ماوس ارگونومیک لاجیتک Lift با ساختار عمودی و ابعاد کوچک معرفی شد

سه‌شنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۱ - ۲۱:۱۵
مطالعه 3 دقیقه
لاجیتک جدیدترین ماوس خود موسوم به Lift Vertical Ergonomic Mouse را معرفی کرد. این محصول با هدف راحتی بیشتر کاربران هنگام کار طولانی‌مدت با کامپیوتر طراحی شده است.
تبلیغات

ماوس‌های عمودی به کاربر اجازه می‌دهند تا هنگام کار با کامپیوتر، دست‌ها و ساعد خود را در وضعیت طبیعی‌تری قرار دهد و درعین‌حال به‌راحتی به همه‌ی عملکردهای مهم دسترسی داشته باشد. ماوس جدید لاجیتک Lift زاویه‌ی ۵۷ درجه دارد؛ به‌طوری‌که کاربران می‌توانند به‌راحتی دست خود را دور آن قرار دهند و از همه‌ی دکمه‌های موجود استفاده کنند.

طراحی خاص این ماوس به کاربر کمک می‌کند ساعت‌ها بدون خستگی دست با آن کار کند. لاجیتک اعلام کرده است برای تولید این ماوس آزمایش‌های مختلفی انجام داده است تا طرح نهایی را «مؤسسات ارگونومی پیشرو» تأیید کنند.

XDA اشاره می‌کند که ویژگی منحصر‌به‌فرد لاجیتک Lift این است که هم برای کاربران راست‌دست و هم برای کاربران چپ‌دست دردسترس است؛ البته نسخه‌ی مخصوص افراد چپ‌دست روانه‌ی بازارهای اروپا و آمریکای‌شمالی خواهد شد.

نسخه‌ی راست‌دست این ماوس در رنگ‌های رز و سفید یا گرافیک عرضه می‌شود؛ درحالی‌که مدل چپ‌دست فقط در رنگ‌ گرافیکی عرضه خواهد شد. این ماوس برخلاف اندازه‌ی بزرگ‌تر محصولاتی مثل Logitech MX Vertical برای دست‌های کوچک‌تر و متوسط طراحی شده است.

ماوس عمودی لاجیتک Lift

Lift ازنظر عملکرد به مجموعه‌ای از دکمه‌هایی که از ماوس انتظار دارید، ازجمله دو دکمه‌ی کناری برای اقدامات سریع مجهز شده است. این محصول از یک SmartWheel مغناطیسی بهره می‌برد که امکان پیمایش خط‌به‌خط یا پیمایش سریع اسناد طولانی را فراهم می‌کند.

Lift ماوسی بی‌سیم است که ازطریق بلوتوث LE یا با استفاده از گیرنده‌ی USB Logi Bolt به دستگاه مدنظر متصل می‌شود و روی اندروید، لینوکس، macOS، Chrome OS، ویندوز و iPadOS کار می‌کند. با استفاده از لاجیتک Flow می‌توانید از یک ماوس به‌طور هم‌زمان روی سه دستگاه مختلف استفاده کنید.

ماوس عمودی لاجیتک Lift
ماوس عمودی لاجیتک Lift
ماوس عمودی لاجیتک Lift
ماوس عمودی لاجیتک Lift

لاجیتک می‌کوشد تأثیرات زیست‌محیطی Lift را نیز کاهش دهد؛ به‌همین‌دلیل در تولید مدل گرافیکی، تا ۷۰ درصد از پلاستیک بازیافتی و در مدل رز و سفید از ۵۴ درصد پلاستیک بازیافتی استفاده کرده است.

علاوه‌براین، لاجیتک اعلام کرده است همه‌ی محصولاتش ازجمله Lift به‌لطف سرمایه‌گذاری در انرژی‌های تجدید‌پذیر و جنگل‌داری و سایر ابتکاراتی که به مبارزه با آلودگی کربن کمک می‌کنند، گواهی کربن خنثی دارند. ماوس عمودی لاجیتک Lift هم‌اکنون با قیمت ۶۹٫۹۹ دلار برای خرید دردسترس است.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات