JBL سه ساندبار جدید را در ایفا ۲۰۱۹ معرفی کرد

جمعه ۱۵ شهریور ۱۳۹۸ - ۲۳:۰۰
مطالعه 3 دقیقه
جی‌‌بی‌ال ساندبار جدید ۵ کاناله‌‌ی جدید خود را به همراه دو ساندبار ۲ کاناله‌ی دیگر در ایفا ۲۰۱۹ معرفی کرد.
تبلیغات

ساندبار لینک بار جی‌بی‌ال (Link Bar)  مدل موفقی نبود و در آن اندروید تی‌وی و گوگل اسیستنت به طرز عجیبی با یکدیگر ترکیب شده بودند؛ اما از سویی دیگر عرضه‌ی چنین محصولی باعث می‌شود این شرکت از رقبای خود پیشی بگیرد. پس از عرضه‌ی لینک بار، روکو و آمازون هم ساندبارهایی را معرفی کردند که دارای سرویس‌های تلویزیون هوشمند اختصاصی این شرکت‌ها بودند؛ اما تکلیف کاربری که ترجیح می‌دهد ساندبارش بدون سیستم‌عامل‌ها و سرویس‌های تلویزیون هوشمند باشد، چیست؟

برای این دسته از این افراد خبر خوبی داریم. جی‌بی‌ال در نمایشگاه ایفا ۲۰۱۹ با دست پر حاضر شد و سه محصول جدید خود یعنی ساندبار بار 5.1 (JBL Bar 5.1 Surround)، بار 2.1 دیپ باس (JBL Bar 2.1 Deep Bass) و بار 2.0 آل این وان (Bar 2.0 All-in-One) را معرفی کرد؛ البته JBL قبلا هم ساندبار بار 5.1 را با قیمت ۶۰۰ دلار و ساندبار بار 2.1 دیپ باس را با قیمت ۲۵۰ دلار  معرفی و عرضه کرده است. دو ساندبار جدید که قیمت آن‌ها به ترتیب ۵۰۰ و ۳۰۰ دلار است، جایگزین جدیدی برای مدل‌های کنونی این ساندبارها در بازار نیستند و تنها در کنار آن‌ها عرضه می‌‌شوند.

دو ساندبار جدید بار 2.0 آل این وان با قیمت ۱۸۰ دلار و ساندبار بار استودیو (Bar Studio) که اکنون در بازار موجود است، نیز جزو مدل‌های ارزان‌قیمت JBL محسوب می‌شوند. سه ساندبار جدید معرفی‌شده در ایفا ۲۰۱۹، پاییز امسال روانه‌ی بازار خواهند شد. در ادامه سه محصول جدید جی‌بی‌ال را به‌صورت مختصر معرفی می‌کنیم.

ساندبار بار 5.1

ساندبار بار ۵.۱ جی بی ال- JBL Bar 5.1 Surround

ساندبار5.1 جدید جی‌بی‌ال را می‌توان پادشاه ساندبارهای این شرکت نامید. این دستگاه ۵۵۰ وات قدرت دارد (قدرت مدل کنونی ۵۱۰ وات است) و از فناوری جالبی تحت‌عنوان MultiBeam بهره می‌برد که به ساندبار و ساب‌ووفر کمک می‌کند همراه‌با یکدیگر و بدون نیاز به بلندگوهای پشتی، صدایی شبیه صدای فراگیر ایجاد کنند. سیستم صوتی جدید نیز مانند سایر اسپیکرهای بی‌سیم جی‌بی‌ال، برای پخش موسیقی علاوه بر اتصال بلوتوث و وای‌فای، از کروم‌کست و Airplay 2 هم پشتیبانی می‌کند. مدل ۲۰۱۹ ساندبار ۵.۱ جی‌بی‌ال هم مانند مدل قبلی خود با HDMI 4 و دالبی ویژن سازگاری دارد و پورت اپتیکال نیز در آن دیده می‌شود. همان‌طور که قبلا گفتیم قیمت مدل جدید از ۵۰۰ دلار شروع می‌‌شود.

ساندبار بار 2.1 دیپ باس

ساندبار بار 2.1 دیپ باس جی بی ال- JBL Bar 2.1 Deep Bass

قیمت این ساندبار میان‌رده‌ی جی‌بی‌ال از ۳۰۰ دلار شروع می‌شود و مانند مدل کنونی ارزان‌قیمت‌تر خود ۳۰۰ وات قدرت دارد. بار ۲.۱ دیپ باس به‌جای فناوری MultiBeam فناوری مشابهی به‌نام Surround Sound دارد و مانند مدل جدید 5.1 از ویژگی‌هایی همچون ورودی و خروجی HDMI، پورت اپتیکال و بلوتوث برخوردار است؛ اما متاسفانه از وای‌فای پشتیبانی نمی‌کند.

ساندبار بار 2.0 آل این وان

ساندبار بار 2.0 آل این وان جی بی ال- JBL Bar 2.0 All-in-One

ساندبار ارزان‌قیمت جی‌بی‌ال ۱۸۰ دلار و توان آن هم تنها ۸۰ وات است و بدون ساب‌ووفر عرضه خواهد شد. این ساندبار از بلوتوث و ورودی HDMI برای اتصال با سایر وسایل استفاده می‌کند و فاقد وای‌فای و خروجی HDMI است. کاربران می‌توانند هر سه مدل جدید را در آمازون پیش‌خرید کنند.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات