ماوس، کیبورد و میکروفون هیجان‌انگیز چری برای گیمرها رونمایی شدند

سه‌شنبه ۱۹ دی ۱۴۰۲ - ۱۹:۵۹
مطالعه 3 دقیقه
چندین مدل ماوس، کیبورد و میکروفون چری کنار هم
چری لوازم جانبی جدید و هیجان‌انگیزش را رونمایی کرد که همه‌ی گیمرها با هر بودجه‌ای را هدف قرار می‌دهند.
تبلیغات

پس از فروش Xtrfy به چری در دسامبر ۲۰۲۲ (آذر و دی ۱۴۰۱)، این دو شرکت روی محصولات جدیدی برای گیمرها کار می‌کردند. حالا و در CES 2024، شرکت Cherry لوازم جانبی جدیدش برای گیمرها را معرفی کرد.

براساس بیانیه‌ی رسمی، اولین محصول جدید چری کیبورد MX 3.1 است. این کیبورد از کلیدهای جدید Cherry MX2A بهره می‌برد که با افزایش طول عمر کلیدها، کاهش صدا و حس بهتر کلیک‌‌کردن درمقایسه‌با کلیدهای محبوب Cherry MX بهبود پیدا کرده است. قیمت کیبورد جدید چری ۱۲۹ دلار است و امسال عرضه خواهد شد.

کیبورد گیمینگ چری MX 3.1 در سه رنگ مختلف

چری همچنین پنج ماوس جدید رونمایی کرد که شامل ماوس‌های بی‌سیم M64 و M68 می‌شوند. ماوس بی‌سیم M64 طراحی متقارنی دارد؛ در‌حالی‌که M68 برای ارگونومی بهتر طراحی کمی خمیده دارد.

ماوس گیمینگ چری مدل‌های M64 و M68 و M50 در رنگ‌های مختلف از نمای بالا

هر دو دستگاه مدل پرو نیز دارند که از حسگر ۸۰۰۰ هرتز بهره می‌برند که هر ۰٫۱۲۵ میلی‌ثانیه نوسازی می‌شود. چری برای بودجه‌های کمتر، ماوس بی‌سیم M50 را نیز رونمایی کرد که ماوس میان‌رده‌ی سیمی است. چری قیمت ماوس M64 و M68 را ۹۹ دلار و قیمت نسخه‌ی پرو را ۱۳۹ دلار اعلام کرده است. مدل M50 حدود ۴۹ دلار قیمت خواهد داشت.

میکروفون گیمینگ چری Ngale X و Ngale R از نمای جلو و پشت

چری دو میکروفون نیز به نام‌های Ngale X و Ngale R رونمایی کرده است. این شرکت ادعا می‌کند که Ngale X کیفیت ضبط استودیویی را با قیمتی مقرون‌به‌صرفه ارائه می‌دهد و می‌تواند به هر دو پورت USB و XLR متصل شود.

ماوس پد چری GP5 Amnis Blue در اندازه‌های مختلف

چری اعلام کرد که Ngale R میکروفونی ارزان‌تر است که برای گیمرهایی ایدئال خواهد بود که به کیفیت در سطح حرفه‌ای نیازی ندارند. این میکروفون از پورت USB و نورپردازی RGB بهره می‌برد.

هر دو میکروفون با نگه‌دارنده‌ی Ngale Boom Arm که به ثابت نگه‌داشتن میکروفون کمک می‌کند، سازگار هستند. چری قیمت میکروفون Ngale X و Ngale R را به‌ترتیب ۱۸۹ و ۱۱۹ دلار اعلام کرده است. Ngale Boom Arm جداگانه فروخته می‌شود و قیمتش ۱۰۹ دلار خواهد بود.

آخرین محصول جدید چری ماوس پد GP5 Amnis Blue است. قیمت ماوس پد از ۲۱ دلار برای اندازه‌ی متوسط شروع می‌شود و در اندازه‌ی بزرگ‌تر به ۴۳ دلار می‌رسد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات