تاریخ معرفی وان پلاس بادز رسما مشخص شد

سه‌شنبه ۲۴ تیر ۱۳۹۹ - ۱۳:۱۵
مطالعه 3 دقیقه
وان‌پلاس با انتشار توییتی جدید اعلام کرده است می‌خواهد نخستین هدفون تمام‌بی‌سیم خود را با نام وان‌پلاس بادز به‌همراه گوشی نورد رونمایی کند
تبلیغات

از مدت‌ها پیش شایعه‌های مربوط‌به معرفی نخستین نسل از هدفون‌های تمام‌بی‌سیم وان‌پلاس به‌گوش می‌رسیدند. این شرکت پیش‌تر سابقه‌ی ورود در بازار هدفون‌های بی‌سیم را دارد و محصولاتی نظیر بولتز وایرلس Z در دسترس مصرف‌کنندگان قرار داده است. با این‌حال محصولاتی مثل بولتز وایرلس Z از نوع بی‌سیم هستند نه تمام‌بی‌سیم؛ این یعنی در بین دو سَری هدفون، ازطریق سیم ارتباط فیزیکی وجود دارد. با این‌حال در هدفون‌های تمام‌بی‌سیم نظیر ایرپادز اپل، هیچ‌گونه سیمی دیده نمی‌شود. از قرار معلوم پس از مدت‌ها وان‌پلاس نیز می‌خواهد همچون بسیاری از شرکت‌های گوشی‌ساز هدفون تمام‌بی‌سیم بسازد. 

طی چند هفته‌ی اخیر برخی رسانه‌ها به‌نقل از منابع آگاه مدعی شده بودند وان‌پلاس اولین هدفون استریوی تمام‌بی‌سیم (TWS) اختصاصی خود را به‌صورت همزمان با رونمایی وان‌پلاس نورد، معرفی می‌کند. چینی‌ها به‌تازگی توییتی جدید منتشر کرده و مهر تأییدی روی شایعه‌ها زده‌اند. بر این اساس وان پلاس بادز (OnePlus Buds) در آینده‌ای نزدیک معرفی می‌شود. مراسم رونمایی وان‌پلاس نورد مبتنی‌بر فناوری واقعیت افزوده است و در جریان برگزاری آن کاربران خواهند توانست گوشی را از زوایای مختلف ببینند. تاریخ برگزاری مراسم وان‌پلاس برای ۲۱ ژوئیه ۲۰۲۰ (۳۱ تیر ۱۳۹۹) تعیین شده است.

بخش پایینی پشت وان پلاس نورد رنگ خاکستری / OnePlus Nord

گفته می‌شود نخستین نسل از هدفون‌های تمام‌بی‌سیم وان‌پلاس قرار است در رنگ‌های مشکی و سفید در دسترس قرار بگیرد. این هدفون‌ از نوع توگوشی خواهد بود و طراحی مشابه‌با هدفون‌های سری بولتز خواهد داشت. گرچه تاکنون مشخصات رسمی محصول منتشر نشده است، اما برخی رسانه‌ها از حضور فناوری حذف صدای محیط (نویز کنسلینگ) در هدفون وان‌پلاس خبر می‌دهند.

وان‌پلاس همچنین تصویری دیگر منتشر کرده است که بخش پایینی پنل پشتی گوشی نورد را در رنگ خاکستری نشان می‌دهد. در این تصویر اعلام می‌شود که وان‌پلاس در اقدامی غیرمنتظره می‌خواهد ۱۰ گوشی نخست وان‌پلاس نورد را به‌صورت رایگان به طرفداران خوش‌شانس هدیه دهد. البته از آن‌جایی که هنوز این گوشی وان پلاس به‌صورت رسمی معرفی نشده، اطلاعات دیگری در این زمینه نمی‌دانیم.

مدتی پیش در وب‌سایت نهاد SGS Fimko هدفون تمام‌بی‌سیم وان‌پلاس بادز با شماره‌مدل E501A رؤیت شد. در همان زمان به‌صورت غیر رسمی اعلام شد که کیس شارژ وان‌پلاس بادز با توان ۷٫۵ وات شارژ می‌شود. برخی افشاگران در ابتدا می‌گفتند هدفون مذکور قرار است وان‌پلاس پادز (Pods) نامیده شود، اما درنهایت نام وان‌پلاس بادز (Buds) برای آن انتخاب شد. وان‌پلاس نخستین شرکت چینی نیست که قصد دارد هدفونی با طراحی مشابه ایرپادز اپل خلق کند؛ زیرا اوپو پیش‌تر با هدفون انکو فری چنین رویکردی در پیش گرفته است.

شما کاربران زومیت چه دیدگاهی درمورد وان‌پلاس بادز دارید؟

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات