نسخه به‌روزشده اپلیکیشن گوگل وان برای اندروید و iOS عرضه شد

پنج‌شنبه ۹ مرداد ۱۳۹۹ - ۲۱:۰۰
مطالعه 2 دقیقه
نسخه‌‌ی به‌روزشده گوگل وان به‌رایگان اجازه‌ی گرفتن فایل پشتیبان از دستگاه را دراختیار کاربران نسخه‌ی اندروید و iOS اپلیکیشن قرار می‌دهد.
تبلیغات

گوگل امروز اعلام کرد نسخه‌ی به‌روزشده‌ای از گوگل وان برای دستگاه‌های اندرویدی و iOS عرضه شده است که با استفاده از آن، کاربران می‌توانند به‌رایگان از گوشی هوشمند خود فایل پشتیبان بگیرند و انتقال اطلاعات و فایل‌های مختلف در میان اپلیکیشن‌های گوگل را بهتر مدیریت کنند.

ویژگی‌های ذکرشده برای تمامی کاربران دردسترس است و کاملا رایگان خواهد بود. کاربر می‌تواند نه‌تنها از اطلاعات دستگاه خود فایل پشتیبان بگیرد؛ بلکه اطلاعات موجود در گوگل فوتو و گوگل درایو و جیمیل را بهتر مدیریت کند. درواقع، حتی کاربرانی که حساب جدیدی ایجاد کرده‌اند، درکنار برخورداری از فضای ابری رایگان ۱۵ گیگابایتی، از امکانات گوگل وان نیز می‌توانند بهره ببرند. کاربرانی نیز که فضای بیشتری نیاز دارند، با ارتقای حساب گوگل وان خود به امکانات بیشتری دسترسی خواهند داشت. برخی از ویژگی‌های اپلیکیشن گوگل عبارت‌اند از:

  • مدیریت اطلاعات موجود در حافظه‌های گوگل درایو و جیمیل و گوگل فوتو
  • تهیه‌ی خودکار فایل پشتیبان از اطلاعات موجود در گوشی هوشمند کاربر شامل تصاویر، تماس‌‌ها، پیام‌ها و...
  • امکان برقراری ارتباط سریع با خدمات پشتیبانی
  • برخورداری از تخفیف حداکثر ۱۰ درصدی هنگام خرید از گوگل‌استور
  • امکان به‌اشتراک‌گذاری خدمات با حداکثر پنج کاربر دیگر

انتظار می‌رود در روز‌های آینده، گوگل خدمات ذکرشده را همراه ‌با نسخه‌ی به‌روزشده گوگل وان برای گوشی‌های هوشمند اندرویدی و iOS عرضه کند. طبیعتا استفاده از قابلیت تهیه‌ی خودکار فایل پشتیبان می‌تواند برای بسیاری از کاربران مفید باشد؛ زیرا نه‌تنها امکان بازیابی اطلاعات روی دستگاه استفاده‌شده‌ی کاربر وجود دارد؛ بلکه طبق گفته‌ی سران گوگل، کاربر می‌تواند با فرایند ساده‌تری اطلاعات خود را از دستگاه قدیمی‌تر به مدل جدیدتری انتقال دهد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات