نگاهی به سری یخچال‌های Bespoke سامسونگ؛ زندگی هوشمند با طراحی نوآورانه

پنج‌شنبه ۲۰ آبان ۱۴۰۰ - ۱۵:۴۰
مطالعه 6 دقیقه
یخچال‌های BESPOKE سامسونگ به‌دلیل طراحی نوین و ماژولار می‌توانند طبق سلیقه شخصی مصرف‌کننده سفارشی‌سازی شوند. در این مقاله با ویژگی‌های این یخچال سامسونگ آشنا خواهیم شد.
تبلیغات

سامسونگ در دومین تجربه‌ی خود از رویداد مجازی زندگی بدون توقف با نمایش محصولاتی جدید در غالب خانه شگفت‌انگیز، عصر جدیدی از زندگی هوشمند را آغاز کرد. از سری محصولات منتخب سامسونگ که به نمایش گذاشته شد، یخچال Bespoke است که با طراحی نوآورانه، ماژولار و پنلی با گزینه‌های قابل تنظیم به مصرف‌کنندگان این امکان را می‌دهد تا یخچال خود را براساس سلیقه‌ی خودشان با توجه‌به رنگ و نوع جایگذاری یخچال انتخاب کند.

واکنش بازارها به یخچال‌های Bespoke فوق‌العاده بوده است. نه‌تنها استفاده از یخچال‌های Bespoke بین مصرف‌کنندگان رونق گرفته است؛ بلکه نوآوری سامسونگ این شرکت را قادر ساخته تا تعامل با دستگاه‌ها را افزایش دهد.

انواع یخچال Bespoke سامسونگ

هنگامی که Bespoke در سال ۲۰۱۹ رونمایی شد، ظاهری تازه از یخچال را ارائه کرد. این تفکر و طراحی مینیمالیستی سامسونگ، معروف به سبک تخت را با توانایی سفارشی‌‌سازی‌کردن فضای داخلی و خارجی یخچال شما ترکیب می‌کند.

یخچال‌های‌ Bespoke به‌دلیل داشتن بهترین نوآوری و تجربه‌ی کاربر محور، جوایز مختلف طراحی را شامل جایزه طلایی بهترین طراحی انجمن بین‌المللی Design Award 2020، جایزه طلایی بهترین طراحی نمایشگاه فروم بین‌المللی (iF) و همچنین جایزه نقره طراحی ماژولار و قابل تنظیم و دیپلم افتخار «بهترین حضور در نمایشگاه» مسابقات جهانی طراحی IDEA 2020 کسب کرده است.

Bespoke مطابق انتخاب و سلیقه‌ی شما

یخچال فریزر Bespoke با ساختار ماژولار به عنوان اولین سری از محصولات Bespoke سامسونگ که امسال در اروپا عرضه شد، به مصرف‌کنندگان این امکان را می‌دهد تا از بین مدل‌های موجود از یخچال فریزر یک در تا یخچال فریزر چهار در را انتخاب کنند.

پنل‌های قابل تعویض یخچال‌های Bespoke با در اختیار قرار دادن بیش از بیست رنگ و متریال متفاوت، فرصتی را مطابق با سلیقه‌ی شخصی صاحبان خانه فراهم می‌کند.

شخصی‌سازی یخچال فریزر Bespoke سامسونگ

افزون‌براین، تنظیمات مختلف یخچال امکانات زیادی را برای صاحبان خانه فراهم می‌کند و به آن‌ها اجازه می‌دهد لوازم خانگی خود را شخصی‌سازی کنند. آن‌ها می‌توانند به جای خرید یک یخچال جدید، به‌سادگی و با اضافه کردن قطعاتی مجزا، نیاز خود به فضای بیشتر یا تغییر دکوراسیون را برآورده کنند و به‌این ترتیب از داشتن لوازم خانگی با عمر بسیار طولانی لذت ببرند. برای مثال می‌توان یک یخچال فریزر تک در سفارش داد یا یک یخچال فریزر دو در و همچنین در مدل‌های دیگر براساس نیاز می‌توان تعداد یخچال فریزرها را تا چهار در افزایش داد.

از سوی دیگر برتری در طراحی و مهندسی بهترین عملکرد را در یخچال Bespoke به ارمغان آورده است. با ترکیب ۶۸ حق اختراع در زمینه‌های طراحی و مهندسی، صاحبان خانه می‌توانند از طیف وسیعی از ویژگی‌هایی که به‌طور خاص برای رفع نیازهای آن‌ها طراحی شده است، بهره ببرند.

فناوری‌های نوآورانه و حس خوب

یخچال پایین فریزر مدل‌ RB7300 سامسونگ از سری Bespoke، طراحی زیبا و هوشمند را درکنار فناورهای کارآمد دارد. این یخچال مجهز به کمپرسور دیجیتال اینورتر سامسونگ‌، سرعت فعالیت را براساس مواد داخل یخچال تنظیم می‌کند و به‌این ترتیب از برق کمتری استفاده کرده و قبض برق شما را با رتبه بهره‌وری انرژی A کاهش می‌دهد.

یخچال پایین فریزر Bespoke سامسونگ

فناوری فضای حداکثری (SpaceMax) بااستفاده از عایق‌بندی کارآمد و پربازده، ابعاد دیواره یخچال را کاهش داده تا ۳۹۰ لیتر فضا در اختیار مصرف‌کننده قرار دهد و با ایجاد فضایی بیشتر برای ذخیره‌ی مواد غذایی تجربه‌ی لذت‌بخشی را فراهم کند.

شما می‌توانید با استفاده از ویژگی سرمایش همه جانبه (All-Around Cooling) مواد غذایی را بدون یخ‌زدگی در هر نقطه از فضای داخلی یخچال نگه‌داری کنید؛ زیرا خنک‌کننده همه‌جانبه با بررسی مداوم دما و گردش هوای خنک از طریق محفظه‌های اصلی، تمامی طبقات یخچال را به شکل یکسان و مساوی خنک می‌کند.

فناوری فضای حداکثری SpaceMax یخچال Bespoke سامسونگ

سیستم خنک‌کننده دوگانه سامسونگ (Twin Cooling Plus) با دو تبخیر کننده‌، فضای یخچال و فریزر را به‌طور جداگانه مدیریت می‌کند و ضمن حفظ میزان سطح دما و رطوبت‌، از ترکیب شدن بوی غذاهای داخل یخچال و فریزر جلوگیری می‌کند.

برای اینکه بتوانید مواد غذایی را به شکل دلخواه خود خنک کنید، فناوری Cool Zone Select در اختیار شما قرار گرفته تا تنها با یک لمس ساده میزان سرمایش یخچال را از میان چهار حالت فریزر، یخچال، خنک یا انجماد کم انتخاب کنید.

نحوه قرارگیری مواد غذایی در یخچال Bespoke سامسونگ

مدل RR7000 یکی دیگر از یخچال‌های سری Bespoke است که با یک در و فناوری‌های پیشرفته‌ای مانند SpaceMax طراحی شده است. گنجایش ۳۸۵ لیتر دارد و از قابلیت‌های خنک‌کنندگی (Power Cool) و منجمد‌سازی سریع (Power Freeze) بهره می‌برد.

مدل یک درب یخچال Bespoke سامسونگ

مدل دیگر، یخچال‌ فریزرهای Bespoke Family Hub هستند که گنجایش‌های ۸۶۵ لیتر و ۹۳۴ لیتر دارند. این مدل‌ها به یک صفحه‌نمایش لمسی بزرگ مجهز هستند که می‌توان از آن برای مشاهده‌ی مواد غذایی داخل یخچال، جستجوی دستورپخت، مشاهده تصاویر و ویدیوها، مشاهده تقویم، یادآوری غذا، اخبار و آب‌و‌هوا و... استفاده کرد. افزون‌براین می‌توان با قابلیت اسکرین میرورینگ صفحات گوشی هوشمند گلکسی یا تلویزیون سامسونگ را انتقال داد، تماس های تلفنی برقرار و دریافت کرد، Bixby را فراخواند و دستگاه‌های خانه هوشمند سازگار با SmartThings را کنترل کرد.

یخچال Family Hub سامسونگ

همچنین می‌توان از یادداشت‌ها، تصاویر، برنامه‌ریزی غذا و موارد دیگر با استفاده از صفحه‌نمایش یخچال استفاده کرد. البته یخچال‌ها دارای بلوتوث و اتصال وای‌فای نیز هستند. بااستفاده از اپلیکیشن SmartThings می‌توان یخچال را به گوشی هوشمند متصل و کنترل کرد. هنگامی که مدت زمان زیادی از صفحه‌نمایش استفاده نمی‌شود، می‌تواند تصاویر مختلفی را نمایش دهد.

یخچال‌های Bespoke یک بخش نوشیدنی ارائه می‌دهند که دسترسی سریع به دستگاه پخش‌کننده آب، یک پارچ آب پرکننده خودکار و یک دستگاه برای آب طعم‌دار را ارائه می‌دهد. همچنین دارای سه ناحیه‌ی خنک‌کننده مختلف و ذخیره‌سازی انعطاف‌پذیر هستند.

این یخچال با نرم‌افزار Family Hub 6.0 عرضه می‌شود و همچنین مجهز به Dual Auto Ice Maker است که از دو یخ‌ساز مجزا تشکیل شده و یخ مکعبی معمولی وتکه‌های یخ کوچک‌تر را به‌طور هم‌زمان می‌سازد. در محیط بیرون، شما یک طراحی مدرن و پیشرفته را خواهید داشت که با توجه به فضای داخلی خانه شما قابل تنظیم است.

یخ‌ساز دوگانه یخچال Bespoke سامسونگ

راجو پولان، معاون ارشد بخش تجارت الکترونیک سامسونگ در هند گفت: «این شرکت، فناوری نوین را با محصولی که متناسب با شیوه‌ی زندگی مصرف‌کنندگان طراحی شده‌ است، به همراه می‌آورد، درست مانند محصولات Bespoke»

یخچال‌های سری Bespoke نشان می‌دهند که چگونه توانایی سفارشی‌سازی لوازم خانگی می‌تواند تجربه‌ی بی‌نظیری را برای صاحبان خانه ممکن سازد و این امر تاکیدی است بر تلاش سامسونگ در ساخت محصولاتی که واقعاً شما را می‌شناسند و براساس علایق و نیازهای شما سفارشی‌سازی شده‌اند.

در ادامه می‌توانید تیزر‌های تبلیغاتی یخچال Bespoke را مشاهده کنید:

دیدگاه شما کاربران زومیت درباره‌ی یخچال‌های Bespoke چیست؟

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات