ریزر ساندبار Leviathan v2 را با نورپردازی RGB و قیمت ۲۴۹ دلار رونمایی کرد

یک‌شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۱۰:۳۰
مطالعه 2 دقیقه
ساندبار جدید ۲۴۹ دلاری ریزر که دومین نسل از ساندبارهای سری Leviathan محسوب می‌شود نورپردازی RGB دارد و از فناوری صوتی THX Spatial Audio استفاده می‌کند.
تبلیغات

ریزر، برند نام‌آشنای متمرکز بر محصولات گیمینگ کامپیوترهای شخصی، روز گذشته نسل جدید ساندبار Leviathan خود را رونمایی کرد. ساندبار جدید که Razer Leviathan v2 نام دارد در زیر مانیتور کامپیوتر جای می‌گیرد و مجهز به چند درایور اسپیکر و ساب‌ووفر است. این ساندبار همچنین از فناوری صوتی THX Spatial Audio و نورپردازی جذاب Razer Chroma RGB بهره‌ می‌برد.

براساس آنچه تامزهاردور می‌نویسد، ساندبار ریزر به‌طور ویژه برای گیمرهای پلتفرم پی‌سی تولید شده و می‌توان آن را ازطریق درگاه USB به کامپیوتر متصل کرد. این ساندبار از بلوتوث نیز پشتیبانی می‌کند.

صندلی و سیستم گیمینگ با مانیتور و ساندبار Razer Leviathan v2

با نصب درایورهای ویندوز ۱۰ و نسخه‌های جدیدتر می‌توانید از تمامی قابلیت‌های ارائه‌شده توسط ساندبار Leviathan v2 بهره‌مند شوید، بااین‌حال حتی بدون کامپیوتر نیز می‌توان از این ساندبار استفاده کرد. به‌لطف بلوتوث ۵٫۲ امکان متصل کردن ساندبار ریزر به گوشی هوشمند، تبلت و... نیز وجود دارد.

به ادعای ریزر ساندبار جدید این شرکت «تربل‌ها را واضح و بیس‌ها را عمیق و پرقدرت» به گوش شما می‌رساند. به‌علاوه فناوری اختصاصی THX Spatial Audio صداها را به‌شکلی واقع‌گرایانه تفکیک می‌کند و لذت شنیدن محتواهای صوتی را افزایش می‌دهد. به‌لطف این فناوری، گیمرهای پی‌سی صدای فراگیر ۷٫۱ را با دقت بسیار بالا خواهند شنید.

تماشا در یوتیوب

کاربر می‌تواند با استفاده از نرم‌افزار ویندوزی یا موبایلی ریزر تغییراتی در صدا و نورپردازی RGB اعمال کند. Leviathan v2 دارای ۱۶ ناحیه‌ی نورپردازی است تا کاربر بتواند به روش‌های متنوع نورپردازی را شخصی‌سازی کند.

در جدول زیر می‌توانید نظاره‌گر مشخصات فنی ساندبارهای Leviathan و Leviathan v2 باشید.

-

Razer Leviathan v2

Razer Leviathan

اسپیکر

۲ درایور ۲٫۰ اینچ و ۲ درایور ۰٫۷۵ اینچ

۲ درایور ۲٫۵ اینچ و ۲ درایور ۰٫۷۴ اینچ

ساب‌ووفر

۱ ساب‌ووفر ۵٫۵ اینچ در قسمت پایین

۱ ساب‌ووفر ۵٫۲۵ اینچ در قسمت پایین

وزن

ساندبار: ۱٫۴ کیلوگرم / ساب‌ووفر: ۳٫۰ کیلوگرم / آداپتور شارژ خارجی

ساندبار: ۲٫۰ کیلوگرم / ساب‌ووفر: ۲٫۳۵ کیلوگرم / آداپتور شارژ خارجی

اتصالات

ورودی صدای USB، بلوتوث ۵٫۲

جک ۳٫۵ میلی‌متری، بلوتوث ۴٫۰ با پشتیبانی از NFC

فناوری صوتی

صدای فراگیر ۷٫۱ کاناله با THX Spatial Audio

صدای فراگیر ۵٫۱ کاناله با فناوری‌های صوتی Dolby

نورپردازی

۱۶ ناحیه Razer Chroma RGB

ندارد

قیمت

۲۴۹ دلار

۲۲۹ دلار

همان‌طورکه در جدول بالا می‌بینید، دو نسل ساندبارهای ریزر دارای پیکربندی تقریباً متفاوتی از لحاظ اسپیکر و ساب‌ووفر هستند، اما این که تغییرات جدید می‌تواند باعث بهبود کیفیت صدا شود یا نه موضوعی است که جای بحث دارد. تغییر مهم دیگر در نسل جدید Leviathan، تنوع درگاه‌ها است. ساندبار جدید ریزر با قیمت ۲۴۹ دلار به دست مشتریان می‌رسد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات