دارندگان گوشی‌های وان‌پلاس از این پس بازی PUBG را در ۹۰ فریم بر ثانیه تجربه خواهند کرد

جمعه ۱۷ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۲:۳۰
مطالعه 2 دقیقه
دارندگان گوشی‌های هوشمند وان‌پلاس تا ۱۶ شهریور به‌صورت انحصاری زمانی می‌توانند بازی PUBG را روی ۹۰ فریم بر ثانیه تجربه کنند.
تبلیغات

با وجود توان سخت‌افزاری تقریبا مشابه با اکثر پرچم‌داران موجود در بازار، گوشی‌های بالارده وان‌پلاس به‌عنوان دستگاهی مخصوص برای تجربه بازی‌ها شناخته نمی‌شوند. شاید دلیل این امر را بتوان عدم برخورداری محصولات وان‌پلاس از برخی از ویژگی‌های قابل مشاهده در گوشی‌های مخصوص گیمینگ مانند دکمه‌های فیزیکی اضافه‌تر یا موارد دیگر دانست.

با این حال، به نظر می‌رسد که شرکت چینی در حال تغییر این رویه است؛ زیرا گزارشی منتشر شده که از همکاری وان‌پلاس با سازندگان بازی PUBG خبر می‌دهد. نتیجه همکاری دو شرکت به ارائه ویژگی در بازی PUBG به‌صورت انحصاری زمانی برای گوشی‌های هوشمند سری وان‌پلاس عنوان شده است.

درواقع کاربران محصولات وان‌پلاس تا ۱۶ شهریور می‌توانند بازی PUBG را در ۹۰ فریم بر ثانیه تجربه کنند. گوشی‌های شرکت چینی که چنین ویژگی را به کاربران ارائه خواهند داد شامل وان‌پلاس ۸، سری وان‌پلاس ۷ تی و همچنین وان‌پلاس ۷ پرو خواهند بود. به گفته مقامات وان‌پلاس تا اتمام زمان ذکرشده یعنی ۱۶ شهریور هیچ دستگاهی نسخه موبایل بازی PUBG را روی ۹۰ فریم بر ثانیه اجرا نخواهد کرد.

شرکت وان‌پلاس چنین اقدامی را در مورد بازی دیگر نیز انجام داده است. چندی پیش مشخص شد که وان‌پلاس با شرکت اپیک گیمز، خالق بازی فورتنایت، قراردادی بسته است که سری وان‌پلاس ۸ بتواند نسخه موبایل این بازی را روی ۹۰ فریم بر ثانیه اجرا کند. پس از مدتی نیز گفته شد که دارندگان وان‌پلاس ۳ یا نسخه‌های جدید از محصولات شرکت چینی به محتوای بیشتری در بازی فورتنایت دسترسی خواهند داشت.

وان‌پلاس با شرکت Fnatic نیز قراردادی بست که نسخه‌ای ویژه از محصولات خود را تحت برند Fnatic به بازار عرضه کند. این نسخه از گوشی‌های وان‌پلاس، عملکرد سخت‌افزاری بهتری نسبت به نسخه‌های معمولی برخوردار است و همچنین امکان مسدود کردن اعلانات در هنگام اجرای بازی‌ها وجود دارد. Fnatic یکی از بزرگ‌ترین سازمان‌های برگزارکننده مسابقات esport محسوب می‌شود.

با این حال، وان‌پلاس تنها سازنده گوشی هوشمند نیست که اقداماتی جالب برای جلب توجه گیمرها به محصولات خود انجام می‌دهد. اخیرا سامسونگ اعلام کرده است که طی همکاری مشترک با مایکروسافت، نسخه‌ای ویژه و مخصوص گیمینگ از سری گلکسی نوت ۲۰ را به بازار عرضه می‌کند.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات