شارژر ۲۰۰ واتی Satechi با امکان شارژ همزمان ۶ دستگاه معرفی شد

شنبه ۱۷ دی ۱۴۰۱ - ۱۱:۳۰
مطالعه 2 دقیقه
شارژر ۲۰۰ واتی Satechi
شارژر USB C کوچک Satechi می‌تواند با خروجی ۲۰۰ واتی خود تا ۶ دستگاه ازجمله لپ‌تاپ، تبلت و گوشی‌های هوشمند را به‌طور همزمان شارژ کند.
تبلیغات

Satechi در رویداد CES ۲۰۲۳ از قدرتمندترین شارژر خود رونمایی کرد؛ این محصول که یک هاب شارژر به‌حساب می‌آید امکان شارژ با توان ۲۰۰ وات را فراهم می‌کند. درواقع شما می‌توانید چندین دستگاه را با این شارژر به‌طور همزمان و با سرعت بسیار بالا شارژ کنید.

شارژر Satechi از ۶ پورت USB C PD بهره می‌برد و بنابراین می‌توانید به‌طور همزمان تا ۶ دستگاه را با آن شارژ کنید. ابعاد شارژر جدید Satechi برابر با ۴٫۱ در ۴٫۱ در ۱٫۴ اینچ و وزن آن حدود ۵۰۰ گرم است. درواقع این شارژر به‌قدری کوچک است که می‌توان آن را به‌راحتی در کوله‌پشتی قرار داد.

توان مدل قبلی شارژر Satechi که سال گذشته در CES ۲۰۲۲ معرفی شد معادل ۱۶۵ وات بود و حالا مدل جدید علاوه‌بر افزایش سرعت شارژ، به دو پورت USB C PD 3.1 نیز مجهز شده که امکان خروجی بیشتر نسبت به قبل را فراهم می‌کنند. به‌علاوه چهار درگاه USB C PD 3.0 روی این محصول تعبیه شده است و از فناوری QC 4.0 و تعدادی از پروتکل‌های شارژ دیگر پشتیبانی می‌کند.

شارژر ۲۰۰ واتی Satechi
شارژ ۲۰۰ واتی Satechi با امکان شارژ همزمان ۶ دستگاه

به گزارش ورج، شارژر ۲۰۰ واتی جدید Satechi، خروجی برق را با توجه به پورت‌هایی که از آن استفاده می‌کنید، تغییر می‌دهد و به‌عنوان مثال می‌تواند ازطریق PD1 یا PD2 برای شارژ یک مک‌بوک پرو ۱۶ اینچی خروجی ۱۴۰ واتی ارائه دهد.

اگر از هر ۶ پورت شارژر جدید Satechi استفاده کنید، توان آن به چهار خروجی ۲۰ وات، یک خروجی ۴۵ وات و یک خروجی ۶۵ وات تقسیم خواهد شد. این یعنی می‌توانید دستگاه‌هایی مثل مک‌بوک پرو ۱۳ اینچی M2 و تبلت‌هایی مثل آیپد پرو ۱۲٫۹ اینچی یا کروم‌بوک‌هایی مثل Detachable CM3 ایسوس را به‌راحتی با آن شارژ کنید. به‌علاوه می‌توانید چهار گوشی هوشمند iOS یا اندروید را به‌طور همزمان با آن شارژ کرد.

شارژر ۲۰۰ واتی ۶ پورت Satechi در سه‌ماهه‌ی دوم سال جاری با قیمت ۱۵۰ دلار روانه‌ی بازار خواهد شد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات