شارژر جدید سامسونگ امکان شارژ با سرعت فوق‌العاده را برای همه‌ی دستگاه‌ها فراهم می‌کند

دوشنبه ۱ آذر ۱۴۰۰ - ۱۸:۱۵
مطالعه 2 دقیقه
طبق گزارشی جدید، سامسونگ با عرضه‌ی شارژر سریع سیمی جدید با نام Power Adapter Trio، توانایی شارژ سریع را برای همه‌ی دستگاه‌ها فراهم می‌کند.
تبلیغات

سامسونگ انواع شارژرهای سیمی و بی‌سیم را برای انواع گوشی‌های هوشمند، تبلت‌ها، لپ‌تاپ‌ها و پوشیدنی‌های خود می‌فروشد. به‌گزارش سم‌موبایل، اکنون به‌نظر می‌رسد این شرکت مشغول کار روی شارژر‌ سریع سیمی جدیدی با شماره‌مدل EP-T6530 است که سامسونگ آن را Power Adapter Trio می‌نامد و راهی برای شارژ سریع همه‌ی دستگاه‌ها را فراهم می‌کند؛ بنابراین، با عرضه‌ی این محصول دیگر به حمل شارژرهای جداگانه برای هر دستگاه نیازی نخواهید داشت.

EP-T6530، جدیدترین شارژر سامسونگ‌، احتمالاً سه پورت USB Type-C با حداکثر توان ۶۵ و ۲۵ و ۱۵ وات خواهد داشت. قیمت این شارژر حدودا ۵۶ یورو خواهد بود و درحال‌حاضر، در چند وب‌سایت اروپایی موجود است. ناگفته نماند سامسونگ هنوز این شارژر را رسما معرفی نکرده است؛ بنابراین، نمی‌توان کاملاً مطمئن بود که آیا می‌تواند حداکثر توان ۶۵ یا مجموع ۱۰۵ وات (۶۵W+۲۵W+۱۵W) را ارائه می‌دهد یا خیر.

با‌‌‌توجه‌به تاریخچه‌ی شارژرهای سامسونگ، دو پورت USB Type-C در WP-T6530 می‌توانند با USB PD 3.0 با PPS سازگار باشند. با استفاده از این شارژر، می‌توانید گلکسی بوک، گلکسی اس ۲۱ یا گلکسی زد فلیپ ۳ خود را سریع شارژ کنید.

افزون‌براین، شایعه شده است که سامسونگ شارژ سریع سیمی ۴۵ واتی را دوباره همراه‌با گلکسی اس ۲۲ پلاس و گلکسی اس ۲۲ اولترا معرفی خواهد کرد و این شارژر موبایل ممکن است گوشی های هوشمند پیشرفته‌ی آینده این شرکت را سریع شارژ کند.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات