لاجیتک از داک شارژ بی‌سیم سه در یک برای محصولات اپل رونمایی کرد

جمعه ۲۳ اسفند ۱۳۹۸ - ۲۱:۴۵
مطالعه 2 دقیقه
لاجیتک شارژر بی‌سیم جدیدی معرفی کرده است که امکان شارژ هم‌زمان آیفون، اپل واچ و ایرپاد را برای کاربران فراهم می‌آورد.
تبلیغات

شارژ بی‌سیم روزبه‌روز به روش محبوب‌تری برای شارژ دستگاه‌های الکترونیکی تبدیل می‌شود. برندهای گوناگون سعی دارند برای ساده‌تر کردن هر چه بیشتر استفاده از این شارژرها راهکارهای بیشتری ارائه کنند. در همین راستا شارژرهای بی‌سیم با قابلیت شارژ هم‌زمان چندین دستگاه تولید شده‌اند تا کاربران را از استفاده از چندین شارژر برای دستگاه‌های مختلف بی‌نیاز کنند.

اپل از جمله شرکت‌هایی بود قصد داشت با تولید پد شارژ ایرپاور به این حوزه وارد شود؛ اما پس از مدتی تولید محصول یادشده را به دلیل برخی مشکلات عملکردی لغو کرد. بدین‌ترتیب اپل فرصت بزرگی را از دست داد و راه را برای ورود سایر تولیدکنندگان لوازم جانبی هموار کرد.

لاجیتک جدیدترین شرکتی است که دست به تولید داک شارژ بی‌سیم برای چندین دستگاه می‌زند. این شرکت صاحب‌نام محصول جدیدی برای شارژ هم‌زمان آیفون، اپل واچ و ایرپاد اپل معرفی کرد. در حال حاضر چندین شرکت دیگر از جمله موفی (Mophie)، بلکین (‌Belkin) و اسکاش (Scosche) شارژهای بی‌سیم با قابلیت‌های مشابه روانه‌ی بازار کرده‌اند و محصولات این شرکت‌ها حتی در فروشگاه آنلاین اپل نیز قابل خرید هستند. لاجیتک کمی دیرتر از رقبا وارد این بازار شده است؛ اما شهرت آن مطمئنا در رقابت با سایر شرکت‌ها برای جذب خریدار به کمک آن‌ها خواهد آمد.

داک شارژ بی سیم لاجیتک / Logitech

برخلاف محصول لغو شده‌ی اپل، در شارژر جدید لاجیتک برای قرارگیری هر دستگاه موقعیت مشخصی تعیین شده است؛ بدین‌صورت که اپل واچ روی بازویی آویزان می‌شود، آیفون در جایگاهی به‌صورت ایستاده قرار می‌گیرد و کیس ایرپاد به‌صورت خوابیده در بخش کناری جای می‌گیرد.

به گفته‌ی لاجیتک، توان شارژ سریع بی‌سیم محصول جدیدش روی ۷/۵ وات تنظیم شده است تا برای آیفون مناسب باشد؛ اما امکان استفاده از این شارژر برای شارژ گوشی‌های سایر برندها نظیر سامسونگ، گوگل و ال‌جی نیز وجود دارد؛ برای این منظور تنها کافی است که گوشی مذکور از استاندارد Qi پشتیبانی کند. همچنین استفاده از کیس محافظ غیرفلزی تا حداکثر ضخامت ۳ میلی‌متر برای شارژ بی‌سیم گوشی مشکلی ایجاد نمی‌کند.

  • لاجیتک اعلام کرده است که شارژر بی‌سیم سه در یک این شرکت به‌زودی و با برچسب قیمتی ۱۲۹ دلاری روانه‌ی بازار خواهد شد و خریداران می‌توانند از بین دو گزینه‌ی مشکی و سفید، رنگ دلخواه خود را انتخاب کنند.

    تبلیغات
    داغ‌ترین مطالب روز

    نظرات

    تبلیغات