گوشی هواوی P70 آرت لو رفت؛ طراحی منحصربه‌فرد و سیستم ارتباط ماهواره‌ای

پنج‌شنبه ۱۶ فروردین ۱۴۰۳ - ۱۰:۱۰
مطالعه 2 دقیقه
هواوی P70
چینش مثلثی و منحصربه‌فرد دوربین پشتی هواوی P70 آرت درکنار مشخصات فنی این گوشی فاش شد.
تبلیغات

هواوی همچنان به گسترش خط‌ تولید گوشی‌های خود ادامه می‌دهد و هم‌اکنون روی سه موبایل P70 استاندارد، P70 پرو و P70 آرت کار می‌کند. پیش‌تر جزئیات زیادی در مورد گوشی‌های جدید هواوی شنیده‌ایم، ازجمله بهره‌مندی از تراشه‌ی اختصاصی کرین.

یک افشاگر تصویری از ماژول دوربین هواوی P70 آرت را فاش کرده است که با طرح‌ پنل پشتی دستگاه در رندرهای قبلی مطابقت دارد. این طراحی شکلی نامنظم دارد و ظاهری متمایز به گوشی هواوی می‌بخشد. مدل‌‌های استاندارد و پرو P70 به‌طور مشابه از دوربین سه‌گانه‌‌ با چیدمان مثلثی بهره خواهند برد.

ماژول دوربین هواوی p70 آرت

یکی از نقاط قوت هواوی P70 آرت، دوربین این گوشی است، دستگاه مذکور از دوربین اصلی مجهز به حسگر یک اینچی سونی IMX989 و دیافراگم متغیر بهره خواهد برد که در شرایط نوری مختلف برای ارائه‌ی بهترین کیفیت تصویر، به‌صورت هوشمند تنظیم می‌شود.

هواوی پی ۷۰ آرت راهکار ارتباط ماهواره‌ای جدیدی معرفی خواهد کرد که به کاربران اجازه خواهد داد از هرنقطه روی کره‌ی زمین حتی در دورافتاده‌ترین نواحی و بدون هیچ سیگنالی، با دیگران ارتباط برقرار کنند.

به‌نوشته‌ی گیزموچاینا، همه‌ی مدل‌های سری هواوی P70 از نمایشگر 1.5K با لبه‌ی خمیده به‌همراه تراشه‌ی Kirin 9000S 5G بهره خواهند برد. به احتمال زیاد گوشی‌های جدید هواوی تا چند روز دیگر رونمایی می‌شوند.

قیمت گوشی های سری P70 هنوز تأیید نشده است و باید منتظر اطلاعات بیشتر درمورد این محصولات باشیم.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات