سامسونگ دو ساندبار پرچم‌دار با پشتیبانی از دالبی اتموس، صدای فراگیر و Q-Symphony معرفی کرد

دوشنبه ۱۵ فروردین ۱۴۰۱ - ۲۰:۰۰
مطالعه 2 دقیقه
سامسونگ دو ساندبار پرچم‌دار جدید معرفی کرد. این بلندگوهای جدید از فناوری دالبی اتموس و صدای فراگیر و قابلیت Q-Symphony پشتیبانی می‌کنند.
تبلیغات

سامسونگ دو ساندبار پرچم‌دار جدید به نام HW-Q990B و HW-S800B برای همراهی با مجموعه تلویزیون‌های Neo QLED 8K 2022 معرفی کرد. این دو محصول ارائه‌ی تجربه‌ی صدای فراگیر و طراحی مدرن را برای تکمیل تلویزیون سامسونگ شما نوید می‌دهند.

سامسونگ HW-Q990B

ساندبار سامسونگ q990b2

به‌گزارش XDA، ساندبار HW-Q990B بلندگوی گران‌قیمت جدید سامسونگ است. این محصول با استفاده از بلندگوهای کانال ۱۱:۱:۴ و دالبی اتموس، صدای فراگیر سه‌بعدی ارائه می‌دهد. این بلندگو هنگامی‌که به تلویزیون سامسونگ Neo QLED 8K متصل شود، از حداکثر توان ۲۲ کانال (۱۶ کانال ساندبار و ۶ کانال تلویزیون) برای خروجی صدای استروفونیک سه‌بعدی غافل‌گیرکننده بهره می‌برد که هرگز تجربه‌ نکرده‌اید.

HW-Q990B از ویژگی Q-Symphony نیز برخوردار است؛ قابلیتی که هم‌زمان از ساندبار و بلندگوهای تلویزیون برای ایجاد تجربه‌ی صدای فراگیر بهینه استفاده می‌کند. اگرچه ویژگی Q-Symphony در ساندبارهای صوتی قبلی سامسونگ نیز وجود داشت، مدل‌های قدیمی فقط به برخی از بلندگوهای تلویزیون دسترسی داشتند. درمقابل، نسخه‌ی جدید می‌تواند از همه‌ی بلندگوهای موجود در تلویزیون شما برای ارائه‌ی صدای غنی‌تری استفاده کند.

ساندبار HW-Q990B می‌تواند ازطریق وای‌فای نیز به تلویزیون شما متصل شود و با این روش به کابل HDMI نیازی نخواهید داشت. علاوه‌براین، ویژگی‌هایی مثل صدای SpaceFit و Auto EQ هم در این محصول ارائه شده است که به شما کمک می‌کند صدا را مطابق میلتان تنظیم کنید. این بلندگو از فلز ساخته شده است و از پنجره‌ی LED در بخش جلویی بهره می‌برد تا بتوانید وضعیت دستگاه و سایر اطلاعات را به‌راحتی کنترل کنید.

سامسونگ HW-S800B

ساندبار سامسونگ s800b2

HW-S800B ساندبار بسیار باریکی است که ارتفاع آن ۳۸ میلی‌متر و ضخامتش ۴۸ میلی‌متر است. سامسونگ اعلام کرده است این مدل بهترین گزینه‌ برای دارندگان تلویزیون فریم این شرکت است؛ زیرا بیرون‌زدگی ناچیزی دارد و می‌توان آن را به دیوار آویزان کرد. این محصول در رنگ مشکی و سفید با پوسته‌های قهوه‌ای فروخته خواهد شد که باعث می‌شود ازنظر ظاهری با تلویزیون فریم مطابقت داشته باشد. HW-S800B از دو بلندگو در سمت چپ و راست و کانال ۳:۱:۲ بهره می‌برد. از دیگر ویژگی‌های این ساندبار می‌توان به پشتیبانی از دالبی اتموس اشاره کرد.

قیمت و تاریخ عرضه

قیمت ساندبار HW-Q990B و HW-S800B به‌ترتیب با قیمت ۱,۵۵۵ و ۷۳۹ دلار در کره‌‌جنوبی خواهد بود. گفتنی است فعلاً جزئیاتی درباره‌ی عرضه‌ی بین‌المللی این دو بلندگو دردسترس نیست.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات