نمایشگر غول‌پیکر ۷۶۰ اینچ ViewSonic به‌راحتی شخصی‌سازی می‌شود

یک‌شنبه ۱۹ فروردین ۱۴۰۳ - ۱۶:۱۸
مطالعه 2 دقیقه
نمایشگرهای سری ال‌دی‌سی ویوسونیک تبلیغات
ویوسونیک از نمایشگر بزرگ ۷۶۰ اینچ LCD قابل شخصی‌سازی که نور پس‌زمینه‌ی LED دارد، رونمایی کرد.
تبلیغات

برند ویوسونیک نمایشگرهای LCD جدیدی را معرفی کرده است که می‌توان آن‌ها را به شیوه‌های مختلف شخصی‌سازی کرد.

نمایشگرهای جدید ویوسونیک به کاربران امکان ساخت نمایشگرهای بزرگ را در نسبت‌ها و اندازه‌های مختلف می‌دهند؛ به عنوان مثال، کاربران می‌توانند یک صفحه‌نمایش ۴۱۴ اینچی با نسبت ۲۱:۹ یا یک صفحه‌نمایش ۳۷۸ اینچی با نسبت ۱۶:۹ را سرهم کنند.

نمایشگرهای سری ال‌دی‌سی ویوسونیک - viewsonic ldc series led displays
نمایشگرهای سری ال‌دی‌سی ویوسونیک در جلسات

نمایشگر جدید ویوسونیک می‌تواند به‌لطف ترکیب چندین نمایشگر، ابعادی تا ۷۶۰ اینچ و حتی بزرگ‌تر را ارائه دهد. بین واحدهای مختلف نمایشگرِ نهایی فاصله‌ی خاصی دیده نمی‌شود تا تصویر بسیار یکپارچه به نظر برسد.

نمایشگرها طراحی ماژولار دارند و دارای فناوری Glue-on-Board (GOB) هستند. فناوری مورد بحث، آن‌ها را در برابر ضربه، گرد‌و‌غبار و رطوبت مقاوم‌تر و عملکرد آن‌ها را در محیط‌های شلوغ تضمین می‌کند.

نمایشگرهای سری ال‌دی‌سی ویوسونیک - viewsonic ldc series led displays
نمایشگرهای سری ال‌دی‌سی ویوسونیک پس زمینه‌ی نمایشگاه خودرو

صفحه‌نمایش LCD ویوسونیک دارای طراحی باریک ۳۱ میلی‌متری و لبه‌ی شیب‌دار ۶ میلی‌متری است. این صفحه‌نمایش جعبه‌کنترل جداشدنی دارد که می‌تواند تا فاصله‌ی ۱۰ متری از آن قرار گیرد.

ویوسونیک می‌خواهد از نمایشگرهای جدیدش در مکان‌هایی مانند بیلبوردهای دیجیتال در مراکز خرید، نمایشگاه‌های خودرو، نمایشگرهای ورودی یا نمایشگرهای گسترده‌ی ۲۱:۹ جلسات استفاده کند.

نمایشگر ویوسونیک مجهز به سیستمی ویژه است که امکان نظارت و عیب‌یابی از راه دور را فراهم می‌کند. قیمت مانیتور ویوسونیک هنوز مشخص نیست.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات