ساندبار اقتصادی سونوس به‌زودی معرفی خواهد شد

دوشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۱۵:۳۰
مطالعه 2 دقیقه
طبق گزارش‌های منتشرشده قیمت ساندبار اقتصادی سونوس نصف مدل Beam خواهد بود.
تبلیغات

اکثر افراد بلندگوهای هوشمند سونوس را با کاربرد راحت و کیفیت صدای آن‌ها می‌شناسند و نه مقرون‌به‌صرفه بودنشان؛ اما احتمالاً رویکرد سونوس درحال تغییر است و این شرکت قصد دارد علاوه‌بر ساندبارهای میان‌رده و پرچم‌دار، مدل‌های اقتصادی نیز تولید کند.

به گزارش ورج،‌ سونوس درنظر دارد تا ساندباری اقتصادی با قیمت ۲۴۹ دلار معرفی کند. درحال‌حاضر ساندبار مورد بحث در منابع داخلی با اسم رمز سونوس فیوری (Sonos Fury) شناخته می‌شود و مدل S36 را نیز با خود یدک می‌کشد.

پرواضح است که در بازار ساندبارهای ارزان‌قیمت‌تری نیز وجود دارد اما فیوری پایین‌ترین قیمت را در مقایسه با دیگر ساندبارهای سونوس دارد. برای مثال بهتر است نگاهی به مدل Beam با قیمت ۴۴۹ دلار و مدل آرک با قیمت ۸۹۹ دلار داشته باشید.

با توجه به اطلاعات منتشرشده، سونوس از ساندبار فیوری در ۱۷ خرداد (۷ ژوئن) رونمایی خواهد کرد. همچنین گفته شده است که احتمالاً فیوری نام نهایی دستگاه نیست و همانند دیگر محصولات سونوس در دو رنگ سفید و مشکی خواهد شد.

سونوس فیوری دارای ابعادی معادل ۱۰۰×۶۹×۵۵۰ میلی‌متر است و درنتیجه کوچک‌تر از نسل دوم Beam خواهد بود. علاوه‌براین بسیاری از ویژگی‌های مدل آرک و بیم در فیوری حضور نخواهند داشت که از بارزترین آن‌ها می‌توان به ویژگی دالبی اتموس اشاره کرد. از موارد دیگر می‌توانیم جایگزین کردن درگاه HDMI (با پشتیبانی از eARC) با درگاه صدای اوپتیکال، نبود میکروفون داخلی و درنتیجه پشتیبانی نکردن از دستیار صوتی را نام ببریم.

هرچند که فیوری فاقد چنین ویژگی‌های مهمی است اما از طرف دیگر سونوس سعی کرده تا ساندبار اقتصادی خود را به مکملی برای دو مدل دیگر آرک و بیم نیز تبدیل کند. عموم ما ساندبار را در زیر تلویزیون قرار می‌دهیم؛ فیوری هم مانند دیگر ساندبارها توانایی فعالیت در چنین وضعیتی را دارد اما با اتصال آن به مدل آرک می‌توانید از آن به‌عنوان اسپیکر پشتی و توسعه سیستم دالبی خود استفاده کنید. در چنین حالتی بهتر است تا فیوری را در حالت افقی قرار دهید تا صدایی فراگیرتر و حتی بهتر از سونوس وان (Sonos One) داشته باشید.

با وجود اینکه تاریخچه سونوس به نوعی با موزیک گره خورده است، اما به‌نظر می‌رسد که این شرکت آمریکایی می‌خواهد سرمایه‌گذاری بیشتری در دسته‌بندی سینمای خانگی داشته باشد؛ موضوعی که پس از ارسال آگهی جذب نیرو در زمینه «توسعه سیستم عامل سینمای خانگی» بیش از پیش قوت گرفت.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات