چت‌بات Govee نورپردازی خانه را کنترل می‌کند

دوشنبه ۱۸ دی ۱۴۰۲ - ۱۴:۰۵
مطالعه 2 دقیقه
نورپردازی اتاق با چراغ‌های govee
Govee تولیدکننده پیشرو لوازم روشنایی هوشمند، در CES 2024 با مجموعه‌ای چشمگیر از محصولات و ویژگی‌های جدید سروصدا به پا کرده است.
تبلیغات

Govee در نمایشگاه CES 2024 طی یک ویدیو مفهومی از محصولات و دستاوردهای جدید خود پرده برداشت که البته هنوز برای آزمایش توسط بازدیدکنندگان در دسترس نیست اما این اتفاق به‌زودی رخ خواهد داد.

هوش مصنوعی جدید Govee به کاربران اجازه می‌دهد تا با زبان محاوره‌، طرح‌ها و افکت‌های روشنایی تولید کنند. در ویدیوی مفهومی منتشرشده می‌بینیم که کاربر برای چراغ‌های فضای باز خود درخواست «افکت نورپردازی الهام‌گرفته از خانه رؤیایی باربی» کرد و ربات نورپردازی هوش مصنوعی، به‌طور یکپارچه این درخواست را به نمایشی خیره‌کننده از رنگ‌های صورتی ترجمه کرد.

ادغام این چت‌بات در اپلیکیشن Govee برای گوشی‌های هوشمند، بدون شک قابلیت سفارشی‌سازی را برای کاربران افزایش می‌دهد.

علاوه‌براین، Govee نسل دوم Neon Rope Light 2 را معرفی کرد که برای ارتقای نورپردازی هوشمند به سطح بعدی طراحی شده است. گیره‌های خم ارتقا‌یافته و انعطاف‌پذیری بهتر مواد، شکل دادن به چراغ‌های اطراف مبلمان و گوشه‌ها را آسان‌تر از همیشه می‌کند. با استفاده از اپلیکیشن و فناوری تشخیص شکل Govee، کاربران می‌توانند بدون زحمت جلوه‌های نور را از طریق بخش‌های مختلف سفارشی و دید روشنایی هوشمند خود را زنده‌تر کنند.

نورپردازی کیت Govee در پشت مانیتور

دستاورد بعدی Govee در CES 2024 محصول جذابی به‌نام AI Sync Box Kit 2 که اکنون با HDMI 2.1 سازگار است و از رزولوشن 8K پشتیبانی می‌کند. فناوری جدید تشخیص هوش مصنوعی CogniGlow به‌کاررفته در AI Sync Box Kit، به‌طور خودکار جلوه‌های نوری مناسب برای بازی‌های سازگار را فعال می‌کند که تجربه متفاوتی از نورپردازی هنگام گیمینگ را به کاربران ارائه می‌دهد.

Govee همچنین اعلام کرد که هم Neon Rope Light 2 و هم AI Sync Box Kit 2 با Matter، استاندارد جهانی برای خانه‌های هوشمند، سازگار خواهند بود و سازگاری خود را با سایر دستگاه‌های هوشمند نیز افزایش خواهند داد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز
تبلیغات

نظرات