لنوو عینک هوشمند ThinkReality A3 را معرفی کرد

دوشنبه ۲۲ دی ۱۳۹۹ - ۲۰:۴۵
مطالعه 1 دقیقه
شرکت لنوو با دست ‌پر به نمایشگاه CES 2021 آمده و درکنار معرفی لپ‌تاپ‌های جدید از عینک هوشمند هم رونمایی کرد.
تبلیغات

به‌گزارش MSPoweruser، یکی از محصولاتی که لنوو در نمایشگاه CES 2021 به‌نمایش درآورد، عینکی هوشمند به نام ThinkReality A3 بود. این عینک هوشمند برای کامپیوتر طراحی شده؛ اما روی برخی گوشی‌های موتورولا هم با استفاده از کابل USB-C کار می‌کند. عینک هوشمند ThinkReality A3 لنوو با ابعاد نزدیک به عینک آفتابی معمولی، به‌راحتی روی سر قرار می‌گیرد. عینک واقعیت افزوده‌ی لنوو از پلتفرم اسنپدراگون XR1 کوالکام استفاده می‌کند و می‌تواند با استفاده از نمایشگرهای استریوسکوپیک با وضوح 1080p تا دَه صفحه‌نمایش مجازی را به کاربر نشان دهد.

دوربین ۸ مگاپیکسلی RGB نیز روی این عینک قرار گرفته است که توانایی ضبط ویدئو با کیفیت ۱۰۸۰ را دارد. همچنین، دو دوربین با لنز فیش‌آی هم روی این عینک هوشمند قرار گرفته‌اند که می‌توانند کل یک اتاق را زیر‌نظر داشته باشند.

لنوو به این موضوع اشاره کرده که مدل کامپیوتر عینک هوشمند ThinkReality A3 به لپ‌تاپ متصل می‌شود و به کاربران اجازه می‌دهد چندین صفحه‌نمایش مجازی را پیش روی خود مشاهده کنند. این صفحه‌‌‌نمایش‌ها یک اپلیکیشن ویندوزی را نشان می‌دهند.

این مانیتورهای مجازی به‌صورت خاص برای لپ‌تاپ‌های ThinkPad و ورک‌استیشن‌های لنوو بهینه شده‌اند که به پردازنده‌های اینتل و AMD مجهز شده‌اند. لنوو اعلام کرده است این عینک هوشمند در میانه سال ۲۰۲۱ در برخی کشورها راهی بازار می‌شود.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات