جذاب‌ترین و ارزان‌ترین میکروفون‌ها را با زومیت بخرید

دوشنبه ۱۴ اسفند ۱۴۰۲ - ۲۰:۰۰
مطالعه 3 دقیقه
میکروفون رود (Rode) از نوع رومیزی و رنگ نقره‌ای
امروزه بسیاری از هدست‌ها و هدفون‌ها به میکروفون مجهز شده‌اند؛ اما میکروفون‌های مستقل همچنان طرفداران زیادی دارند.
تبلیغات

فرقی ندارد جلسات کاری داشته باشید، گیمر یا استریمر باشید یا تولید محتوا بکنید. به‌هر‌حال به میکروفون برای ضبط صدا نیاز دارید.

ما در زومیت بیش از ۵۰۰ میکروفون مختلف را با مشخصات کامل و تصاویر و فروشندگان آن‌ها دراختیار شما قرار داده‌ایم تا به راحت‌ترین شکل ممکن به میکروفون موردنیاز خود برسید.

خرید میکروفون مانند دیگر ابزارهای صوتی، وابستگی زیادی به برند دارد. بی‌سیم یا با‌سیم‌ بودن، نوع برداشت صدا و نوع خود میکروفون (یقه‌ای و شاتگانی یا رومیزی) ازجمله دیگر عوامل مؤثر روی قیمت میکروفون هستند.

پس از مشخص‌کردن بودجه باید درباره نوع استفاده‌ی خود از میکروفون نیز نتیجه‌گیری کنید. فیلترهای مختلف در لیست میکروفون به شما برای کم‌کردن گزینه‌های روی میز کمک خواهند کرد.

لیست محصولات میکروفون در بخش محصولات زومیت دسکتاپ

میکروفون بی‌سیم می‌خواهید یا باسیم؟ در میکروفون بی‌سیم صحبت از فرستنده و گیرنده به‌میان می‌آید.

الگوی برداشت صدای مدنظر شما چیست؟ Cardioid (برداشت صدا از جلو و طرفین)، Omnidirectional (برداشت صدای چند سویه)، Bidirectional (برداشت صدا از جلو و عقب)، Hypercardioid (برداشت جهت‌دار که در میکروفون شاتگانی استفاده می‌شود) و تک‌سویه مواردی هستند که احتمالاً در مشخصات به آن‌ها برخورد خواهید کرد. توصیه می‌کنیم برای اطلاعات بیشتر مقاله بهترین میکروفون‌ برای استریم و پادکست را مطالعه کنید.

قیمت میکروفون با برند نیز رابطه‌ی نزدیکی دارد. برای مثال، قیمت میکروفون رود قطعاً از محصولات کم‌نام‌و‌نشان بیشتر است. قیمت میکروفون بویا و قیمت میکروفون سینکو با‌توجه‌به اینکه برندهای محبوبی در بازار هستند، درمقایسه‌با رود که برند قدیمی در بازار محسوب می‌شود، منطقی است. تعداد فرستنده و گیرنده، نوع و کلاس میکروفون نیز تأثیر مستقیم روی قیمت دارند.

اگر گیمر یا استریمر هستید، شاید بد نباشد سراغ میکروفون‌‌های رومیزی بروید. برخی از میکروفون‌های رومیزی گیمینگ قابلیت‌های زیادی برای کاهش نویز و تغییر ساده‌ی گین و ولوم صدا ارائه می‌کنند.

فراموش نکنید گزینه‌های بی‌سیم به‌دلیل استفاده از فرستنده و گیرنده با تأخیر همراه خواهند بود. گزینه‌های شاتگانی برای فیلم‌برداری و اتصال روی دوربین مناسب هستند؛ پس به‌اشتباه آن‌ها را نخرید.

صفحه مقایسه میکروفون‌ها؛ انتخاب میکروفون برای مقایسه و محبوب‌ترین‌ها

مقایسه‌ی میکروفون‌ها با یکدیگر؛ کدام بهتر است؟

وقتی وارد صفحه‌ی هر محصول می‌شوید، زومیت محصولات مشابهی که دیگر کاربران آن را با محصول مدنظر شما مقایسه کرده‌اند، نیز به شما نمایش خواهد داد.

بد نیست پیش از خرید، رقبا را بشناسید. با کلیک روی مقایسه‌ها در صفحه‌ی محصول به صفحه‌ی اختصاصی مقایسه‌ی محصولات هدایت می‌شوید و تا چهار محصول را به‌صورت کامل در‌کنار‌هم می‌توانید مقایسه کنید.

شاید مقایسه هم به شما برای گرفتن تصمیم نهایی کمک نکند. در این شرایط، ما و دیگر کاربران زومیت در بخش نظرات هر محصول شما را برای انتخاب بهترین گزینه همراهی خواهیم کرد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات