لاجیتک ماوس گیمینگ اقتصادی G203 Lightsync را معرفی کرد

یک‌شنبه ۷ اردیبهشت ۱۳۹۹ - ۲۳:۰۰
مطالعه 2 دقیقه
G203 Lightsync، جدیدترین ماوس گیمینگ لاجیتک، قیمت مقرون‌به‌صرفه‌ای دارد و از ۶ کلید و نورپردازی RGB بهره می‌برد.
تبلیغات

لاجیتک چند روز پیش ازطریق انتشار بیانیه‌ای مطبوعاتی، رسما مدل جدید ماوس گیمینگ G203، یعنی G203 Lightsync را معرفی کرد. این شرکت پیش‌تر ماوسی خاص با نام G203 Prodigy را در ژانویه‌ی ۲۰۱۷ معرفی کرده بود. Prodigy که زبان طراحی الهام‌‌گرفته از ماوس افسانه‌ای Logitech G100S داشت، بیشتر مخصوص گیمرهایی بود که نمی‌توانند هزینه‌ی زیادی پرداخت کنند و بیشتر به‌سادگی محصول اهمیت می‌دهند. 

ماوس جدید G203 Lightsync همچون مدل Prodigy طراحی کلاسیک دارد و به ۶ کلید مجزا برای انجام کارهای مختلف مجهز است. ‌هنگام تهیه‌ی ماوس امکان استفاده از هر ۶ کلید وجود دارد و اگر کاربر صلاح ببیند، می‌تواند عملکرد کلیدها را ازطریق نرم‌افزار Logitech G HUB برای سیستم‌عامل ویندوز ۷ و نسخه‌های جدیدتر شخصی‌سازی کند. این نرم‌افزار روی macOS 10.10 یا نسخه‌های جدیدتر و همچنین Chrome OS کار می‌کند.

ماوس گیمینگ لاجیتک Logitech G203 Lightsync

ازطریق نرم‌افزار Logitech G HUB می‌توان نورپردازی RGB ماوس را شخصی‌سازی کرد. ماوس گیمینگ جدید لاجیتک می‌تواند نورپردازی RGB خود را با محتوایی سازگار کند که در سیستم در حال پخش است (نظیر بازی یا ویدئو).

ماوس سیمی جدید لاجیتک از درگاه USB بهره می‌ببرد و وضوحش ۲۰۰ تا ۸،۰۰۰ نقطه‌بر‌اینچ (DPI) است و از ریزپردازنده‌ی ۳۲ بیتی آرم (ARM) استفاده می‌کند. به‌علاوه، نرخ گزارش‌دهی USB ماوس G203 Lightsync هزار هرتز (معادل ۱ میلی‌ثانیه) است و این محصول تنها ۸۵ گرم وزن دارد. براساس اطلاعات رسمی، طول کابل ماوس G203 Lightsync لاجیتک به ۲/۱ متر می‌رسد و دو سال ضمانت دارد.

ماوس گیمینگ لاجیتک Logitech G203 Lightsync

با نگاهی کلی به Lightsync، متوجه شباهت‌های بسیار زیاد آن با G203 Prodigy می‌شویم. هر دو ماوس ظاهر و مشخصات مشابه هم دارند. البته بدیهی است که پارت نامبر محصولات با هم تفاوت دارد. در نگاه اول، تا حد بسیار زیادی تفاوت چندانی بین دو محصول به‌جز پارت نامبر آن‌ها به‌چشم نمی‌خورد. طبق اعلام رسمی لاجیتک، ماوس گیمینگ Logitech G203 Lightsync قرار است در رنگ‌های مشکی و سفید با قیمت ۳۹/۹۹ دلار دردسترس قرار گیرد. عرضه‌ی این ماوس از چند روز پیش آغاز شده است.

شما کاربران زومیت چه دیدگاهی درباره‌ی ماوس جدید لاجیتک دارید؟

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات