گوگل اپلیکیشن تماس تصویری دوئو را با میت ادغام می‌کند

دوشنبه ۲۷ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۴:۰۰
مطالعه 2 دقیقه
گوگل در نظر دارد طی دو سال آینده، اپلیکیشن گوگل دوئو را با میت ادغام سازد؛ اما در‌حال‌حاضر، تنها برخی از ویژگی‌های دوئو به میت اضافه خواهد شد.
تبلیغات

گوگل در طی سال‌های گذشته، سرویس‌ها و اپلیکیشن‌های مختلفی در زمینه ارتباطات معرفی کرده است که تقریبا اکثر آن‌ها با شکست مواجه شدند. بااین‌حال‌، غول نرم‌افزاری همچنان به معرفی سرویس‌های جدید می‌پردازد با این امید که روزی که دست‌کم یکی از آن‌ها به موفقیت برسد.

به‌طور معمول، گوگل، پس از گذشت چند ماه از معرفی یک اپلیکیشن ارتباطی، ویژگی‌های آن را به اپلیکیشن دیگری منتقل کرده یا به‌طورکامل، آن اپلیکیشن را کنار می‌گذارد؛ سپس پس از چند ماه شاهد معرفی اپلیکیشن جدیدی از گوگل هستیم.

چنین اتفاقی در حال رخ‌دادن برای اپلیکیشن گوگل دوئو است که درواقع ابزاری برای تماس تصویری محسوب می‌شد. گویا سران گوگل تصمیم گرفته‌اند که برخی از ویژگی‌های آن را به گوگل میت اضافه کرده و به نوعی گوگل دوئو را با میت ادغام سازند.

درواقع چنین تصمیمی توسط خاویر سولترو، مدیر بخش جی سویت گوگل، گرفته شده است و به‌نظر وی، گوگل نباید دو اپلیکیشن در زمینه تماس تصویری داشته باشد. درواقع خاویر در نظر دارد که گوگل میت دراختیار کاربران عادی و همچنین کسب‌وکارها قرار گیرد و خدمات گوگل دوئو را نیز دراختیار علاقه‌مندان قرار دهد.

جالب است بدانید پروژه ادغام دو اپلیکیشن در داخل شرکت گوگل به‌نام دوئت شناخته می‌شود که ترکیبی از دو نام اپلیکیشن دوئو و میت است. با‌این‌حال، مشخص نیست که آیا گوگل میت به گوگل دوئت تغییر نام خواهد داد یا سران غول فناوری به ادامه کار اپلیکیشن با نام میت موافقت خواهند کرد.

گفته می‌شود که ادغام کامل دو اپلیکشین به زمان بیشتری نیاز دارد و  دو سال طول خواهد کشید که اپلیکیشن دوئو و میت با یکدیگر ادغام شوند. بااین‌حال، طی ماه‌های آینده، برخی از ویژگی‌های گوگل دوئو به میت اضافه خواهد شد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات