چراغ‌های هوشمند Govee، نورپردازی دلخواه شما را با هوش مصنوعی تولید می‌کنند

پنج‌شنبه ۲۱ دی ۱۴۰۲ - ۱۸:۰۷
مطالعه 4 دقیقه
چراغ دیواری هوشمند AI Sync Box Kit 2 Govee
فناوری جدید Govee با استفاده از هوش مصنوعی می‌تواند با جلوه‌های نوری هیجان‌انگیز، به اتفاقات بازی شما واکنش نشان دهد.
تبلیغات

Govee یک شرکت نورپردازی هوشمند با طیف وسیعی از محصولات است که به تلویزیون و محیط‌های بازی جلوه‌های نوری بصری و سرگرم‌کننده می‌بخشد.

سال گذشته این شرکت با AI Gaming Sync Box توجه گیمرها را به خود جلب کرد. این دستگاه با اتصال به کنسول‌‌های بازی و کامپیوتر از طریق HDMI، آن‌ها را به یک یا چند محصول نورپردازی Govee مانند چراغ‌های ریسه‌ای یا میله‌های نور متصل می‌کند.

چراغ دیواری هوشمند Govee

طبق گزارش رسمی Govee، فناوری جدید این شرکت از طریق یک اتصال مستقیم HDMI و چندین الگوریتم هوش مصنوعی، دارای نورپردازی کاملاً هماهنگ است و می‌تواند با هر افکت نوری که انتخاب یا ایجاد می‌کنید، به اتفاقات بازی واکنش نشان دهد.

آیا می‌خواهید هنگام کشت‌وکشتار در بازی یک انفجار از نورهای نارنجی و زرد داشته باشید؟ فناوری Govee این امکان را فراهم کرده است.

کیت جدید Govee AI Sync Box 2 از وضوح 8K، فناوری HDMI 2.1، نرخ نوسازی متغیر ۱۲۰ هرتز و الگوریتم هوش مصنوعی CogniGlow پشتیبانی می‌کند که نسخه‌ی جدید آن اکنون دقت ۹۹ درصد و عملکرد سریع‌تر و پویاتر را ارائه می‌دهد.

چراغ دیواری هوشمند Govee

همگام‌سازی نور با محتوای بازی به همان سرعتی که شما بازی می‌کنید، اتفاق می‌افتد؛ به شکلی که به نظر می‌رسد بخشی از جلوه‌های اکشن روی صفحه است و مانیتور شما را بسیار بزرگ‌تر و فضای بازی را واقعی‌تر نشان می‌‌دهد.

ترکیب‌ها و پیکربندی‌ها در نرم‌افزار Govee تقریباً بی‌پایان هستند. همچنین می‌توانید این نرم‌افزار را با سایر چراغ‌های Govee Home، دستیار صوتی الکسا و گوگل اسیستنت ادغام کنید.

شرکت Govee همچنین از همکاری خود با شرکت Corsair، سازنده لوازم جانبی بازی برای ادغام نورپردازی در نرم‌افزار iCUE خبر داد که به کاربران این امکان را می‌دهد تا جلوه‌های نوری لوازم جانبی Corsair RGB و نوارها و لامپ‌های Govee را کنترل و همگام‌سازی کنند.

چراغ دیواری هوشمند Govee
چراغ دیواری هوشمند Govee

Govee Sync Box Kit 2 در یک کیت عرضه می‌شود که شامل جعبه‌ اتصال، دو برج نوری (لایت تاور) و یک ریسه نور نواری (استریپ لایت) است.

همچنین اگر از طرفداران چراغ‌های دیواری هوشمند هستید، بدون شک محصولی را که Govee با عرضه‌ی نسل دوم Neon Rope Light ارائه می‌کند دوست خواهید داشت.

این چراغ می‌تواند در اطراف اتاق، پشت تلویزیون و مانیتور نصب شود؛ اما نوآوری خلاقانه‌ی Rope Light این است که می‌توانید از آن برای ایجاد طرح‌های هنری مدنظر خود روی دیوار استفاده کنید.

چراغ دیواری هوشمند  Rope Light 2 Govee

نسخه‌ی جدید Rope Light از جلوه‌های نورپردازی RGBIC بهبودیافته و روان‌تر بهره می‌برد؛ مواد خود نوار نیز انعطاف‌پذیرتر شده‌اند تا راحت‌تر خم شوند و گیره‌های چسب جدید به شما کمک می‌کنند اثر خود را بهتر روی دیوار یا سطح دیگری که انتخاب می‌کنید، محکم کنید.

علاوه‌بر این، نرم‌افزار Govee Home گزینه‌های کنترل و سفارشی‌سازی بیشتری را در اختیار شما قرار می‌دهد. می‌توانید از دوربین گوشی هوشمند خود برای گرفتن عکس از ساختار خود و ترسیم آن بر روی نقشه استفاده کنید تا برنامه بتواند از آن برای اعمال جلوه‌های نوری مختلف در قسمت‌های خاصی از طناب استفاده کند.

Neon Rope 2 به همراه Sync Box Kit 2 در نیمه‌ی اول سال ۲۰۲۴ در دسترس خواهند بود. قیمت این دو محصول هنوز به‌طور رسمی اعلام نشده است.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات