موجودی پارچه ۱۹ دلاری اپل تنها پس از چند روز به اتمام رسید

پنج‌شنبه ۲۹ مهر ۱۴۰۰ - ۱۴:۱۰
مطالعه 1 دقیقه
گفته می‌شود محبوبیت پارچه ۱۹ دلاری اپل به‌ قدری بوده است که تنها پس از چند روز موجودی آن به اتمام رسیده و ظاهرا تا اوایل ژانویه در دسترس نخواهد بود.
تبلیغات

شاید یکی از عجیب‌تری محصولات اخیر اپل پارچه ۱۹ دلاری باشد که پس معرفی مک‌بوک پرو ۱۴ و ۱۶ اینچی ۲۰۲۱ در فروشگاه آنلاین اپل برای فروش در دسترس قرار گرفت؛ اما استقبال از این تکه پارچه به‌قدری بوده است که گفته می‌شود خریدارانی که امروز پارچه یادشده را پیش‌خرید کنند، در بهترین برآورد ۲۰ دسامبر تا ۱۷ ژانویه آن را تحویل خواهند گرفت؛ بنابراین کسانی که امیدوار بودند پارچه مذکور را برای تمیز نگه داشتن مک‌‌بوک پرو جدید یا سایر محصولات خریداری کنند، باید دو الی سه ماه منتظر بمانند!

اپل می‌گوید این پارچه از مواد نرم و غیر ساینده ساخته شده است که می‌تواند برای نمایشگرهای اپل، از جمله شیشه با بافت نانو پرو دیسپلی XDR بهترین گزینه باشد. همچنین گزینه مناسبی برای نمایشگر مینی ال‌ای‌دی آیپد پرو و مک‌‌‌بوک پرو خواهد بود.

در حال حاضر پارچه یادشده تنها از فروشگاه آنلاین اپل در دسترس است و هنوز در خرده‌فروشی اپل یا فروشگاه‌های ثالث موجود نیست. البته این احتمال وجود دارد که اپل به‌زودی این پارچه را در خرده‌فروشی‌های رسمی نیز عرضه کند؛ اما تا پیش از آن، کاربران باید منتظر تحویل سفارش‌های آنلاین در ماه‌های پایانی سال ۲۰۲۱ باشند.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات