نگاه نزدیک به کلیکس؛ گجتی که آیفون را به بلک‌بری تبدیل می‌کند

پنج‌شنبه ۲۱ دی ۱۴۰۲ - ۰۹:۴۰
مطالعه 4 دقیقه
کیبورد فیزیکی Clicks برای آیفون
طعم نوشتن روی کیبوردهای فیزیکی گوشی‌های نمادین بلک بری را با کیبورد Clicks روی آیفون تجربه کنید.
تبلیغات

از زمان معرفی اولین نسل گوشی آیفون، تایپ روی نمایشگر لمسی جایگزین کیبوردهای فیزیکی شد و شاید کم‌تر کسی تصور می‌کرد در CES 2024 شاهد معرفی کیبورد فیزیکی برای گوشی‌های هوشمند باشیم.

شرکت Clicks، کیبورد فیزیکی جدیدی برای آیفون معرفی کرده است که درواقع قابی سیلیکونی محسوب می‌شود و در لبه‌ی پایینی آن شاهد کلیدهای مختلف هستیم. قاب پشتی این محصول نیز از چرم گیاهی ساخته شده که برای قراردادن دکمه‌ها و پورت لایتنینگ یا USB-C آیفون برجستگی‌هایی دارد. قیمت کیبورد کلیکس برای آیفون ۱۴ پرو و آیفون ۱۵ پرو ۱۴۰ دلار و برای آیفون ۱۵ پرو مکس ۱۶۰ دلار است.

کیبورد فیزیکی Clicks برای آیفون

کیبورد Clicks فضای صفحه‌ی گوشی را اشغال نمی‌کند و کلیدهایش زیر نمایشگر تعبیه شده‌اند. این محصول در رنگ‌های بسیار جذاب تولید شده که قطعاً می‌تواند نظر بسیاری از خریداران را به‌خود جلب کند.

کلیدهای بزرگ Clicks به‌شما کمک می‌کند با استفاده از میان‌برهای مختلف با سرعت بسیار بالا به امکانات مختلف آیفون دسترسی داشته باشید. به‌عنوان مثال برای رفتن به صفحه‌ی هوم می‌توان کلید ترکیبی CMD+H را فشار داد، برای پیمایش صفحات وب در سافاری روی اسپیس ضربه زد یا با CMD+Space وارد بخش جست‌وجوی اسپات‌لایت شد.

کیبورد فیزیکی Clicks برای آیفون
کیبورد فیزیکی Clicks برای آیفون
کیبورد فیزیکی Clicks برای آیفون

طبق اطلاعات سایت رسمی Clicks، برخی کلیدهای ترکیبی میان‌بر کیبورد این شرکت در اپلیکیشن‌هایی مثل اینستاگرام نیز کار می‌کنند و بدین‌ترتیب می‌توان گفت کلیدهای میان‌بر یکی از جذاب‌ترین و کاربردی‌ترین ویژگی‌های کیبورد مذکور است.

درنهایت لذت داشتن کلیدهای فیزیکی از دلایل مهمی است که کاربران را به استفاده از محصولاتی مثل Clicks سوق می‌دهد. درحالی‌که این محصول احساسی دقیقاً مشابه صفحه‌کلیدهای مکانیکی کامپیوتر را القا نمی‌کند اما همچنان از کیبوردهای لمسی حس بهتری ارائه می‌دهد.

کیبورد فیزیکی Clicks برای آیفون
کیبورد فیزیکی Clicks برای آیفون
کیبورد فیزیکی Clicks برای آیفون
کیبورد فیزیکی Clicks برای آیفون

پس‌از سال‌ها تایپ روی نمایشگرهای لمسی، احساس نوشتن روی کیبورد فیزیکی مثل Clicks می‌تواند بسیار جذاب باشد. البته شاید بسیاری از کاربران تمایلی به بازگشت به روزهای صفحه‌کلیدهای فیزیکی نداشته باشند و امکانات صفحه‌کلیدهای مجازی نیازشان را کاملاً برطرف سازد. به‌هر حال Clicks می‌تواند با روشی جذاب، آیفون شما را به گوشی بلک بری تبدیل کند و این ویژگی برای گیک‌های فناوری می‌تواند بسیار جذاب باشد.

کیبورد Clicks را می‌توان از همین‌حالا در سایت رسمی این شرکت سفارش داد. این محصول از اواخر فصل بهار ۲۰۲۴ به‌دست مشتریان خواهد رسید. باتوجه به مشخصات Clicks شاید بتوان آن بهترین کیبورد جانبی برای آیفون توصیف کرد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات