شارژر هوشمند ۱۰۰ وات هواوی به‌صورت خودکار با توان دستگاه مقصد هماهنگ می‌شود

دوشنبه ۲۰ فروردین ۱۴۰۳ - ۱۶:۱۰
مطالعه 2 دقیقه
شارژر هواوی مدل SuperCharge Max 100W
شارژر جدید هواوی با پشتیبانی از انواع دستگاه‌ها و سرعت شارژ چشمگیر از راه رسید.
تبلیغات

شارژر SuperCharge Max هواوی که ماه ژانویه (دی و بهمن) در چین معرفی شده بود، به‌طور رسمی عرضه شد. این شارژر با قابلیت شارژ سریع و سازگاری با طیف گسترده‌ای از دستگاه‌ها، ویژگی‌های قابل‌ توجهی را ارائه می‌دهد.

شارژر ۱۰۰ وات هواوی با پروتکل‌های مختلف شارژ سریع از جمله PD و PPS و Qualcomm QC سازگار است تا بتواند انواع دستگاه‌ها مثل گوشی‌، لپ‌تاپ‌، تبلت‌ و حتی ساعت‌ هوشمند را شارژ کند.

شارژر هواوی مدل SuperCharge Max 100W
شارژر هواوی مدل SuperCharge Max 100W

جدیدترین شارژر هواوی باتری ۴٬۶۰۰ میلی‌آمپرساعتی گوشی نوا ۱۲ پرو را تنها در ۱۰ دقیقه، ۶۰ درصد شارژ می‌کند. این شارژر طراحی دوست‌داشتنی‌ای با دو پورت دارد و به کاربران امکان می‌دهد در صورت نیاز بین کابل‌های USB-A و USB-C جابه‌جا شوند. البته امکان استفاده‌ی همزمان از USB-A و USB-C وجود ندارد.

شارژر هواوی مدل SuperCharge Max 100W
شارژر هواوی مدل SuperCharge Max 100W

SuperCharge Max 100W به تراشه‌ی کنترل هوشمند مجهز است که توان شارژ را نسبت به نوع دستگاه متصل‌شده، تنظیم می‌کند. این امر با کاهش خطر گرم‌شدن و شارژ بیش‌ازحد دستگاه، طول عمر باتری را تضمین خواهد کرد.

شارژر ۱۰۰ واتی هواوی به‌صورت پویا وضعیت شارژ را کنترل می‌کند و هنگامی که سطح شارژ باتری بالا است، برای محافظت از دستگاه، سرعت شارژشدن را پایین می‌آورد.

شارژر جدید هواوی از کابل یک متری 6A C-C بهره می‌برد و در دو رنگ صورتی روشن و سفید عرضه می‌شود. ابعاد آن ۲۸٫۳ × ۵۵ × ۵۵ میلی‌متر و وزنش حدود ۱۲۵ گرم است.

قیمت شارژر جدید هواوی ۲۹۹ یوان (حدود ۴۱ دلار) است. این محصول اکنون از طریق وب‌سایت JD.com در دسترس قرار دارد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات