لنوو آل این وان یوگا آیو ۷ را معرفی کرد

شنبه ۲۰ دی ۱۳۹۹ - ۱۹:۰۰
مطالعه 2 دقیقه
لنوو نسل جدید کامپیوترهای یوگا را معرفی کرد؛ اما این محصول لپ‌تاپی جدید نیست و آل این وان خواهد بود.
تبلیغات

به‌گزارش The Verge، نسل جدید کامپیوترهای یوگا در قالب آل این وانی با نام یوگا آیو ۷ (Yoga AIO 7) معرفی شد. درحالی‌که ظاهر این محصول به آل این وان‌های کلاسیک بسیار شبیه است، بیش‌ازپیش قابل‌حمل طراحی شده و راحت‌تر می‌توان را حرکت داد. یکی از ویژگی‌های اصلی این لپ‌تاپ آن است که می‌توان صفحه‌نمایش آن را به هر سمتی چرخاند. کاربران این امکان را خواهند داشت که صفحه‌نمایش ۲۷ اینچی این محصول را از حالت لنداسکیپ به حالت ورتیکال دربیاورند.

امکان چرخاندن صفحه‌نمایش قابلیت جدیدی نیست و این ویژگی را قبلا روی مانیتورهای مستقل دیده بودیم؛ اما این ویژگی روی آل این وان‌ها دیده نشده بود. این ایده شبیه به ایده سال گذشته سامسونگ برای تلویزیون‌های Sero بود. سامسونگ تلویزیون ۴۳ اینچی جالبی را نشان داد که می‌شد صفحه‌نمایش آن را چرخاند و ویدئوهای ورتیکال را راحت‌تر روی آن تماشا کرد. حالا به‌نظر می‌رسد که لنوو متوجه قابلیت ویدئوهای ورتیکال شده و سعی کرده آل این وان جدید خود را به‌گونه‌ای طراحی کند که بتوان آن را چرخاند.

باید به این موضوع هم اشاره کنیم که لپ‌تاپ یوگا آیو ۷ در دو مدل راهی بازار می‌شود. هر دو مدل صفحه‌نمایش ۲۷ اینچی با وضوح 4K دارند؛ ولی یک مدل صفحه‌نمایش معمولی دارد و مدل بعدی از صفحه‌نمایشی برخوردار است که از Adobe RGB و DCI-P3 پشتیبانی می‌کند.

علاقه‌مندان می‌توانند این آل این وان را با یکی از پردازنده‌های Ryzen 7 4800H یا Ryzen 5 4500H بخرند. همچنین، مشخص شده است کارت گرافیکی RTX 2060 برای این محصول در نظر گرفته شده است. آل این وان جدید لنوو ۱۶ یا ۳۲ گیگابایت رم خواهد داشت و می‌توانید از مدل‌های مختلف حافظه داخلی روی آن استفاده کنید؛ مثلا می‌شود از یک ترابایت حافظه SSD و دو ترابایت HDD.

لنوو سعی کرده از پورت USB-C نهایت استفاده را روی این دستگاه ببرد؛ چراکه می‌توانید لپ‌تاپ خود را با USB-C به این محصول متصل کنید تا بتوانید از سخت‌افزار آن روی لپ‌تاپ خود بهره ببرید. با این روش، می‌توانید از صفحه‌نمایش، بلندگوها، ماوس و صفحه‌کلید و حتی منبع برق استفاده کنید. حتی حافظه داخلی هم مستقل در تعامل با لپ‌تاپ است.

این محصول هم‌اکنون در کشور چین با نام یوگا ۲۷ عرضه شده و از ۲۷ فوریه هم با قیمت آل این وان ۱۵۹۹ دلار روانه بازار برخی کشورها می‌شود.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات