قاب‌های مگ‌سیف آیفون و بندهای جدید اپل واچ به کلکسیون بهاره اپل اضافه شد

سه‌شنبه ۱۷ اسفند ۱۴۰۰ - ۲۳:۵۴
مطالعه 2 دقیقه
اپل در جریان رویداد پیک پرفورمنس، قاب‌های جدید آیفون با قابلیت شارژ مگ‌سیف و بندهای جدید برای اپل واچ را به کلکسیون بهاره‌ی اپل استور اضافه کرد.
تبلیغات

اپل دقایقی پیش، چندین قاب جدید با قابلیت شارژ مگ‌سیف برای آیفون و همچنین بندهای جدید برای اپل واچ را در پی رویداد پیک پرفورمنس به کلکسیون بهاره‌ی خود اضافه کرد که می‌توانید آن‌ها را در بخش محصولات جانبی وب‌سایت اپل استور مشاهده کنید.

این قاب‌ها برای جدیدترین عضو خانواده‌ی آیفون که در رویداد ۸ مارس معرفی شد، یعنی آیفون SE 2022 موجود نیست و تنها برای سری آیفون 13 و با قیمت ۴۶ دلار عرضه شده است.

قاب‌های سیلیکونی جدید در رنگ‌‌های متنوع و پاستلی از جمله لیمویی، آبی، نارنجی، صورتی، قرمز، مشکی و البته با اسامی عجیبی چون اکالیپتوس یا «مه آبی» در این صفحه قابل مشاهده‌اند.

بندهای جدید اپل واچ نیز در پنج گزینه‌ی جدید برای مدل اسپرت با رنگ‌های متنوعی از جمله لیمویی، سبز روشن، خاکستری، آبی، قرمز به قیمت ۴۹ دلار موجود است. به مدل Braided Solo Loop با قیمت ۹۹ دلار نیز رنگ‌های جدید صورتی، سبز روشن، آبی تیره، پسته‌ای و نارنجی اضافه شده است.

اپل در نخستین رویداد بهاری‌‌‌اش در سال ۲۰۲۲ با عنوان Peek Performance، علاوه‌بر آیفون SE 2022 از محصولات متنوع دیگری از جمله مک استودیو با تراشه قدرتمند M1 Ultra، آیپد ایر 5، مانیتور Studio Display با تراشه A13 و مدل سبز آیفون 13 و آیفون 13 پرو رونمایی کرد که گزارش کامل آن‌ها را می‌توانید از وب‌سایت زومیت مطالعه کنید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات