ایربادهای کاملا بی سیم وان پلاس تیرماه معرفی خواهد شد

یک‌شنبه ۲۸ اردیبهشت ۱۳۹۹ - ۱۸:۳۰
مطالعه 2 دقیقه
اولین هندزفری کاملا بی‌سیم وان پلاس احتمالا طراحی مشابه با ایرپاد اپل خواهد داشت و تا ابتدای تابستان رونمایی می‌شود.
تبلیغات

در سال‌های گذشته، وان‌پلاس گوشی‌ها و هدفون‌های بولتس خود را روانه‌ی بازار کرده است؛ اما تا این لحظه هنوز هدفون‌های کاملا بی‌سیم خود را رونمایی نکرده است. براساس شایعه‌ی جدید، پیش‌بینی می‌شود تاریخ رونمایی این ایربادها تیر سال جاری باشد که به‌طوراتفاقی با زمان رونمایی اولین گوشی اقتصادی سال ۲۰۲۰ وان‌پلاس با عنوان OnePlus Z یکسان است. بنابراین، تعجب نکنید اگر ارزان‌ترین گوشی وان‌پلاس همراه‌با این ایربادها معرفی شد.

وان‌پلاس تاکنون چند نسل از هدفون‌های بی‌سیم خود را به بازار عرضه کرده است. سه نسل قبلی هندزفری بولتس طراحی یکسانی داشتند که طبق آن، گوشی‌های این هندزفری ازطریق سیمی که از پشت گردن رد می‌شود، به یکدیگر متصل می‌شدند. درواقع، این هندزفری تنها به‌علت اینکه به‌صورت فیزیکی به گوشی وصل نمی‌شد، بی‌سیم تلقی می‌شد. با اینکه این سبک طراحی فوایدی داشته است؛ بار بیشتری بر گوش‌ها وارد می‌کند و از این گذشته کیس شارژ نیز برای کاربر فراهم نمی‌کند.

بنابر اطلاعات منتشر‌شده‌ی حساب کاربری Max J در توییتر، ایرباد جدید وان‌پلاس در کمال تعجب شباهت نزدیکی به Airpod اپل دارد. این حساب تصویر دیجیتالی رندر گرفته‌شده را نیز به‌اشتراک گذاشته است که از شباهت بی‌چون‌وچرای این محصول با هندزفری بی‌سیم اپل حکایت می‌کند.

البته گفتی است طراحی ایرپادهای اپل در سال‌های گذشته محبوبیت زیادی پیدا کرده و در طول این مدت، بارها از آن تقلید شده است. یکی از نکات مثبت این طراحی، وجود ساقه‌ها در آن است که باعث خواهد شد میکروفون به دهان کاربر نزدیک‌تر شود و صدا را در زمان تماس راحت‌تر  با کیفیت بیشتری منتقل کند.

علاوه‌براین، Max J پیش‌ازاین تصاویر منتسب به کیس شارژ ایربادها را به‌اشتراک ‌گذاشته بود که احتمالا برگرفته از تصویر طراحی اصلی آن است. این کیس شارژ شباهت زیادی به کیس شارژ Pixel Buds گوگل داشت. اگر اطلاعات به‌دست‌آمده صحت داشته باشند متأسفانه در طراحی‌های گجت‌های جدید وان‌پلاس شاهد نوآوری نخواهیم بود. درنهایت، باید اشاره کنیم هنوز اسم و مشخصات رسمی این هندزفری‌ ها منتشر نشده است؛ اما احتمال می‌رود اسم این محصول هندزفری کاملا بی‌سیم OnePlus Bullets باشد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات