سامسونگ با تمام توان متخصص هوش مصنوعی استخدام می‌کند

پنج‌شنبه ۲۶ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۸:۱۵
مطالعه 1 دقیقه
شرکت سامسونگ
سامسونگ حتی بعد از رونمایی گلکسی AI، همچنان دست از بلند‌پروازی در عرصه‌ی هوش مصنوعی بر نمی‌دارد.
تبلیغات

سامسونگ با معرفی گلکسی AI رسماً وارد عرصه‌‌ی هوش مصنوعی شد و حالا قصد دارد به پیشروی خود در زمینه‌ی هوش مصنوعی ادامه دهد.

خبرگزاری کره‌ای پالس نیوز می‌گوید سامسونگ در حال استخدام کارکنان باتجربه برای مشاغل موبایل، تلویزیون و لوازم خانگی است. این استخدام‌ها برای بیش از ۹۰ موقعیت شغلی انجام می‌شوند و تا حد زیادی روی هوش مصنوعی متمرکز هستند.

سامسونگ تأیید کرده است که استخدام نیروهای جدید تا ۲۶ فوریه‌ی ۲۰۲۴ (۷ اسفند ۱۴۰۲) ادامه خواهد داشت. این رویه‌ی سامسونگ که قصد دارد فقط کارکنان باتجربه را استخدام کند، غیر عادی است. پیش از این، بخش‌های مختلف فقط در شرایط ضروری به دنبال چنین کارکنانی بودند و سخت‌گیری کمتری وجود داشت.

در برخی از بخش‌ها، اولویت سامسونگ با استخدام افراد متخصص در زمینه‌ی هوش مصنوعی است. به عنوان مثال، بخش Samsung Research به دنبال افراد متخصص در زمینه‌های هوش مصنوعی زبان و گفتار، هوش مصنوعی بصری، توسعه‌ی مدل‌های زبانی بزرگ، مدل‌های هوش مصنوعی تولیدی و توسعه هوش مصنوعی دستگاه‌محور است.

کسب‌وکار نمایشگر سامسونگ به دنبال کارکنانی با حداقل دو سال تجربه‌ی هوش مصنوعی و یادگیری ماشینی و همچنین توسعه‌ی CPU و SoC است. بخش موبایل به دنبال مهندسان DRAM برای پردازنده‌های کم‌مصرف می‌گردد.

افزایش استخدام در پی اظهارات اخیر لی جائه یونگ (رئیس سامسونگ الکترونیکس) انجام می‌شود که ماه گذشته گفت: «استعدادهای فنی برای رقابت‌پذیری ما ضروری هستند.» بنابراین تعجب‌آور نیست که سامسونگ به دنبال جذب استعدادهای جدید است، چرا که عبور از چالش های آینده برای این شرکت اهمیت ویژه‌ای دارد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات