مینی پی‌سی‌های جدید ایسوس NUC با پردازنده نسل ۱۴ اینتل رونمایی شدند

چهارشنبه ۲۰ دی ۱۴۰۲ - ۱۸:۰۶
مطالعه 2 دقیقه
مینی کامپیوتر NUC 14 Pro و Pro Plus ایسوس از نمای جلو
ایسوس از مینی پی‌سی‌های NUC جدید خود با جدیدترین پردازنده‌های اینتل رونمایی کرد.
تبلیغات

ایسوس به صورت رسمی از دو مینی کامپیوتر NUC به نام‌های NUC 14 Pro و NUC 14 Pro Plus با پردازنده اینتل از سری میتیور لیک رونمایی کرد. این شرکت پیش‌تر NUC 13 Rugged را عرضه کرده بود که اولین NUC ایسوس با پردازنده‌های Alder Lake-N به‌حساب می‌آمد.

پورت‌ها و اتصالات مینی پی‌سی NUC 14 Pro ایسوس
NUC 14 Pro

براساس بیانیه‌ی رسمی، هردو مدل طراحی جمع‌وجور و کوچکی دارند البته مدل پرو پلاس کمی بزرگ‌تر است.

توان حرارتی پردازنده‌ در مدل پرو ۴۰ وات و در مدل پرو پلاس ۶۵ وات است. ایسوس مینی پی‌سی‌های جدیدش را در مدل پرو پلاس با پردازنده‌های Core Ultra 7 و Core Ultra 9 و در مدل پرو با پردازنده‌های Core 3 100U تا Core َUltra 7 165H عرضه خواهد کرد.

پورت‌ها و اتصالات مینی پی‌سی NUC 14 Pro Plus ایسوس
NUC 14 Pro Plus

مینی کامپیوتر ایسوس از زبانه‌های کشویی در قسمت زیرین برای دسترسی ساده به SSD و رم بهره می‌برند. ایسوس برای خنک‌کنندگی نمونه‌ی پرو پلاس از سه لوله‌ی حرارتی ۶ میلی‌متری استفاده کرده است. همچنین قفل امنیتی کنسینگتون در مدل پرو در کنار دستگاه قرار گرفته درحالی که در نمونه‌ی پرو پلاس در پشت دستگاه قرار دارد.

ایسوس همچنین از ROG NUC رونمایی کرد که احتمالا جانشینی برای NUC Enthusiast باشد. این مدل از پردازنده‌های Core Ultra 7 یا Core Ultra 9 به همراه گرافیک انویدیا مدل RTX 4060 یا RTX 4070 بهره خواهد برد. ایسوس هنوز قیمت مینی کامپیوتر خود را اعلام نکرده است.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز
تبلیغات

نظرات