هواوی در صدر فهرست شرکت‌های برتر تجهیزات مخابراتی

پنج‌شنبه ۱۹ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۰:۰۰
مطالعه 2 دقیقه
هواوی با ارزش برند ۷۱٫۲۳۳ میلیون دلار در رتبه اول فهرست ده برند برتر مخابراتی جهان قرار دارد.
تبلیغات

Brand Finance گزارش رتبه‌بندی ۱۵۰ برند باارزش مخابراتی در سال ۲۰۲۲ را منتشر کرده است. در پی این گزارش، هواوی با ارزش برند ۷۱٫۲۳۳ میلیون دلار در رتبه اول فهرست ده برند برتر مخابراتی قرار گرفت و در شاخص قدرت برند، ۸۲ امتیاز از ۱۰۰ را کسب کرد.

براساس گزارش هواوی سنترال و به نقل از Brand Finance، ده سازنده‌ی برتر تجهیزات مخابراتی جهان عبارت‌اند از هواوی، سیسکو نوکیا، کوالکام، ZTE، اریکسون، کورنینگ، Juniper Network ،Hengtong Optoelectronics و Zhingtiaan Technology (ZTT). همچنین این مشاور ارزیابی برند گفت پس از چندین دور تحریم‌های ایالات متحده‌ی آمریکا و مشکلات فراوان، جایگاه و نفوذ هواوی همچنان در بازار جهانی قوی است. درحال‌حاضر، هواوی در ۱۷۰ کشور و منطقه خدمات ارائه می‌دهد و بیش از ۳ میلیارد نفر از محصولات و خدمات آن استفاده می‌کنند.

طبق اطلاعات به‌دست‌آمده، هواوی با ۷۱٫۲۳۳ میلیون دلار در رتبه‌ی اول و سیسکو با ۲۶٫۵۹۹ میلیون دلار در رتبه‌ی دوم قرار دارند. همچنین نوکیا با ۸٫۹۶۹ میلیون دلار و کوالکام با ۷٫۷۷ میلیون دلار جایگاه‌های بعدی را از آن خود کردند. بااین‌حال، ZTE با ارزش برند ۳٫۶۷ میلیون دلار در جایگاه پنجم و اریکسون با ۳٫۰۳۷ میلیون دلار در جایگاه ششم قرار گرفت. Hengtong Optoelectronics و ZTT به ترتیب با ارزش ۸۵۸ میلیون دلار و ۷۲۵ میلیون دلار در رتبه نهم و دهم قرار دارند.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات