ال‌جی ساندبار پریمیوم ۲۰۲۲ بی‌سیم S95QR را رونمایی کرد

سه‌شنبه ۱۴ دی ۱۴۰۰ - ۱۹:۵۰
مطالعه 3 دقیقه
ساندبار ال‌جی مدل S95QR نوید فضای صوتی لذت‌بخشی را می‌دهد و با نرخ نوسازی متغیر و حالت تأخیر کم خودکار برای گیمرهای کنسولی مناسب است.
تبلیغات

ال‌جی الکترونیکس در نمایشگاه CES ۲۰۲۲ محصولات جدیدش را با طراحی‌های منحصربه‌فرد و عملکردی عالی معرفی کرده است. یکی از این محصولات ساندبار پریمیوم است که با صدایی دقیق و فراگیر تجربه‌ی موسیقی و بازی لذت‌بخشی فراهم می‌کند.

ساندبار پریمیوم ال‌جی مدل S95QR با خروجی ۸۱۰ وات و ۹.۱.۵ کانال برای ایجاد سیستم صوتی با کیفیت دردسترس طرفداران قرار می‌گیرد. این محصول پنج کانال دارد و اولین بلندگوی مرکزی با پخش صدا به‌سمت بالا (Center Up-firing) در جهان است. سه بلندگو در ساندبار و دو بلندگوی جداگانه عقب برای بهبود وضوح و صدای فراگیر طراحی شده است.

بلندگوی مرکزی ساندبار ال‌جی ‌گفت‌و‌گوها را با وضوح بیشتر پخش می‌کند و با پشتیبانی از فناوری‌های Dolby Atmos، DTS:X و IMAX Enhanced به فراگیرترشدن صدا کمک می‌کند. ساندبار S95QR ال‌جی چندین تغییر و پیشرفت اساسی به خود دیده است ‌که می‌توان به افزایش عملکرد درایورهای جدید بلندگو و محفظه بلندگو و ساب‌ووفر اشاره کرد

ساب‌ووفرهای بزرگ‌تر کیفیت صدای بهتری با باس عمیق و گوش‌نواز ارائه می‌کند که درنتیجه صدایی گسترده شبیه به سیستم صوتی سینما را برای کاربر ارائه می‌دهد. ال‌جی برای سال ۲۰۲۲، بلندگوهای وایرلس ساندبار پریمیوم خود را از چهار کانال به شش کانال ارتقا داده است و با چهار درایور جلویی و کناری همراه‌با دو درایور Up-Firing کیفیت صدای عالی را تضمین می‌کند.

براساس ادعای ال‌جی، بلندگوهای پشتی ساندبار به‌گونه‌ای طراحی شده‌اند که صدا را به‌طور مساوی در فضای وسیع ۱۳۵ درجه‌ای پخش می‌کنند. افزون‌براین، به‌لطف طراحی و نحوه‌ی قرارگیری بلندگوها کاربران می‌توانند ساندبارها را مطابق با سلیقه و فضای اتاق قرار بدهند. این قابلیت برای فضاهای‌ کوچک بسیار کاربردی است.

ساندبار ۲۰۲۲ ال‌جی مدل S95QR

ساندبار پریمیوم ال‌جی ال‌جی ‌درمقایسه‌با نسل قبل گیرنده‌ی قوی‌تری دارد؛ یعنی بدون کاهش کیفیت صدا، می‌توان فاصله‌ی بیشتری بین ساندبار و ساب‌ووفر همراه و بلندگوهای پشتی ایجاد کرد. هرگونه افت یا تأخیر در خروجی صدای فیلم و موسیقی را می‌توان با اتصال وایرلس پایدارتر از بین برد. همچنین، ساندبار مذکور به‌لطف فناوری Horizon Meridian Audio در حالت موسیقی می‌تواند صدای دوکاناله را به ۷.۱ کانال ارتقا دهد تا صدای گسترده‌ی واقعی‌تری به‌گوش برسد.

ساندبار ال‌جی از نرخ نوسازی متغیر (VRR) و حالت تأخیر کم خودکار (ALLM) بهره می‌برد و برای گیمرهای کنسولی به‌دلیل ایجاد هماهنگی تصاویر اکشن روی صفحه‌نمایش و صدا مناسب است. به‌لطف پشتیبانی از آمازون الکسا و گوگل اسیستنت و سایر دستیاران هوش مصنوعی (AI) می‌توان سیستم پخش را کنترل و میزان صدا را تنظیم کرد و حالت‌های صدا را با صحبت‌کردن تغییر داد. همچنین، می‌توان آن را با دانگل صوتی Wowcast Wi-Fi ال‌جی جفت کرد و از صدای چندکاناله بدون افت و بدون اتصال کابل به تلویزیون لذت برد.

ویژگی پیشرفته AI Sound Pro برای تلویزون‌های ال‌جی باعث می‌شود تا همه‌ی محتواها واضح‌تر و واقعی‌تر به‌نظر برسند. ساندبار S95QR با بهبود فناوری AI Room می‌تواند خروجی صدای خود را متناسب با هر فضای مشخصی تنظیم کند و ابعاد اتاق را بسنجد تا صدای دقیق‌تری با فرکانس پایین ارائه دهد.

ساندبار ۲۰۲۲ با محیط‌زیست سازگاری دارد؛ به‌طوری‌که در کل چرخه‌ی عمر خود ردپای کربن کمتری به‌جا خواهد گذاشت. همچنین، حمل در بسته‌بندی کاملا کاغذی و از رزین پلاستیکی بازیافتی برای قاب بیرونی از ماده‌ی فیبر کامپوزیت جدید نیز استفاده می‌کند که وزن سبک‌تری دارد تا انتشار کربن را در زمان حمل‌ونقل کاهش دهد. افزون‌براین، به‌دلیل کم‌بودن میزان مصرف انرژی، این محصولات در زمان استفاده انرژی کمی مصرف می‌کنند.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات