ساندبار JBL Bar 1300X با توان ۱۱۷۰ وات و بلندگوهای جداشدنی معرفی شد

چهارشنبه ۱۴ دی ۱۴۰۱ - ۱۸:۲۵
مطالعه 2 دقیقه
ساندبار JBL Bar 1300X
ساندبار پرچم‌دار JBL Bar 1300X با توان ۱۱۷۰ وات و پشتیبانی از فناوری دالبی‌اتموس و دستیارهای صوتی در CES 2023 رونمایی شد.
تبلیغات

JBL قدرتمندترین ساندبار خود را با پشتیبانی از فناوری دالبی‌اتموس در CES 2023 به‌نمایش گذاشت. Bar 1300X از سبک طراحی مشابه ساندبارهای پرچم‌دار قبلی سری Bar این شرکت بهره می‌برد. این محصول از ماژول‌های بلندگو و ساب‌ووفر بی‌سیم بهره می‌برد و با پیکربندی ۱۱٫۱٫۴ کاناله و توان ۱,۱۷۰ وات عرضه خواهد شد. ساندبار پرچم‌دار جدید JBL از ۱۹ فوریه‌ی ۲۰۲۳ (۳۰ بهمن ۱۴۰۱) با قیمت ۱,۷۰۰ دلار دردسترس خریداران قرار خواهد گرفت.

Bar 1300X با فناوری دالبی‌اتموس و DTS:X سازگار است؛ اما مهم‌ترین تفاوت آن با سایر ساندبارهای مشابه، بهره‌گرفتن از ۶ درایور اختصاصی است که احتمالاً باعث می‌شود عملکرد بهتری در ارائه‌ی جلوه‌ی کانال‌های ‌سطح‌بالا ارائه دهد. از این قابلیت به‌عنوان صدای فراگیر سه‌بعدی نیز یاد می‌شود. این محصول به بزرگ‌ترین ساب‌ووفر بین ساندبارهای مجهز به درایور ۱۲ اینچی نیز مجهز شده است.

JBL می‌گوید وضوح صدا یکی از ویژگی‌های مهم Bar 1300X است. این ساندبار به‌لطف فناوری PureVoice شرکت Harman، حتی زمانی‌که صداهای پس‌زمینه بلند باشند، صدا را با شفافیت بسیار زیاد پخش می‌کند.

ساندبار JBL Bar 1300X
ساندبار JBL Bar 1300X

به‌گزارش DigitalTrends، بلندگوهای جداشدنی ساندبار پرچم‌دار جدید JBL از باتری‌های قابل‌شارژ داخلی بهره می‌برد و بدین‌ترتیب، می‌توانید آن‌ها را روی هر سطح صافی قرار دهید. آداپتورهای AC موجود در جعبه‌ی این محصول نیز به شما اجازه می‌دهند از آن‌ها به‌عنوان بلندگوی بی‌سیم برقی نیز استفاده کنید. علاوه‌براین، می‌توان با اتصال اسپیکرها به انتهای Bar 1300X علاوه‌بر شارژ آن‌ها، قدرت پخش صدا را افزایش داد.

ساندبار JBL Bar 1300X
ساندبار JBL Bar 1300X

JBL نسخه‌ی ۲۰۲۳ برنامه‌ی JBL One را نیز منتشر کرده است. این اپلیکیشن به‌ شما اجازه می‌دهد تنظیمات اکو سفارشی مدنظر خود را روی ساندبار Bar 1300X اعمال یا موسیقی را ازطریق وای‌فای روی این محصول پخش کنید. از دیگر ویژگی‌های این محصول می‌توان پشتیبانی از استریم موسیقی با بلوتوث و AirPlay 2 و کروم‌کست اشاره کرد. این ساندبار با دستیار صوتی گوگل و آمازون آلکسا و سیری اپل سازگار است و می‌توان آن را به‌عنوان بخشی از سیستم چندتکه و ازطریق برنامه‌ی آلکسا کنترل کرد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات