سامسونگ با پارچه تمیزکننده رایگان، اپل را دست انداخت

چهارشنبه ۱۹ آبان ۱۴۰۰ - ۱۳:۱۰
مطالعه 2 دقیقه
سامسونگ بار دیگر رقیب خود، اپل را به تمسخر گرفته است؛ این بار با عرضه پارچه تمیزکننده رایگان در مقابل پارچه‌های ۱۹ دلاری و پریمیوم اپل.
تبلیغات

یکی از محصولات بحث‌برانگیز‌ اپل تکه‌پارچه‌ای ۱۹ دلاری است که به همراه مک‌بوک پرو ۱۴ و ۱۶ اینچی ۲۰۲۱ در رویداد Unleashed معرفی شد. این تکه‌پارچه هیچ قابلیت خارق‌العاده‌ای جز مزین بودن به لوگوی اپل و تمیز کردن نمایشگرهای محصولات این شرکت ندارد و از زمان معرفی تاکنون، به استهزا گرفته شده است؛ حتی iFixit هم آن را کالبدشکافی کرده و به آن امتیاز تعمیرپذیری صفر از ده داده است؛ بگذریم که همین تکه‌پارچه تنها پس از چند روز موجودی آن به اتمام رسید و سفارش‌هایش هم قرار است با تأخیر چندماهه به‌دست مشتریان برسد.

به گزارش Android Authority، حالا سامسونگ، یکی از رقیبان سرسخت اپل، دست به کار شده و در اقدامی که مشخص است با هدف طعنه زدن اپل صورت گرفته، دستمال تمیزکننده گوشی‌های گلکسی را به‌طور رایگان در اختیار کاربران قرار می‌دهد.

دستمال تمیزکننده سامسونگ

البته این پیشنهاد فعلا برای کاربران آلمانی و هزار نفر اولی که برای دریافت آن ثبت‌نام کنند، در دسترس است. اسکرین‌شاتی که از این پیشنهاد منتشر شده، ابعاد آن را ۲۰ در ۲۰ سانتی‌متر نشان می‌دهد.

به گزارش imore، گویا این آفر با پیام تمسخرآمیزی نیز همراه بوده است:

با این آفر تبلیغاتی، سامسونگ بار دیگر به رقابت با رقیب بزرگ خود اپل برخاسته است. اپل اخیرا در رویدادی با رونمایی از پارچه تمیزکننده آیفون با برچسب قیمتی ۲۵ یورو سروصدا به پا کرد. ابعاد پارچه اپل ۱۶ در ۱۶ سانتی‌متر است و اگر بخواهیم فقط از بعد مشخصات فنی مقایسه کنیم، پارچه رایگان سامسونگ پیروز این مقایسه است. ۵۰ درصد بزرگ‌تر و البته ۲۵ یورو ارزان‌تر.

این اولین باری نیست که سامسونگ رقیب خود را به تمسخر گرفته است؛ کره‌ای‌ها وقتی اپل جک هدفون را از آیفون ۷ حذف کرد و همچنان به استفاده از ناچ ادامه می‌دهد، این شرکت آمریکایی را به استهزا گرفتند. بااین‌حال، سامسونگ هم بعدا جک ۳٫۵ میلی‌متری را از گوشی‌هایش حذف کرد و رندرهای فاش شده‌ از نسل جدید تبلت‌های گلکسی، حضور ناچ را در آن‌ها نشان می‌دهد. حالا این احتمال مطرح است که شاید این پارچه‌های رایگان پیش‌درآمدی به معرفی پارچه‌های پریمیوم و گران‌قیمت سامسونگ در سال آینده باشند. شما چه فکر می‌کنید؟

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات