جاه‌طلبی‌های بزرگی را در حوزه‌ی خانه‌های هوشمند دنبال می‌کند. این شرکت در حال بررسی اتوماسیون عملکردهای خانگی و عرضه‌ی مدل جدیدی از اپل تی‌وی با دوربین داخلی برای برقراری تماس‌های ویدیویی با فیس‌تایم و کنترل‌های مبتنی‌بر ژست‌های حرکتی است. این فناوری به‌طور یکپارچه با آیفون و ویژن پرو کار خواهد کرد.»

داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات