پخش زنده رویداد Peek Performance اپل [نسخه آفلاین اضافه شد]

سه‌شنبه ۱۷ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۶:۰۳
مطالعه 1 دقیقه
امشب اپل در رویداد Peek Performance چندین محصول موردانتظار مانند آیفون SE جدید و کامپیوتر مک را رونمایی می‌کند و زومیت از ساعت ۲۱ به‌صورت زنده این رویداد را پوشش می‌دهد.
تبلیغات

اپل امشب نخستین رویداد خود در سال ۲۰۲۲ را در اپل پارک برگزار خواهد کرد؛ رویدادی با شعار Peek Performance که احتمالاً چندین محصول جدید را به خانواده‌ی محصولات اپل اضافه می‌کند. در حاضر شایعات ضدونقیضی از رویداد ماه مارس اپل به‌گوش می‌رسد.

برخی می‌گویند شاید مک‌بوک ایر بازطراحی‌شده‌ی اپل با تراشه‌ی M2 را ببینیم، برخی دیگر از احتمال معرفی آی‌ مک پرو با تراشه‌ی اپل سیلیکون و مانیتور مقرون‌به‌صرفه سخن می‌گویند؛ اما تقریباً با قطعیت می‌دانیم که اپل در رویداد امشب از نسل سوم آیفون SE و آیپد ایر نسل پنجم پرده برخواهد داشت.

خوشبختانه نیاز نیست تا زمان زیادی را به‌انتظار محصولات جدید بمانیم؛ رویداد Peek Performance امشب ساعت ۲۱:۳۰ برگزار خواهد شد؛ اما زومیت به‌رسم همیشگی خود، ۳۰ دقیقه زودتر و از ساعت ۲۱، پخش زنده‌ی خود را آغاز خواهد کرد و اخبار این مراسم را نیز لحظه‌به‌لحظه پوشش خواهد داد؛ بنابراین توصیه می‌کنیم که امشب از مسیرهای وب‌سایت، صفحه‌ی اینستاگرام، صفحه‌ی توئیتر و کانال تلگرام، زومیت را جدی‌تر از همیشه دنبال کنید.

زومیت با همکاری صرافی اریترون، جوایزی را نیز برای دنبال‌کنندگان رویداد در نظر گرفته است: ۲ جایزه‌ی ۲ میلیون تومانی برای کاربران اینستاگرام به‌قید قرعه، ۲ جایزه‌ی ۲ میلیون تومانی برای تماشاکنندگان رویداد در آپارات و یک جایزه‌ی ۲ میلیون تومانی برای کاربری که دیدگاهش بیشترین لایک را در پست پخش زنده‌ی رویداد در وب‌سایت زومیت به‌دست بیاورد.

ویدئو پوشش زنده رویداد PEEK PERFORMANCE اپل

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات