محدودیت‌های‌ یک‌هفته‌ای در تهران برای جلوگیری از شیوع کرونا اعمال می‌شود [بروزرسانی]

سه‌شنبه ۷ مرداد ۱۳۹۹ - ۰۹:۵۴
مطالعه 2 دقیقه
به‌دنبال تغییر وضعیت شیوع ویروس کرونا در استان تهران، محدودیتی یک‌هفته‌ای در نقاط پرخطر اعمال خواهد شد.
تبلیغات

استاندار تهران در گفت‌وگو با خبرگزاری مهر، از اعمال محدودیت‌های حداقلی به‌مدت یک هفته در استان تهران خبر داد. انوشیروان محسنی بندپی گفت باشگاه‌های ورزشی بدن‌سازی و پربرخورد، شهربازی، استخرهای سرپوشیده و فعالیت‌های آبی و مراسم‌های عمومی مانند ترحیم و عروسی و همایش‌ها در استان تهران یک هفته تعطیل است.

حمیدرضا گودرزی، معاون امنیتی و انتظامی استانداری تهران نیز خبر داده که بر همین اساس، فعالیت باشگاه‌های ورزشی پربرخورد، مراکز تفریحی، باغ‌وحش‌ها، مراکز آبی، شهربازی‌ها، استخرهای سرپوشیده، باشگاه‌های بدن‌سازی، کافه، قهوه‌خانه، چایخانه، آرایشگاه‌های زنانه و سالن‌های زیبایی، موزه و باغ‌موزه‌ها، تالارهای پذیرایی، حوزه‌های علمیه، مدارس شبانه‌روزی، آموزشگاه‌های فنی و حرفه‌ای، زبان‌سراها، کتابخانه‌ها و سایر آموزشگاه‌ها به‌جز دانشگاه‌ها و مدارس، همچنین برگزاری هرگونه مراسم اجتماعی، ‌فرهنگی، مذهبی و همایش در استان تهران به‌مدت یک هفته از امروز، سه‌شنبه، ۲۴ تیرماه تعطیل است.

تصمیمات جدید اعلامی با تأیید در کمیته‌ی انتظامی و اجتماعی و امنیتی ستاد ملی مبارزه با کرونا اتخاذ شده است. استاندار تهران تأکید کرد ستاد مقابله با کرونا در استان تهران به‌طور جدی بر اجرای مصوبات نظارت و با متخلفان برخورد خواهد کرد. با شروع موج دوم شیوع کرونا در ایران، وضعیت چند استان به حالت قرمز درآمده اما گفته می‌شود تهران هنوز در وضعیت زرد یا هشدار قرار دارد.

سخن‌گوی وزارت بهداشت امروز اعلام کرد با شناسایی ۲ هزار و ۳۴۹ مورد جدید ابتلا به کرونا در کشور در یک شبانه‌روز گذشته، تاکنون ۲۵۹ هزار و ۶۵۲ نفر از جمعیت کشور به بیماری کووید ۱۹ مبتلا شده‌اند. در این مدت، ۲۰۳ نفر نیز براثر ابتلا به کرونا جان باخته‌اند که آمار جان‌باختگان را به ۱۳ هزار و ۳۲ نفر می‌رساند.

به‌روزرسانی:

پس از تمدید دوباره‌ی محدودیت‌های اعلامی در تهران برای جلوگیری از شیوع بیشتر کرونا، این‌بار فرمانده عملیات مقابله با کرونا در کلانشهر تهران خبر از اضافه‌شدن یک هفته‌ی دیگر به این دوره داده است.

به گزارش ایسنا، علیرضا زالی اعلام کرد، محدودیت‌ها حداقل تا پایان هفته‌ی آینده برقرار خواهد بود و برگزاری نمایشگاه، مجمع عمومی و تجمعات نیز براساس تصمیم توسط ستاد کرونای استان تهران ممنوع است.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات