کولرگازی ۲۰۲۴ خوش‌قیمت شیائومی با دستور صوتی کار می‌کند

پنج‌شنبه ۱۶ فروردین ۱۴۰۳ - ۱۸:۲۰
مطالعه 3 دقیقه
نمای کولر گازی شیائومی Mijia Air Conditioner Pro روی دیوار
کولر گازی جدید شیائومی با قابلیت‌های هوشمند و عملکرد سریع معرفی شد. این کولر به رابط کاربری HyperOS مجهز است.
تبلیغات

شیائومی جدیدترین کولر گازی خود را با نام Mijia Air Conditioner Pro 1.5 HP در بازار چین عرضه کرد. این کولر گازی دارای راندمان انرژی چشمگیر، گرمایش و سرمایش سریع، عملکرد بی‌صدا و ویژگی‌های هوشمند برای ایجاد یک محیط راحت و سالم است.

کولر گازی میجیا دارای ضریب عملکرد سالانه‌ی ۵٫۶۵ است و ۳۶۱ کیلووات‌‌ساعت انرژی در سال صرفه‌جویی خواهد کرد.

کولر جدید شیائومی عملکرد سرمایش و گرمایش سریع ارائه می‌دهد و تنها ۳۰ ثانیه برای خنک‌کردن یک اتاق و ۶۰ ثانیه برای گرم‌کردن آن زمان نیاز دارد. این دستگاه همچنین از فناوری ضدخنک‌کنندگی ناگهانی برای ارائه‌ی تجربه‌ی کاربری بهتر بهره می‌برد.

شیائومی ادعا می‌کند که سطح نویز کولر به ۱۸ دسی‌بل می‌رسد که آن را به دستگاهی بی‌صدا و مناسب برای اتاق خواب تبدیل می‌کند.

کولر گازی شیائومی Mijia Air Conditioner Pro روی دیوار اتاق

کولر شیائومی برای عملکرد در دماهای شدید طراحی شده است و در حالت سرمایش تا منفی ۳۵ درجه‌ی سانتی‌گراد و حالت گرمایش تا ۶۵ درجه‌ی سانتی‌گراد کار می‌کند. این محصول دارای موتور کنترل هوشمند Lingwin است که برای تنظیم دقیق دما و بهینه‌سازی مصرف انرژی با استفاده از الگوریتم‌های یادگیری عمیق مبتنی‌بر فضای ابری طراحی شده است. کولر شیائومی همچنین از به‌روزرسانی‌ OTA برای بهبود دستگاه در آینده پشتیبانی می‌کند.

کولر گازی شیائومی به کمپرسور نسل جدید مجهز است که صدای کم و عمر طولانی‌ را تضمین می‌کند. این دستگاه دارای یک کندانسور دوردیفه برای افزایش انتقال حرارت و یک توزیع‌کننده‌ی مخروطی برای افزایش گرمادهی است.

کولر گازی شیائومی Mijia Air Conditioner Pro 1.5 HP
کولر گازی شیائومی Mijia Air Conditioner Pro 1.5 HP

ابعاد کولر ۲۰۰×۳۱۱×۸۴۰ میلی‌متر و ابعاد یونیت خارجی ۳۳۱×۵۵۱×۸۶۰ میلی‌متر است. محصول جدید شیائومی با طراحی زیبا و شیک، برنده‌ی جایزه طراحی Red Dot شده است.

کولر شیائومی دارای پنل مات مقاوم در برابر آب‌وهوا و نمایشگر LED گرد است که تنظیمات تهویه‌ی مطبوع و دما را نشان می‌دهد. این کولر همچنین دارای حسگر داخلی حساس به نور برای تنظیم هوشمند روشنایی و ایجاد محیط خواب راحت است.

جدیدترین کولر شیائومی بدنه‌ی سفید دارد و می‌توان آن را ازطریق نرم‌افزار اختصاصی Mi Home، کنترل از راه دور، اتصال هوشمند HyperOS یا دستورات صوتی کنترل کرد.

قیمت کولر گازی جدید شیائومی ۲,۳۹۹ یوان (حدود ۳۳۲ دلار) است و درحال‌حاضر برای پیش‌خرید در فروشگاه‌های منتخب چین موجود است.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات