حالا الین‌ور هم کیبورد سفارشی می‌سازد

سه‌شنبه ۱۹ دی ۱۴۰۲ - ۱۳:۴۳
مطالعه 4 دقیقه
کیبورد Pro Wireless و موس Pro Wireless الین‌ور با پس‌زمینه آبی
الین‌ور با معرفی کیبورد و موس سفارشی گیمینگ در خلال نمایشگاه CES 2024 به دنیای لوازم جانبی گیمینگ وارد شد تا با ریزر رقابت کند.
تبلیغات

الین‌ور همیشه به‌عنوان برندی موفق در تولید کامپیوتر و لپ تاپ گیمینگ شناخته می‌شد، حتی قبل از اینکه شرکت دل آن را خریداری کند و به‌طور اختصاصی آن را به برندی برای لپ‌تاپ‌ها پرچم‌دار گیمینگ خود کند. حالا بنابر اطلاعیه‌ی رسمی الین‌ور این شرکت یک کیبورد مکانیکی بی‌سیم حرفه‌ای با طراحی سفارشی با نام کیبورد Pro Wireless در خلال نمایشگاه CES 2024 معرفی کرده است.

کیبورد Pro Wireless الین‌ور از چیدمان محبوب ۷۵ درصد بهره می‌برد و ادعا می‌شود که عملکرد آن مورد تأیید متخصصان قرار گرفته است. از نظر ظاهری کیبورد رنگ‌ولعاب و طراحی خاص الین‌ور را دارد، به‌خصوص کیبوردهای مکانیکی اخیر این شرکت. کیبورد یادشده بدنه‌ای براق دارد که قاب و کفه اصلی را به‌صورت یک‌پارچه در یک فریم محکم و گرد در زیر سوئیچ‌ها ادغام می‌کند.

کیبورد Pro Wireless الین ور رنگ سفید از نمای عمودی

در لبه بالایی کیبورد الین‌ور درگاه شارژ و کنترل بلوتوث و وایرلس ۲٫۴ گیگاهرتزی را همراه با دانگل و دکمه‌های پاور دردسترس دارید. البته اگر ترجیح می‌دهید، می‌توانید کیبورد را مستقیم به سیستم وصل کنید و در حین شارژ شدن، اتصال با سیم داشته باشید. اگر نورپردازی RGB کیبورد را خاموش نگه دارید چیزی حدود ۸۰۰ ساعت شارژدهی دراختیار خواهید داشت.

کیبورد Pro Wireless الین ور مشکی با RGB روشن از نمای کنار

در زیر کلیدهایی از جنس PBT با کیفیت بالا، سوئیچ‌های خطی با میله‌های POM را مشاهده می‌کنید که در کارخانه روان‌کاری شده و برای نیروی محرک ۴۰ گرم تنظیم شده است. گفته می‌شود این سوئپچ‌ها در عملکرد واقعی نیز سربلند بیرون آمده‌اند. با‌این‌حال، اگر بخواهید همه‌ی سوئیچ‌ها را عوض کنید، مشکلی نخواهید داشت.

کیبورد Pro Wireless الین ور رنگ سفید با RGB روشن

دیگر ویژگی مثبت کیبورد Pro Wireless به فوم دوگانه در قسمت داخلی بدنه و نوار سیلیکونی بزرگ در قسمت زیرین برای افزاش ثبات کیبورد، اشاره کرد. قیمت کیبورد جدید الین‌ور با دو سال گارانتی در ایالات متحده ۱۹۹٫۹۹ دلار خواهد بود و از ۱۱ ژانویه روانه بازار می‌شود.

الین‌ور همراه این کیبورد، ماوس Pro Wireless را نیز معرفی کرد. ماوس فوق‌سبک الین‌ور در زمینه طراحی نسبت‌ به گذشته جهش بزرگی داشته است و بدنه‌ای ساده با دو دکمه در جلو دارد. این ماوس در حالت وایرلس تا نرخ فرکانس ۴ کیلوهرتز داده به دستگاه ارسال می‌کند که در حالت اتصال با سیم به دو برابر می‌رسد.

مشخصات نرخ انتقال داده موس Pro Wireless الین‌ور

وزن ماوس Pro Wireless الین‌ور زیر ۶۰ گرم است، هرچند سبک‌ترین موس بازار نیست؛ اما مطمئناً وزن بسیار کمی دارد. هر دکمه‌ از ماوس گیمینگ الین‌ور صفحه کلیدهای مغناطیسی و سوئیچ‌های نوری برای دفع سریع‌تر استفاده می‌کند که برای گیمرهایی که به نرخ K/D توجه دارند، بسیار اهمیت دارد.

موس Pro Wireless الین‌ور از نمای کف

در زیر ماوس نیز پدهای ساده در بالا و پایین تعبیه شده‌اند تا ثبات آن را بهبود دهند و در قسمت انتهایی ماوس می‌توانید دانگل ۲٫۴ گیگاهرتزی وارلیس را مشاهده کنید. قیمت موس الین ور در بازار آمریکا ۱۴۹٫۹۹ دلار خواهد بود و مانند کیبورد در تاریخ ۱۱ ژانویه عرضه می‌شود.

عملکرد کلیدهای مغناطیسی موس Pro Wireless الین‌ور

انتظار می‌رود که این دو محصول مانند انواع لپ‌ تاپ‌ دل در بین بهترین کیبورد مکانیکال و بهترین موس گیمینگ جایگاه خوبی به‌دست آورند.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات