تلویزیون‌های سری E7 هایسنس با نرخ‌ نوسازی ۱۴۴ هرتزی و وضوح 4K معرفی شدند

چهارشنبه ۵ مهر ۱۴۰۲ - ۲۱:۴۰
مطالعه 2 دقیقه
تصویر پوستر تلویزیون سری E7 هایسنس
هایسنس چهار تلویزیون سری E7 را با پنل MiniLED و نرخ‌ نوسازی ۱۴۴ هرتزی در چین رونمایی کرد.
تبلیغات

هایسنس رویدادی در کشور چین برگزار و در آن تلویزیون‌های سری E7 خود را با قیمت مقرون‌به‌صرفه‌تر از تلویزیون‌های جدید دیگر معرفی کرد. قیمت تلویزیون ۶۵ اینچی سری E7 هایسنس ۸۲۰ دلار است.

طبق گزارش گیزموچاینا، تلویزیون‌های جدید هایسنس از پنل MiniLED با وضوح 4K و نرخ‌ نوسازی ۱۴۴ هرتز بهره می‌برند. روشنایی نمایشگر تلویزیون‌های سری E7 هایسنس به ۱۲۰۰ نیت در گستره‌ی دینامیکی فوق‌العاده (XDR) می‌رسد که نسخه ۱۰۰ اینچی آن‌ها روشنایی ۱۶۰۰ نیت دارد. این تلویزیون‌ها از سنجش نور محیط ۱۶ بیتی پشتیبانی می‌کنند و ۹۵ درصد گستره‌ی رنگی DCI-P3 را پوشش می‌دهند.

تلویزیون‌های سری E7 به پردازنده‌ی چهار‌هسته‌ای A73 و پردازنده‌ی دو‌هسته‌ای G52 همراه با پردازنده‌ی کیفیت تصویر Xinchip X مجهز است. هایسنس در تلویزیون‌های جدید خود از ۴ گیگابایت حافظه‌ی رم و ۶۴ و ۱۲۸ گیگابایت حافظه‌ی ذخیره‌سازی استفاده کرده است.

تصویر پوستر تلویزیون سری E7 هایسنس

سیستم صوتی تلویزیون‌های جدید هایسنس را بلندگوی ۲٫۱ کاناله با توان ۶۰ وات تشکیل داده است. تلویزیون‌های سری E7 از یک دوربین وب‌کم برای برقراری تماس تصویری بهره می‌برند. این شرکت از هوش مصنوعی برای سهولت استفاده کاربران از تلویزیون‌های جدیدش کمک گرفته است.

تلویزیون‌های سری E7 از یک درگاه USB3.0، یک درگاه HDMI معمول، دو درگاه HDMI با پشتیبانی از وضوح 4K و نرخ‌ نوسازی ۱۴۴ و یک درگاه USB2.0 استفاده می‌کنند. این تلویزیون‌ها از شبکه Bluetooth 5.3 و Wi-Fi دوبانده هم پشتیبانی می‌کنند.

درگاه‌های تلویزیون سری E7 هایسنس

قیمت تلویزیون هایسنس E7 با ابعاد ۶۵ اینچ و رم ۴ گیگابایت و حافطه‌ی ذخیره‌سازی ۶۴ گیگابایت ۸۲۰ دلار است. مدل ۷۵ اینچی این تلویزیون با قیمت ۱,۰۹۴ دلار و مدل ۸۵ اینچی آن با قیمت ۱,۴۳۵ دلار عرضه می‌شود. مدل ۱۰۰ اینچی این تلویزیون با روشنایی ۱۶۰۰ نیت و حافظه‌ی ذخیره‌سازی ۱۲۸ گیگابایت نیز ۲,۷۳۴ دلار قیمت دارد.

داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات