این پایه هوشمند آیفون، شما را همیشه در مرکز تصویر نگه می‌دارد

دوشنبه ۱۸ دی ۱۴۰۲ - ۱۲:۱۴
مطالعه 2 دقیقه
استند اتوترکینگ بلکین نمای روبرو متصل به گوشی آیفون در حال فیلم برداری
استند جدید بلکین که در نمایشگاه CES 2024 معرفی شده است، قابلیت‌های فیلم‌برداری آیفون را به سطح جدیدی ارتقا می‌دهد.
تبلیغات

بلکین که یکی از مشهورترین سازندگان لوازم جانبی گوشی آیفون به حساب می‌آید از استند جدیدی با نام Auto-Tracking Stand Pro در نمایشگاه CES 2024 رونمایی کرد.

استند جدید بلکین از فریم‌ورک DockKit اپل استفاده می‌کند و می‌تواند در زمان فیلم‌برداری، با تشخیص سوژه آن را همیشه در مرکز قاب نگه دارد. این ویژگی، استند جدید بلکین را به گزینه‌ای بسیار عالی برای ضبط ویدیوهای ریلز اینستاگرام، تیک‌تاک و حتی استفاده در تماس‌های ویدیویی تبدیل می‌کند.

استند اتوترکینگ بلکین در حال استفاده در فیس تایم و متصل به سه پایه در حال فیلم برداری

در حال حاضر مدل‌های مختلف تبلت اپل نیز قابلیت حفظ سوژه در مرکز کادر را در اختیار کاربران قرار می‌دهند، اما این ویژگی تنها به تماس‌های تصویری فیس‌تایم حداکثر زاویه‌ی تحت پوشش دوربین اولتراواید محدود می‌شود.

در Auto-Tracking Stand Pro، قابلیت چرخش ۳۶۰ درجه حول محور عمودی و تغییر زاویه ۹۰ درجه در بخش دارای مگنت وجود دارد. ضمن اینکه استفاده از قابلیت حفظ سوژه در مرکز کادر در تمامی اپلیکیشن‌ها، از جمله دوربین آیفون، فیس‌تایم، واتس‌اپ، مایکروسافت تیمز، اینستاگرام و تیک‌تاک امکان‌پذیر است.

نمای پشتی استند اتوترکینگ بلکین متصل شده به گوشی آیفون در حال تنظیم زاویه

بر اساس اطلاعات وب‌سایت رسمی بلکین، استند جدید این شرکت از طریق مگ‌سیف به آیفون متصل می‌شود و علاوه بر قابلیت فیلم‌برداری، امکان شارژ گوشی به صورت بی‌سیم با توان ۱۵ وات را هم فراهم می‌کند. خود استند هم دارای یک باتری داخلی است که می‌تواند تا ۵ ساعت کارکرد را تضمین کند.

نمای روبروی استند اتوترکینگ بلکین

قیمت شارژر و استند فیلم‌برداری Auto-Tracking Stand Pro‌ بلکین ۱۸۰ دلار اعلام شده است و به‌زودی در بازارهای سرتاسر جهان به فروش خواهد رسید. این دستگاه با گوشی‌های آیفون ۱۲ و جدیدتر سازگاری دارد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز
تبلیغات

نظرات