هوش مصنوعی Galaxy AI به ۱۰۰ میلیون گوشی سامسونگ اضافه می‌شود

پنج‌شنبه ۲۸ دی ۱۴۰۲ - ۱۶:۳۴
مطالعه 1 دقیقه
گلکسی S24 در چهار رنگ از نمای پشت
سامسونگ قصد دارد هوش مصنوعی اختصاصی Galaxy AI را برای ۱۰۰ میلیون گوشی خود منتشر کند.
تبلیغات

رو تائه‌وون، رئیس بخش کسب‌وکار موبایل سامسونگ، در حاشیه‌ی رویداد گلکسی آنپکد که در سن خوزه‌ی کالیفرنیا برگزار شد، به خبرنگاران گفت: «امسال ما گلکسی AI را به حدود ۱۰۰ میلیون گوشی سامسونگ اضافه خواهیم کرد.»

سری گلکسی S24 اولین گوشی‌های مبتنی‌بر هوش مصنوعی سامسونگ هستند که قابلیت‌های جدیدی مانند ترجمه‌ی زنده‌ی تماس، ویرایش عکس و ویدیو و جست‌وجوی پیشرفته را در خود جای داده‌اند.

سامسونگ قصد دارد در نیمه‌ی اول سال ۲۰۲۴ به‌روزرسانی‌های نرم‌افزاری را در چند مرحله برای گوشی‌های خود آغاز کند.

سامسونگ می‌گوید با بهینه‌سازی‌های انجام‌گرفته، اضافه‌شدن قابلیت‌های هوش مصنوعی به گوشی‌های قدیمی‌تر تأثیری بر میزان مصرف باتری آن‌ها نخواهد داشت.

رئیس سامسونگ همچنین از تضمین رشد دورقمی فروش گلکسی S24 در مقایسه با گلکسی S23 خبر داد تا اپل را در بخش گوشی‌های هوش مصنوعی شکست دهد. سال ۲۰۲۳، سازنده‌ی گوشی آیفون، لپ تاپ مک بوک و اپل واچ، برای اولین بار در ۱۳ سال گذشته، با پشت‌سر گذاشتن سامسونگ به بزرگ‌ترین سازنده‌ی گوشی هوشمند تبدیل شد.

تائه‌وون در مورد ایده‌ی سرویس‌های هوش مصنوعی پولی گفت که سامسونگ فعلاً در حال بررسی این گزینه نیست. او گفت که ایده‌ی یادشده زمانی می‌تواند مورد بحث قرار گیرد که ویژگی‌های هوش مصنوعی پیشرفته‌تر شوند و به سرمایه‌گذاری بسیار بیشتری نسبت به حالا نیاز داشته باشند.

در جریان رویداد آنپکد در کنار معرفی بهترین گوشی های سامسونگ، این شرکت به شکل غافلگیرکننده‌ای تیزری از گجت پوشیدنی جدیدش یعنی گلکسی رینگ را نمایش داد.

سامسونگ قیمت گوشی مدل گلکسی S24 را ۷۹۹ دلار اعلام کرده و قیمت گوشی سامسونگ مدل گلکسی S24 پلاس و گلکسی S24 اولترا به‌ترتیب ۹۹۹ دلار و ۱٬۲۹۹ دلار است. این گوشی‌ها از ۳۱ ژانویه (۱۱ بهمن) عرضه می‌شوند.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات