هرآنچه آمازون در رویداد سپتامبر معرفی کرد

پنج‌شنبه ۸ مهر ۱۴۰۰ - ۱۸:۱۵
مطالعه 5 دقیقه
آمازون در رویداد Fall 2021 خود محصولات متنوعی مثل ربات خانگی استرو، ترموستات هوشمند و نمایشگر هوشمند را معرفی کرد. در این مطلب نگاهی به محصولات جدید این شرکت خواهیم داشت.
تبلیغات

آمازون در رویداد سخت‌افزاری اخیر خود که هر سال در فصل پاییز برگزار می‌شود، محصولات جدیدی معرفی کرد. با اینکه محصولات زیادی در رویداد مورد بحث معرفی شد، اما غول خرده‌فروشی آنلاین این مراسم را برای عموم پخش نکرد. در این رویداد دستگاه‌های جدید سری اِکو و حتی یک ربات مجهز به دستیار صوتی آلکسا رونمایی شد و ما قصد داریم در این مطلب هرآنچه آمازون معرفی کرده را برای شما پوشش دهیم.

ربات خانگی استرو (Astro)

ربات آمازون Astro

آمازون در رویداد اخیر خود، یکی از جالب‌ترین محصولات جدیدش را در انتهای مراسم معرفی کرد. استرو نام ربات جدید آمازون است که از دستیار صوتی آلکسا بهره می‌برد. این ربات می‌تواند در خانه‌ی شما حرکت کند و سه قابلیت مهم دارد؛ اولین ویژگی این محصول، کمک به حفظ امنیت خانه است. قابلیت دیگر استرو، امکان نظارت بر افراد خانواده و حیوانات خانگی است. همچنین می‌توانید هنگامی که استرو در حال حرکت است، از او سؤال بپرسید تا با بهره بردن از دستیار هوشمند آلکسا به شما پاسخ دهد.

این ربات در اواخر پاییز امسال با قیمت ۱۰۰۰ دلار به بازار عرضه خواهد شد و مدتی بعد قیمت آن به ۱۴۵۰ دلار افزایش خواهد یافت.

نمایشگر هوشمند اِکو شو ۱۵ (Echo Show 15)

آمزون Echo show 15

آمازون یک مدل جدید به خانواده‌ی محصولات اِکو شو اضافه کرده است. جدیدترین مدل این محصول از یک نمایشگر ۱۵.۶ اینچی با وضوح تصویر 1080p بهره می‌برد. اکو شو ۱۵ برای نصب در محل‌هایی نظیر آشپزخانه در نظر گرفته شده است. رابط کاربری این دستگاه بازطراحی شده و کاربران می‌توانند در صفحه‌ی خانگی این نمایشگر به‌راحتی به ابزارک‌های آلکسا دسترسی داشته باشند. آمازون این صفحه‌نمایش هوشمند را به یک دوربین مجهز کرده است. محصول مورد بحث همچنین می‌تواند پس از تشخیص چهره‌ی کاربر، محتوای شخصی‌سازی شده‌ی وی را روی صفحه‌ی اصلی نمایش دهد.

این نمایشگر هوشمند در اواخر سال جاری با قیمت ۲۵۰ دلار در دسترس علاقمندان قرار خواهد گرفت.

مچ‌بند ورزشی Halo

مچ بند ورزشی amazon halo

آمازون دو محصول مهم جدید از سری Halo معرفی کرده است. مچ‌بند هوشمند جدید Halo View برخلاف مدل اورجینال این محصول به یک نمایشگر اولد رنگی مجهز شده و قیمت خوبی هم دارد. از جمله ویژگی‌های این مچ‌بند می‌توان به نظارت بر ضربان قلب، تشخیص دمای پوست و گام‌شمار اشاره کرد. تاریخ عرضه‌ی این مچ‌بند هنوز اعلام نشده اما قیمت آن ۸۰ دلار خواهد بود.

آمازون همچنین دو سرویس جدید به‌نام Halo Fitness و Halo Nutrition معرفی کرده که هزینه‌ی اشتراک سالانه‌ی آن‌ها ۸۰ دلار است. Halo Fitness عملکردی شبیه به اپل فیتنس پلاس و سایر سرویس‌های مشابه دارد و از اواخر سال میلادی جاری در دسترس کاربران قرار خواهد گرفت. Halo Nutrition نیز سرویسی برای ارائه برنامه‌ی غذایی و دستور‌ پخت غذای شخصی‌سازی شده است و بنا به اعلام آمازون از اوایل سال ۲۰۲۲ فعال خواهد شد.

زنگ در هوشمند Ring و Blink

آمازون Ring و Blink

آمازون در رویداد اخیر خود یک سیستم زنگ درِ امنیتی به‌نام Ring Alarm Pro معرفی کرده که با روتر وای‌فای Eero Mesh نیز یک‌پارچه شده است. این شرکت همچنین یک زنگ در جدید از سری Blink معرفی کرده که قیمت آن۵۰ دلار است.

رینگ همچنین ثبت‌نام برای آزمایش پهپاد امنیتی Always Home Cam را آغاز کرده است. این پهپاد سال گذشته معرفی شده بود.

پروژکتور هوشمند Glow

آمازون Glow

Glow یکی از مهم‌ترین و جذاب‌ترین محصولاتی بود که آمازون در رویداد خود معرفی کرد. این محصول در واقع یک نمایشگر برای کنفرانس‌ها و تماس‌های ویدیویی است که به‌طور خاص برای کودکان طراحی شده است. Glow به یک پروژکتور داخلی مجهز شده که ‌می‌تواند یک صفحه‌ی ۱۹ اینجی حساس به‌لمس را برای همه‌ی بازی‌ها و فعالیت‌های مرتبط با دستگاه ایجاد کند.

این دستگاه تا چند هفته‌ی دیگر با قیمت ۲۵۰ دلار به‌فروش خواهد رسید، اما آمازون اعلام کرده که این قیمت فقط برای زمان عرضه‌ی اولیه‌ی این محصول در نظر گرفته شده است.

ترموستات هوشمند آمازون

ترموستات هوشمند آمازون

آمازون از جمله شرکت‌هایی محسوب می‌شود که همیشه مدل ارزان‌قیمتی از محصولات پر‌فروش و محبوب را تولید و به بازار عرضه می‌کند. جدیدترین محصول این شرکت یک ترموستات هوشمند ۶۰ دلاری است که از دستیار هوشمند آلکسا نیز بهره می‌برد.

به‌روزرسانی دستیار هوشمند آلکسا

آمازون در کنار معرفی سخت‌افزارهای جدید، دستیار هوشمند آلکسا را هم به‌روزرسانی کرده است. این شرکت با همکاری دیزنی یک دستیار صوتی ساخته که در دستگاه‌های سری اکو و اتاق‌های هتل World Resort والت‌دیزنی در دسترس باشد. ویژگی دیگری که به این دستیار صوتی اضافه شده، Alexa Together نام دارد که با استفاده از آن می‌توان یک بلندگوی سری اکو یا یک نمایشگر هوشمند را به یک دستگاه پشتیبانی اضطراری برای اعضای خانواده تبدیل کرد. ویژگی جدید دیگری که به آلکسا اضافه شده، پشتیبانی از دستورها صوتی آفلاین است.

نظر شما در مورد محصولات جدید آمازون چیست؟ کدام یک از محصولات اشاره شده برای شما جذاب‌تر بود؟

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات