هواوی در رویداد فردا احتمالاً از یک قاب 5G برای P50 رونمایی خواهد کرد

سه‌شنبه ۲۴ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۲:۳۰
مطالعه 2 دقیقه
براساس گزارشی جدید، هواوی احتمالاً در رویداد مطبوعاتی ۱۶ مارس (۲۵ اسفند ۱۴۰۰)، از یک قاب جدید برای P50 رونمایی خواهد کرد که امکان اتصال به 5G را در این گوشی‌ فراهم خواهد کرد.
تبلیغات

هواوی اعلام کرده است در کنفرانس مطبوعاتی فردا، برخی از گوشی‌های رد‌ه‌بالای خود را در رنگ‌بندی جدید معرفی خواهد کرد. پیش از این نیز شایعاتی درمورد معرفی P50E منتشر شده است و علاوه‌براین دربرخی از گزارش‌ها اشاره شده است هواوی احتمالاً یک قاب 5G برای P50 معرفی خواهد کرد.

هواوی ابتدا گوشی پرچم‌دار P50 پرو را در رنگ طلایی و مشکی-طلایی معرفی کرد. اکنون این شرکت اعلام کرده است در رویداد ۱۶ مارس، این محصول را در سه‌رنگ جدید دیگر نیز عرضه خواهد کرد.

به گزارش NotebookCheck، هواوی احتمالاً در رویداد بعدی خود از مدل جدیدی به‌ نام P50E رونمایی خواهد کرد. طبق یک شایعه‌ی جدید، غول فناوری چینی همچنین درحال کار روی چند لوازم جانبی جدید برای P50 است.

قاب 5g هواوی

نسخه‌ی چینی وب‌سایت آنتوتو مدعی شده است که هواوی درحال آماده شدن برای عرضه‌ی محصولی به‌ نام «قاب گوشی 5G» است. این قاب امکان اتصال به 5G را در گوشی‌هایی که فقط از 4G/LTE پشتیبانی می‌کنند، فراهم خواهد کرد. با توجه به رندرهای مرتبط با این گزارش، قاب 5G هواوی با دستگاه‌های سری P50 این شرکت که به تراشه‌های پرچم‌دار 4G مجهز شده‌اند، سازگار خواهد بود. آنتوتو اعلام کرده است که قطعات داخلی مدل‌های پرچم‌دار هواوی، توانایی لازم برای اتصال به 5G را ازطریق قاب جدید این شرکت دارند.

علاوه‌براین گفته شده ضخامت این قاب خیلی زیاد نیست و پس از قرار دادن آن روی گوشی، بیرون‌زدگی دوربین با قاب هم‌سطح خواهد شد. درحال‌حاضر مشخص نیست که این قاب انرژی مورد نیاز خود را از چه روشی تأمین خواهد کرد. اگر این گزارش واقعیت داشته باشد، هواوی در رویداد آینده‌ی خود جزئیات بیشتری را در این‌ مورد ارائه خواهد داد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات